Pomalu bude končit první školní rok, první ročník za námi, všechny zkoušky hotové. Domlouváme se, co o prázdninách, máme v plánu společně vyjet k jezeru.Chris má o prázdninách
domluvenou práci na onkologii a potom ještě jede na dovču s Lenkou. Kristý jede s děckama na taneční a atletické tábory a Ben s ní pojede jako brigádník. A já?Opět jsem se přihlásila jako dobrovolnik do krizového centra a občas nějaká směna na urgentním příjmu.Zítra odjíždíme do nádherného srubu u jezera. Už máme sbaleno a teď ještě jedeme celá parta nakoupit jídlo sebou. Projíždíme s Lenkou a Kristý uličkami a hazíme do koše suroviny na vaření, kluci šli zatím vybrat nápoje.
" Takže kuře, ty steaky taky vezmeme a hele Eli, co chceš ještě grilování? " ptá se Léňa
" Klukům hamburgery a ještě nějakou zeleninu, co tam můžeme dát.Vezmu brambory, papriky lilek,cuketu cibuli ..," pokračuji v chůzi a beru vše potřebné, když ucítím v zádech něčí pohled. Ohlédnu se a vidím na konci uličky stát Marka s tou samou holkou z baru před třemi měsíci a ještě s nějakými lidmi.Křičí tam na sebe a hádají se, který alkohol vezmou.Nikdo jiný z nich se mi nevšimne, jen on na mě upřeně kouká a na řvaní svých kumpánů nereaguje.
Holky si jich po chvíli taky všimnou a táhnout mě pryč.Dokoupíme, co je třeba a jdeme k pokladnám, kde už čekají kluci.Na parkovišti jejich partičku bohužel znova potkáme. Stojí kousek od našich aut a než naskládáme věci do auta přemístí se provokativně až k nám. Marek se s tou fiflenou opře o Chrisovo auto a přímo přede mnou jí začne líbat."Ehm, brácha!, jdi se sakra válet po autě někomu jinému!' křikne po něm Chris.
Je slyšet jen uchechnutí. On ho chytne za rameno, ale to už Markovi nečekaně vylítne loket a trefí ho přímo do brady.
"Seš normální, " zařve na něj Lenka a běží k Chrisovi, kterému z pusy teče plno krve, jak si prokousnul ret.
"Ty vole brácha, co je s tebou zase ..,jsi zase vožralej"huhňá Chris a plive krev.
Já stojím u něho a hladím ho po zádech, vidím, jak to Marek sleduje, jeho oči jsou přivřené a ruce má v pěst.
"No jasný, každý nemůže být tak dokonalý jako ty brácha," odfrkne si: "A neměl jsi vyrušovat, když vidíš, že tu mám něco rozdělaný..", odpoví vztekle.Chytne tu svojí nánu za zadek, až ona vypísne a začne se hlasitě smát." Pojď brouku, asi je nervózní, že mu ty jeho děvky ještě dneska nedaly."Slyším její pisklavý hlas. Táhne ho pryč za zbytkem party, ti mezi tím odešli otravovat někoho jiného.
Její poznámka mě vytočí, zařekla jsem se, že už si od nikoho nenechám ubližovat, ani nedávat.
"Hej, ty..," rozběhnu se za nimi a chytnu jí za jeji culík a škubnu.
"Nikdo nebude urážet mě a ani mojí kamarádku, že ty seš kurva, ti nikdo nebere, ale neurážej nás dvě." Řeknu jí dost důrazně z očí do očí. Ona celá vyděšená neví, co odpovědět, hledá oporu u Marka, ale i na něm vidím, že tohle nečekal. Otočím se, ale pak ještě zavolám na něj.
"Čekala jsem od tebe víc!"
ČTEŠ
Zrazená
Short StoryEli je obyčejná holka, studentka na lékařské fakultě, menší brunetka se zelenýma očima, sportovní postavou, má ráda běh, plavání, procházky, miluje práci s lidmi, chodí pomáhat do krizového centra. Je 4 měsíce po rozchodu se svým prvním přítelem...