Wygrana

179 7 5
                                    

Dzisiaj był finał mundialu, w którym gra Brazylia oraz Niemcy. Niestety Francja przegrała i zajęła 3 miejsce, natomiast Argentyna była 5. Siedziałam obok Any trzymając ją za rękę.

Mecz zakończył się szczęśliwie 2-0 dla Brazylii. Pobiegliśmy na murawę dołączając do szczęśliwej reprezentacji. Przytuliłam mocno Neymar'a i pocałowałam.

- Olivia ja wiem, że znamy się kilka miesięcy, ale chciałbym spędzić z tobą resztę życia.

Marquinhos podał mu kwiaty, które brunet mi podarował.

- Dziękuję.

Chłopak uklęknął przede mną i wystawił ręce z pierścionkiem.

- Olivio Griezmann czy zostaniesz moją żoną?

- Tak! Tak zostanę.

Brunet włożył mi pierścionek na palec i pocałował. Wszyscy zaczęli głośno krzyczeć i bić brawo. Gdy się od siebie odsunęliśmy chłopacy skoczyli na Neymar'a gratulując mu.

***

Po kilku godzinach ceremonii, wróciliśmy do hotelu. Jutro z rana mieliśmy samolot, więc musieliśmy być spakowani.

NeymarJr: she said yes❤️😍 @O

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

NeymarJr: she said yes❤️😍 @O.Griezmann kocham cię

Polubione przez: Ana.Almani i
9 828 942 innych.

O.Griezamnn: też cię kocham ❤️
Antogriezmann: co tu się stało? Szczęścia ❤️
Richarlison: Dużo szczęścia 😻
Leomessi: Nie wierzę Ney coś ty zrobił!? Dużo szczęścia i gratulacje. ❤️😻

 ❤️😻

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

O.Griezmann: Kocham cię @NeymarJr❤️

Polubione przez Richarlison i 4 632 918 innych.

Cristiano: O Boże!! Szczęścia mała!
Victor.Martinez: O Boże! Gratulacje. Szczęścia kochani!😍
Antogriezmann: Gratulację siostra😻
NeymarJr: też cię kocham ❤️
Antonelaroccuzzo: przyszła pani Da Silva!😻

Oglądaliśmy razem film przy okazji planując wszystko na ślub. Chcieliśmy wsiąść go jak najszybciej.

*Następny dzień*

Wylądowaliśmy już w Francji. Pojechaliśmy do mojego mieszkania po rzeczy, ponieważ miałam zamieszkać z Neymarem. Weszłam do domu i usłyszałam głos Kyliana.

- Cześć jesteśmy. - odezwałam się wchodząc do salonu.

- Cześć siostrzyczko! Pokaż to. - przytulił mnie, a po chwili chwycił moją dłoń oglądając pierścionek.
- Piękny.

- Starałem się. - Uśmiechnął się Neymar.

- Gratulacje wygranej. - powiedział mój brat.

- Dzięki.

- Przyjechaliśmy po rzeczy.

- Przykro mi będzie bez ciebie.

- Mi bez ciebie też, ale damy radę. - uśmiechnęłam się i weszłam do pokoju.

Spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy, a resztę zostawiłam. Zbiegłam na dół z dwoma walizami i podałam je swojemu narzeczonemu.

- Jedziemy, pa braciszku.

- Pa siostra.

Przytulił mnie i pocałował w czoło.

- Szczęścia życzę. - powiedział Kylian.

- Dzięki. - Odezwałam się.

Pojechaliśmy do mieszkania Neymar'a. Zrobiliśmy obiad i oglądaliśmy film. Ślub miał odbyć się za 8 miesięcy.

*2 miesiące później*

Pov: Neymar

Ślub zostaw odwołany. 2 dni temu dowiedziałem się, że Olivia nie żyje. Nadal nie mogę w to uwierzyć. Dopiero dzisiaj doszłem w miarę do siebie. Miała wypadek samochodowy, w których zginęła na miejscu.

 Miała wypadek samochodowy, w których zginęła na miejscu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

NeymarJr: Jest mi tak cholernie smutno. Zdecydowanie za szybko odeszłaś. Nadal nie mogę się pogodzić z tym faktem, że już cię nie ma. Nie zdążyliśmy wsiąść nawet ślubu, który miał się odbyć za 6 miesięcy. Pamiętam jaka byłaś szczęśliwa, gdy tylko poruszyliśmy temat ślubu. Nie wiem jak sobie bez ciebie poradzę. Zawsze byłaś dla mnie całym światem. Kocham cię Olivio.

Polubione przez k.mbappe i 10 982 726 innych.

Richarlison: trzymaj się stary.
Cristiano: nie mogę w to uwierzyć.
Leomessi: będzie jej brakować.
Antonelaroccuzzo: była taka młoda

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Maraton 3/3

Hej! Powoli się z wami żegnam, iż to przed ostatni rozdział. Przepraszam, że taki krótki ale nie wiedziałam za bardzo co mogę napisać. Dzięki za głosy ❤️

match for everything/ Neymar JrOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz