17. Rozchod

17 1 0
                                    

Je to několik týdnů, co mi Marek překvapil u nás doma, co mě poprvé políbil.Začínám se cítit opět šťastně.On nechce nikam spěchat, snaží se jít na všechno opatrně, je ke mě ohleduplný,až mi občas přijde, že to přehání. Co mi začíná vadit, že mě nechce brát mezi své přátelé. Já mám pocit, ze se mi s ním nemůže vůbec nic stát, ale on mi tvrdí, že jeho parta není společnost pro mě. K první hádce dojde, když chci za ním přijít v pátek večer do klubu, kde jsme se poprvé viděli, vůbec mi nedochází důvody, proč s tím on nesouhlasí. Vlastně ani abych za ním jela k němu domů, většinou nechce.Schazime ae u nás, někde poblíž mojí školy.
"Eli, prosím, půjdeme někam jinam, jestli chceš ..," rozmlouvá mi to celé odpoledne. " Nebo za tebou můžu přijít domů, jen něco zařídím a přijdu."
" Tak si to zařídíš, já si zatím zatancuju s Kristý, Benem a ostatníma, no a potom si to užijeme spolu." směji se na něj.
Po dlouhé době ho vidím se mračit, ale ani to mě neodradí.
"Dobře, ale potom ti nemůžu slíbit, že se ti bude líbit, co uvidíš a uslyšíš!"řekne naštvaně a odejde.

Ben nakonec jít nemůže,Chris odjel s Lenkou a my tedy vyrážíme s Kristý, té se můj nápad taky moc nezamlouvá.
" Proč chceš tolik jít?Kvůli tomu, že víš, že on to nechce nebo proč?'
" Znáš mě, když mi někdo něco zakáže, ještě víc to chci," ušklíbnu se na ní."Něco mi tají a já chci vědět, co!"
"Co když tě tím chrání?"
" Jo přesně, bude tam taky, tak se mi nemůže nic stát."

V klubu je plno. Zamíříme k baru, kde si objednáme dvě vína a potom si najdeme místo kousek blíž u parketu.Popíjíme, užíváme si hudbu, když uvidím Marka s jeho partou na druhé straně.Nečemu se směje a potom nechá holku, co stojí vedle něj hladit ho po ruce, na hrudi, zajede mu i na zadek a šeptá mu něco do ucha.A zase se směje a potom jí on políbí a skoro to vypadá, že ji ojede hned na místě. Kristý celou dobu sleduje stejnou scénu se mnou, ale narozdíl ode mě reaguje.
"Ten hajzl!Si dělá prdel?Mu nakopu prdel!" je rozčílená asi i za mě.Já stále mlčím.Nevim, jsem v šoku, co vidím, uvnitř mě se vsechno rozstříštilo na tisíc kousků, nemám sílu reagovat, na tohle jsem připravená nebyla.

" Vezmi mě, prosím, pryč," slyším svůj hlas, který zní jakoby nebyl ani můj.
Ona mě bere za ruku a odcházíme.

Celou cestu mlčíme.
Doma se zavřu do pokoje a nechci nikoho a ani nic slyšet.
Svleču se, zalezu si do sprchy a s prvními kapkami cítím na svoji tváři horké slzy.
" Proč?Hrál si se mnou?Šlo jen o nějakou hru z jeho strany?Ano říkal, že neví, jestli se dokáže změnit, ale znamenalo to, že ne bude podvádět?" Hlavou mi běží tolik myšlenek.

Zabalím se do osušky a v ní se posadím na posteli.

Pípne mi zpráva na telefonu.

M: ahoj lásko, kdy máte v plánu dorazit do klubu? Omlouvám se ti.Chybíš mi!❤

E: Viděla jsem dost!Sbohem!

Telefon začne hned vyzvánět, ale to už se ozve rána a telefon se rozletí na několik kusů.
" Lháři!!!!" zakřičím. Dveře se otevřou a v nich stojí Kristý už i s Benem.

Zrazená  Kde žijí příběhy. Začni objevovat