Keyifli okumalar...
🍀🐢
"Lee Minho"
Günlerdir olduğu gibi yeniden tekrar etmişti aynı ismi sessizce. Aklından çıkmak bilmeyen isim artık rüyalarıma girmeye başlamış, sabaha kadar kabuslar görmesine neden olmuştu.
"Ne düşünüyorsun?"
Jisung, Changbin'in sorusuyla daldığı düşüncelerden hızla kopmuş ve elinin altındaki bardakla oynamayı kesip ona şüpheli gözlerle bakan arkadaşını cevaplamıştı.
"Yok bir şey; dalmışım öyle"
Changbin oturduğu sandalyede bedenini omegaya çevirmiş ve kollarını masanın üzerinde birleştirerek konuşmuştu.
"Oradan bakınca salak gibi mi duruyorum Ji? Iyi yalan söylüyor olabilirsin ama feromonlarını gizleme konusunda berbatsın"
Jisung gözlerini devirme isteğini bastırmaya çalışarak boğazını temizlemişti.
"Selam!"
Seungmin kafeye giriş yaparken Jisung arkadaşına içten içe minnetlerini sunuyordu.
"Ne yapıyorsunuz?"
Seungmin, Changbin'in yanındaki boş sandalyeyi çekmiş ve alfanın saçlarını karıştırmıştı.
"Yah! Kes şunu Min!"
Seungmin arkadaşına dil çıkartırken Changbin söylenerek saçlarını düzeltmişti.
"Dersiniz bitti mi?"
Jisung arkadaşını onaylamış ve gözlerini yeniden önündeki bardağa çevirmişti.
"Anladım; benim bir iş görüşmesine gitmem gerek. Jisung sende benimle gelirsin değil mi?"
Jisung arkadaşının konuşmasıyla başını kaldırmış ve omuz silkmişti.
"Eve gidip dinleneceğim ben; yorgun hissediyorum"
Changbin ikilinin sohbetini sıkıcı bulmuş olacak ki gözlerini kafedeki omegalarda gezdirmeye başlamıştı.
"Beni yalnız mı bırakacaksın Jisung?"
Seungmin'in gözlerini büyüyerek sorduğu soruyla Jisung omuz silkmişti. Seungmin arkadaşının aptallığına karşı sinirle bir nefes vermiş ve dayanamayıp masanın altından Jisung'un bacağına vurmuştu.
"Ah! Ne yapıyorsun Seungmin?"
Jisung acıyla bacağını ovarken Changbin'in de bakışları ikiliyi bulmuştu sonunda.
"Aptal"
Seungmin gözlerini devirmiş ve masaya bıraktığı telefonunu eline almıştı.
"Siz ikiniz yine neyi paylaşamıyorsunuz?"
Jisung konuşmak için ağzını açtığı sırada telefonuna gelen mesajla susmak zorunda kalmıştı.
Telefonunu eline aldığında gördüğü kişiyle kaşları istemsizce çatılmıştı. Uygulamaya girip hızlıca mesajı açmış ve çatık kaşlarıyla okumuştu yazılanı.Seungmin:
Bay Hwang aradı
Geçen gün iptal olan görüşmeyi yenilemek istiyor.
Eminim, işe almak için çağırıyor!Jisung'un bakışları karşısında oturan arkadaşını bulurken Seungmin'in yüzünde geniş bir tebessüm vardı.
"Neye bakıyorsun sen öyle? Siz benden ne saklıyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helios /Minsung
FanficHer şey Jisung'un ailesinden kalan evin borcunu ödeyebilmek için Kore'deki ünlü bir seks sitesine iş başvurusu yapmasıyla başlar.. ~~~~~~ Omegaverse Ana ship - MinSung Yan shipler; Hyunlix, Chanmin, Changlix, Hyunin 777