Gül kurularının kırmızı yaprakları

569 62 40
                                    

Keyifli okumalar...

🍀🐢

1 hafta sonra...

"Işıkları yanlış açıdan veriyoruz"

Seungmin, oturduğu sandalyeden kalkıp modelin yüzüne yansıttıkları ışığı kapatmış ve geri çekilip nasıl göründüğüne bakmıştı. Hyunjin, kameradaki görüntüyü ayarlarken cevaplamıştı betayı.

"Ama bu seferde ten renginde eşitsizlik oluyor"

Hyunjin, dakikalardır yaptığı gibi Seungmin'e yine itiraz ederken kameradan ayrılıp betanın yanına ilerlemişti.

"Yüzü solgun gözüküyor, o ışık lazım"

Seungmin, Hyunjin'in ışığa uzanan eline engel olmuş ve yeniden konuşmuştu.

"Modellerin yüzünü çekmiyoruz zaten Bay Hwang; odak noktaları vücutları. Fotoğrafı düzenleyerek kalitesini düşüreceğimize yüzünü kamera açısına hiç almayıp fotoğrafların orjinal halini kullanırız"

Hyunjin, Seungmin'in çok bilmiş konuşmasıyla gözlerini devirmiş ve betanın elini uzaklaştırarak ışığı açıp yeniden konuşmuştu.

"Bu işi yıllardır böyle yapıyorum; nasıl yapılacağına bırak da ben karar vereyim"  

Hyunjin arkasını dönüp yerine geçerken Seungmin yüzünü buruşturup önünde durdukları beyaz stüdyo fonunu incelemişti onaylamayan bakışlarla.

"Tüm çekimleri gerçekten burada mı yapıyorsunuz? Siz Kore'deki en büyük şirketlerden birisiniz. Stüdyoya harcayacak paranız falan mı yok?

Hyunjin ağrıyan başını parmaklarıyla ovarken dudaklarını ıslatmıştı.

"Bak Seungmin, ben bu işi yıllardır yapıyorum ve senin de dediğin gibi burası Kore'nin en büyük şirketlerden biri. Buraya kadar hep bu çekimlerle geldim ve öyle de devam edeceğim. Bir itirazın varsa istifa dilekçeni Lia'ya bırakabilirsin"

Seungmin duyduğu sözlerle sıkıntıyla bir nefes vermiş ve Hyunjin'e doğru ilerlemişti.

"Bakın, ben sizin yaptığınız işi eleştirmiyorum. Buna hakkım yok; farkındayım. Ben sadece gelenekçi tarzdan biraz uzaklaşmanın siteye daha iyi geleceğini düşünüyorum"

Hyunjin boynunu esnetip umursamaz bakışlarını Seungmin'e dikmişti.

"Eğer burada kalmak istiyorsan işime karışma küçük"

Seungmin'in şaşkın bakışları yüzünde gezinirken arkalarındaki büyük kapıyı işaret etmişti alfa.

"Miyeon'un yardıma ihtiyacı var mı diye bakar mısın?"

Seungmin onu yanından göndermeye çalışan alfaya itiraz etmek için ağzını açtığı sırada çalan telefonla susmak zorunda kalmıştı. Gözlerini devirip Miyeon'un yanına geçerken Hyunjin çalan telefonunu açıp kulağına yaslamıştı.

"Lia?"

"Rahatsız ettiğim için kusura bakmayın Bay Hwang. Bu sabah Jisung ile görüşmek için evine gittim ama evde Bay Lee'nin asistanıyla karşılaştım. Jisung'u sözleşme süresince takip etmesi için görevlendirilmiş"

Hyunjin, Minho'nun -beklemediği ama pek de şaşırmadığı- hareketiyle dilini yanağının içinde gezdirmiş ve sıkıntıyla bir nefes vermişti.

"Tamam, beraber çalışın"

"Ama efendim-"

"Senin görevin krizleri çözmek Lia; kaos çıkartmak değil. O asistanla aranı iyi tut; Jisung'u kontrol etmelerine fırsat verme"

Helios /MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin