Merhaba, yorum yazmayanı dövüyormuşum
Söylentiye göre yani😙
-
Jungkook omuzlarını düşürerek şapkasını kafasına geçirmiş, maskesini çenesinin altına takmıştı. Jimin onu kapıya geçirmiş kapıyı açmadan ikili yüz yüze gelmişlerdi.
Jungkook karşı karşıya geldiklerinde, sevgilisinin yorgun yüzünde gözlerini gezdirdi. Ellerini tenine çıkarıp yüzünü okşarken jiminde gözlerini yummuştu.
Saat öğlene geliyordu ve Jungkook telefonunu kırdığı için öğlene kadar birlikte vakit geçirmişler ardından öğlene gelen saatle jiminde gitmesi gerektiğini ona hatırlatmıştı. Jungkook birlikte geçirdikleri bu sürede jimin'e zorlada olsa yemek yedirmiş masaj yaparak omuzlarını rahatlatmıştı.
Jimin ona soğuk davranmıyor, ama eskisi gibi neşeli güleç halinide yansıtmıyordu. Jungkook onun bu durgun hallerine alışık olmadığı için biraz şebeklikler yaparak eğlendirmeye çalışmıştı. Fakat yine günün sonunda ayrılma vaktiydi.
Ama yeni çıkan şarkısı için birkaç hafta şov programlarına, röportajlara katılarak etkinlikler yapacak ardından bir hafta gibi bir süre kendine izin verebilecekti.
Jimin yorgun gözleriyle sevgilisinin güzel yüzünü süzerken jungkook ona yaklaşıp tişörtün kayarak çıplak bıraktığı omuzuna dudaklarını bastırıp burnunu köprücük kemiklerinde gezdirmişti.
Jimin elini onun omuzuna sarıp hareketlerine izin verirken, en ufak dokunuşu altında nasıl etkisiz hale geldiğini anlamıyordu? Karşısındaki adam onu deli ediyordu. En ufak hareketinde dahi.
Jungkook izin vermesinden yararlanarak özlediği tenine yeniden öpücükler dizmiş burnunu çıplak beyaz omzunda gezdirmişti. Özlemi burnunu sızlatıyordu adeta. Gitme vakti kendini iyice belli ederken beline sıkıca sarıldı. Jimin karşılık vermese bile engelde olmamıştı.
Ayrıldıktan sonra jungkook göğsünü döven kalbiyle dudaklarını yaladı. Öpmek istese bile sırası değildi. Zaten sınırları aşmıştı.
"Çok dikkatli ol tamam mı? Bana sürekli yaz, habersiz bırakma. Seni seviyorum hayatım."
"Tamam, görüşürüz jungkook." Jungkook saçlarını eliyle geriye iterek boştaki alnına öpücük kondurdu.
"Görüşürüz sevgilim."
-
Jungkook:
Bebeğim, şimdi dans pratiğine gidiyorum.
Sana molalarda yazacağım tamam mı?
Sen ne yapıyorsun bana yaz bu sürede müsiat olduğumda hepsini okuyacağım.
Unutma ama yaz tamam mı?
Jimin gelen mesajla gülümsemeye engel olamadı. Olayın üzerinden henüz iki gün geçmişti ki jungkook ona her an mesaj atıyordu. Röportaja gittiğinde reklam arasında, dans pratiğine gittiğinde molalarda en ufak bulduğu zaman dilimlerinde ona yazıyor iletişimi kesmiyordu.
Ayrıca ilk yayınlanan dans videosundaki dans değiştirilmişti. Dansın samimiyeti yüzünden Jimin bir şey demeden jungkook bu dansı yapmayacağını söyleyerek dansı değiştirmişti. Artık provalarda daha seviyeli, aralarında belli bir mesafenin bulunduğu dansa çalışıp yapıyorlardı.
Tamam, kendini yorma.. dikkatli ol jungkook.
Hoseok ve yoongi hyung geldiler. Birlikte yemek yapıp yiyeceğiz. Sana yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renowned | jikook
Fanfictiontexting- düz yazı Açtığı fan sayfası sayesinde hayranı olduğu ünlüyle ilişki yaşamaya başlayan park jimin, sevgili olduktan sonra her şeyin göründüğü gibi olmadığını fark eder. Jungkook'un şöhreti ilişkilerini bir çıkmaza sokacaktır.