1.Bölüm Geçmişten Kalan

121 28 217
                                    

Medya =Deniz şanlı

Hadi başlangıç tarihini alayım 👉👈

Iyi okumalar umarım beğenirsiniz ve kocaman bir aile oluruz

Sizi seviyorum iyi okumalar 💓

~20 yıl önce~

"Rüya hadi çık pes ediyorum." dedi Deniz tabiyki cıkmaya niyetim yok.
"Deniz oğlum noldu?" dedi annem
" şükran teyze rüyayla saklambaç oynuyorduk o saklandı ama bulamıyorum çıkmıyor da yerinden." dedi Deniz kıkırdadım dolabın içinde Deniz gerçekten benim için endişelenmiş miydi?
"Şimdi bulurum" dedi annem ve ayak sesleri yaklaşmaya başladı annem bir anda dolabın kapağını açtı.
" Aaa kim varmış burda!"
"Anne ya!"
"Rüya!"dedi deniz koşarak yanıma gelip bana sıkıca sarıldı sanki hiç birakmiycakmis gibi.
"Niye bu kadar korktun ki?" dedim
" Çünkü seni seviyorum."dedi
" Bende seni seviyorum tamam korkma bana birşey olmadı."
"Bir daha sakın beni bırakıp gittiğin fikrini bana düşündürme sakın." dedi
"Seni asla bırakıp gitmem." dedim
Doğruldu ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

"Sakın bırakma tamam mı?" dedi
"Tamam bırakmam sende beni bırakma ama Tamam mı?" dedim
" Ben seni asla bırakmam." dedi
Nerden bilebilirdim ki 7 yaşında bir çocuktum gelecekte onun beni bırakıp gideceğini nerden bilebilirdim.
7 yaşındaki Rüya 8 yaşındaki Denize aşık olmuştu .

💔💔💔

~Günümüz~
"Rüya hanım acile gelmeniz lazım." dedi asistanım Edenin sesi onun sesiyle hatırladığım anılardan oluşan düşüncelerden de ayıldım.
"Tamam geliyorum Ece." dedim ve ece odadan çıktı bende elimdeki kar küresini masanın üstüne bıraktım bu kar küresini saklambaç oynadığımız denizin de endiselendigi gece deniz almisti bana zaten o anıyı hatirlamamida bu kar küresi sağlamıştı kalkıp odamdan dışarı çıkıp acilin kapısında kadar yürüyüp kapıda durdum.
"Ece hastanın nesi var?" dedim
"Rüya hanım hasta birazdan uzun zamandır görüşmediği arkadaşıyla görüşecekmiş o yüzden fazla heyecan yapmış kalbide bu yüzden çok hızlı çarpmış."dedi Ece
"Ne demek heyecan yapmış?" dedim
"Valla öyle dedi."dedi Ece ve acilde yataklardan birini gösterdi hastanın yanına gittim yüzüne bile bakmadan sırtımı ona dönüp steteleskopumu dolaptan aldım."heyecanından kalpten gidecekmişsiniz kim bu şanslı kişi?"dedim.

"Valla tam karşımda şuan ama o bana bakmiyor bile."dedi bu ses çok tanıdık bu kim ya arkamı dönüp hastanın yüzüne baktım.
"Furkan."diyip boynuna atlayıp ona sıkıca sarıldım furkan benim bu hayattaki en yakın arkadaşım arkadastandan da öte o benim kan kardeşimdi ve ben onu uzun zamandır görmemiştim.
"Kızım senin görevin kurtarmak öldürmek değil."dedi ondan ayrılıp yüzüne baktım .
"Aman be sana sarılanda kabahat."dedim "Tamam be kızma gel yanıma. "dedi

"Çık. "dedim kollarımı göğsümde birleştirdim "kızım gelsene."dedi omuz silktim sabır dilenircesine oflayıp yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı "Hadi ama ne zamandır ayrıyız zaten "dedi masum masumda bakti bu bakıştan gerçekten nefret ediyorum oflayıp bende ona sıkıca sarıldım "Eee?"dedim ondan ayrılınca "Ne ee?"dedi "okul?" dedim "He onu diyorsun bitiremedim be."dedi şaşkınlıkla yüzüne bakıp "Ya nasıl o kadar da çalıştırdım."dedim "Boşver bir yıl daha çalışırım. "dedi göz devirip "Bu uzattığın 3.yilin ."dedim alayli bir sesle "Olsun gecicem"dedi tamam tamam der gibi kafamı salladım "Neyse ben sana birşey aldim."dedi "Aaa ne aldın?"diye hevesle sordum "Dur getireyim." dedi ve acilden çıktı.

Eceyle birbirimize bakiyorduk on dakika sonra Furkan elinde büyük bir kutuyla geldi kutuyu önümdeki sandalyeye bıraktı. "Hadi aç bakalım. "dedi kutuyu heyecanla açtım önce ben,Furkan ve Denizin fotoğrafı çıktı ama bu bende olmayan bir fotoğraftı daha sonra beyaz bir önlük ve yeni bir steteleskop çıktı en son ise bir kutu daha vardı kutunun içinde şaşkın bir yüzle Furkana baktım "Aç hadi."dedi gülümseyerek kutuyu açtım ve içinden silah rozet ve bir belge çıktı "Bu Furkan?"dedim şaşkınlıkla "Belgeyi oku bakalım sesli ."dedi belgeyi sesli okumaya başladım FURKAN KOCAYÜREK EĞITIM HAYATINDA BÜYÜK BIR BAŞARIYA ULAŞARAK YILLARDIR HAYALINI KURDUĞU BU MESLEĞE ULAŞMIŞTIR UMARIM VATANA MILLETE VE BÜTÜN TOPLUMA YARARLI BIR POLIS OLURSUN BUNDAN SONRA VATAN SANA VE SENIN GIBILERE EMANETTIR SIZ OLDUĞUNUZ SÜRECE GÖZÜM ARKADA KALMAYACAKTIR SAGOL ASKER yazıyordu bir notun içinde "VATAN SAĞOLSUN"dedi Furkan ve asker duruşuna geçti gülüp belgeye baktım bu mezuniyet belgesiydi "Mezun olmuşsun. "dedim evet der gibi başını aşağı yukarı salladı ona sıkıca sarıldım .

HAYAT DOKTORUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin