Giriş

1.3K 133 53
                                    

"Sakın bu ağacın içinden çıkma won!"

"Anne lütfen gitmeyin, biliyorum sizi öldürecekler ."

Gözyaşlarına hakim olamayan küçük vampir ailesinin öleceğinin farkındaydı ve annesi onu korumak için küçük bir ağaç kovuğuna sıkıştırıp onun hayatını kurtarıyordu. Gözyaşları içerisinde annesinin elini bırakan Jungwon ağacın içinden ailesinin teker teker yakılmasını izliyordu. Bir eliyle ağzını kapatıyor ve sesinin çıkmasını engelliyor bir yandan da ailesinin yakılarak can verişini izliyordu. Daha önce akrabalarının yakıldığını da görmüştü ama bu sefer yakılan kişiler anne ve babasıydı.

"Çocuğun nerde?"

"Efendim anne, baba ve ailenin geri kalanını bulduk ama küçük çocukları yok ortada."

" Onu asla bulamayacaksınız. O gitti çok uzaklara gitti. Ama bir gün , bir gün mutlaka bu acının bedelini size ödetecek. Bizi yaktığınız gibi oda sizi yakacak. Hem sizi hem kraliçelerinizi hem krallarınızı hemde prenslerinizi."

" Konuşmasına izin vermeyin bu kadının, hemen yakın!"

" Hepinizi lanetliyorum. Hepiniz onun elinde can vereceksiniz, krallığınızı bir çocuk yıkacak."

Annesinin son sözlerini duyan Jungwon gözünden akan yaşlar artık üzüntü gözyaşları değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annesinin son sözlerini duyan Jungwon gözünden akan yaşlar artık üzüntü gözyaşları değildi. Artık gözlerinden intikam gözyaşları akıyordu. Gitmeliydi burdan , çok uzaklara gidip güçlenmeliydi ve annesinin söylediklerini harfiyen yapmalıydı.

Yakılan cesetleri izlemeyi bırakıp gidebileceği kadar uzağa gitti ve yemin etti birgün mutlaka geri dönecekti ve bu sefer yakılan kraliyet ailesi olacaktı.

Giriş bölümünü beğenmişsinizdir, bu benim yazdığım ilk kitap. Hikayenin taslağı kafamda hazır ve mükemmel olacağına eminim.
Yorumlarda eksikliklerimi belirtirseniz sevinirim ❤️
Bölüm boyunca yazım yanlışları ile karşılaşacaksınız biliyorum, şimdiden özür dilerim. Fic bittiğinde baştan sona bir düzenleme yapacağım.

prophecy - jaywon (Tamamlandı)angtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin