Нік просто вийшов з кімнати сказав,що покличе інших.А ми продовжили прибирати і швидко з цим закінчили тому що нас багато було.
Р:Боже нарешті.-ми присіли на диванчик.
Б:Ми швидше по прибирали чим Нік інших закликав,де він? Що пішов по них в Україну чи шо?
-Нікк!-Я крикнула на весь будинок через декілька хвилин вони всі прийшли.
-Ти аж куда ішов?Н:Боже Еліс замовкни.
Вони всі сіли на диванчик.Він мене ще більше розбісив хай спуститься з небе той чорт багато чого собі позволяє скоро не буде.
П:Короче у мене є ідея,мені сподобалося з вами відпочивати тому хочу вам запропонувати поїхати за місто на мою дачу.-промовив він пробігаючись поглядом по "моїй компашці" Кімнату огорнула тиша но її перебила моя подруга.
С:Ну а що хороша ідея, треба ж прикольно провести це літо.
-Ну друзі погоджуйтеся це буде круто,що будем в місті робити,працювати дальше?К:Ну я погоджуюся принципі планів немає тому можна відпочити.
С:Еліс,а ти?
-А що я?
-Я звичайно не буду їхати,у мене є справи інші чим це все.-я придумала якусь фігню бо бачити Пейтона і його дівчину я не хотіла та й тим паче мені важко бути в такій компанії багато спогадів що даже мене всю ламає.На останньому слові я перевела свій погляд на нього.С:Та нуу Еліс чого ти так зануда ну поїхали відпочинеш нарешті.-Я перевела свій погляд на свою подругу
-Тим паче скоро у тебе свято гарного проведем.-Саб я уже по поводу цього говорила!І не треба нічого святкувати я говорила не один раз.
С:Ну пам'ятаю я пам'ятаю ну будь ласка,а за мою любе твоє бажання.-вона обняла мене за плечі.
-Бажання кажеш?-Я подивилася на неї з єхидною усмішкою
-Добре вмовила.-після я перевела погляд на ПейтонаС:Ура нарешті.-вона її обняла.
П:Прекрасно тоді сьогодні ж будем їхати.
-Туда трохи довго їхати тому треба виїжати десь зараз.С:Добре тоді ми збирати речі!.-промовила вона з усмішкою взявши мене за руку і ми вийшли з кімнати
________
♡ilu♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
мій особистий вампірчик🦇
Fanficmy personal vampire🦇Не проста дівчина покидає по причині якій ви дізнаєтеся у книзі свій будинок і переїжає сама у новий штат там їй приходиться закінчити школу дівчина не стримала свою обіцянку і знаходить друзів і дальше цікавіше у книзі:)..