Ubrałam się w koszulkę PSG z swoim nazwiskiem oraz dżinsowe szorty. Zrobiłam lekki makijaż ale dodałam trochę więcej niż zwykle podkładu, żeby zakryć rany po wypadku. Wzięłam dużą walizkę oraz pokrowiec z sukienkę i zeszłam dół.
- Zjedz śniadanie Oli. - odezwał się mój brat, który siedział razem z Eriką przy stole.
- Nie jestem głodna.
- Mogę ci coś zrobić na szybko. - powiedziała Erika.
- Naprawdę nie trzeba, zresztą zaspałam. - spojrzałam na zegar wiszący w salonie.
- Jest 10:10 powinnyśmy jechać.- Już jedziemy. - odpowiedział mój brat.
Weszliśmy do samochodu. Założyłam bezprzewodowe słuchawki i włączyłam sobie muzykę.
Gdy dojechaliśmy na lotnisko wzięłam sukienkę, a Anto wszystkie walizki. Po odprawię weszliśmy do samolotu. Siedziałam sama, za mną siedział Verratti wraz z swoim synem a za nimi jego żona z drugim synem. Przede mną usiadł Kimpembe z swoją dziewczyną.
Patrzyłam w okno i zamknęłam oczy. W USA mieliśmy być 4 dni, nie wiem co będę tam robić. Moje przemyślenia przerwał męski głos.
- Można? - Pokazał ręką na wolne siedzenie obok mnie.
- Jasne.
Kylian usiadł obok mnie. Ucieszyłam się, że to on a nie Neymar bo chciałam od niego odpocząć.
- Przepraszam za tą ostatnią akcje. - odezwał się chłopak.
- Nic nie szkodzi. - odpowiedziałam.
Przytuliłam chłopaka i w tym czasie zobaczyłam przechodzącego obok nas Neymar'a, który popatrzył na mnie. W jego oczach zauważyłam zazdrość i złość. Odsunęłam się od brązowookiego i popatrzyłam na idącego za brunetem Lionela wraz z rodziną. Pokiwałam im na przywitanie a oni to odwzajemnili, oprócz Brazylijczyka.
Zaczęliśmy lecieć, więc wyciągnęłam telefon i włączyłam Netflix.
- Oglądamy coś? - zapytałam patrząc na Francuza.
- Jasne.
Włączyłam jakiś film i zaczęliśmy oglądać.
Po godzinie oglądania oczy zaczęły mi się zamykać, położyłam głowę na ramieniu Kyliana i zasnęłam. Poczułam tylko jak chłopak kładzie mój telefon na mój fotel i mnie obejmuje.
***
Obudziło mnie lekkie szturchanie w ramię, spojrzałam w tą stronę i był to Mbappe.
- Wstawaj, bo lądujemy już. - oznajmił.
Odwróciłam się w stronę okna, gdzie zobaczyłam piękne widoki. Zaczęliśmy lądować, gdy było już po wszystkim poszliśmy po swoje walizki.
Do hotelu jechaliśmy dwoma autobusami. Usiadłam razem z Kylianem i gadaliśmy sobie. Polubiłam go.
Weszłam do swojego pokoju, rzuciłam walizkę w kąt, sukienkę powiesiłam na szafę i położyłam się na łóżko. Potrzebowałam odpoczynku pomimo tego, że spałam. Postanowiłam zejść na dół do restauracji, bo nic jeszcze nie jadłam.
Zamówiłam jedzenie i czekałam przeglądając Instagrama.
- Unikasz mnie? - zapytał brunet siedzący na przeciwko mnie.
- Nie, dlaczego?
- Łączy cię coś z Kylianem?
- Jesteśmy znajomymi. Fajnie się z nim gada lubię go. - odpowiedziałam zgodnie z prawdą.
CZYTASZ
match for everything/ Neymar Jr
Teen Fiction*Informacje zawarte w książce są nieprawdziwe i zmienione na potrzeby książki* Olivia Griezmann jest 24-letnią młodszą siostrą sławnego piłkarza Antoiniego Grizmann'a.8 lat temu ich rodzice zginęli w wypadku samochodowym.19-letni Antoine zaopiekował...