Зайшовши в кімнату я сіла за стіл хотіла взятися за роботу но все ні як не мала мотивації і було лінь я вирішила розвіятися,я пішла в гардеробну у мене був великий вибір одягу здебільшого у мене тільки штани і шорти плаття у мене було не дуже багато,тому сьогодні вибір впав на це плаття.
Переодягнувшись я вирішила зробити сьогодні зовсім інший мейкап,я включила музику взявши свою косметичку і дзеркало я сіла на ліжко і почала творити красу.Вийшло таке.
У мене від природи було пряме волосся тому з зачіскою старатися не треба було хотіла піти з розпущеними та й і зазвичай я завжди ходжу так не дуже люблю якісь зачіски.Взявши свій телефон я вийшла з кімнати моя місія була щоб мене Пейтон не замітив тому що було б дуже питань,я проходила повз зали но там його не було я швидко відправилася до виходу.І я з цією місією справився,я викликала таксі і нормально доїхала до клубу.Як зайшла в клуб в ніс вдарив запах алкоголю і не тільки в середині грала гучна музика,люди танцювали,веселилися,я пройшла повз толпу людей до барної стойки.
***
Я вже не пам'ятаю який по рахунку стакан алкоголю,но я ще продовжувала пити.-Міледі не хочеш трошки повеселитися зі мною.-Промовив якись хлопець приобнявши мене за талію.
-Відєбись.-я прибрала руку но той не розумів з першого разу,і продовжував до мене клеється.
-Ти шо туподоходящий?-я з лігтя заїхала йому в живіт.-Ти що дура?!
-О чувак,а я тебе шукав пішли я тут таке нам знайшов.-промовив друг до того,він подивився на мене злим поглядом і пішов з тим.
-Бармен повторіть.-промовила я показуючи на пустий стакан,той кивнув.Мій телефон прогудів від дзвінку і це був не перший дзвінок він Пейтона і інших.
***
Мені знову подзвонили я взяла телефон щоб подивитися хто це я побачила незнайомий номер я вирішила підняти слухавку.-Ало.-промовила я
-Ало це Мелісса?-промовив голос хлопця
-А це хто?-я говорила ледве мій язик заплітався
-Джейкоб.-промовив той
-Ааа джейкоб точно я ж знаю.-промовила я
-У тебе там гучна музика грає на фоні ти де?
-ахахх я?
-Я в клубі.
-Бармен повтори.-говорила я уже ледве-Ти там що сама?-промовив той
-А мені нікого не треба.-промовила я
-В якому ти клубі?
-Я..
-Та ти в якому клубі?
-Ну я
-Почекай я забула
-А ну я в "Sierra" вроді.-Боже ото і нахлюпалася чекай я зараз буду.
-Нахуя?-я не почула відповіді забравши екран від вуха я побачила,що він скинув слухавку
----------------------------------------------------------------------
♡ilu♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
мій особистий вампірчик🦇
Fanficmy personal vampire🦇Не проста дівчина покидає по причині якій ви дізнаєтеся у книзі свій будинок і переїжає сама у новий штат там їй приходиться закінчити школу дівчина не стримала свою обіцянку і знаходить друзів і дальше цікавіше у книзі:)..