"Dünyanın bütün çiçekleri onun gülüşünde açmış gibiydi"

157 19 6
                                    

Keyifli okumalar...

🍀🐢

"Ryujin bana pürüz çıkarmayı kes ve o omegayı alıp bana getir"

Ryujin ağrıyan başını ovarken yeniden aralamıştı dudaklarını.

"Onu size getiremem efendim, az önce de söyledim; kızgınlığı çok yakın. Hatta şu an kızgınlığa girmiş bile olabilir"

Minho aklına dolan ihtimalle istemsizce tebessüm ederken kurdunun keyifli ulumalarını duymuştu.

"Bay Lee?"

Ryujin saatlerdir çalışıyor olmanın verdiği yorgunluğu görmezden gelmeye çalışarak yeniden konuşmuştu.

"Orada mısınız efendim?"

Minho duyduğu şeyi algılamadan onaylamış ve telefonu kapatıp şoföre dönmüştü.

"Omeganın evine sür"

🍀🐢

"Hyunjin?"

Chan, altıncı defa seslenmesine rağmen kuzeninden bir cevap almayınca sıkıntıyla bir nefes vermişti.

"Ben dışarı çıkıyorum, bir şey olursa ara beni"

Ev yeniden sessizliğe gömüldüğünde Chan odanın önünden ayrılmıştı. Dışarı çıkıp ardından kapıyı kapatana kadar bile Hyunjin'den bir ses duymayı ummuştu.

🍀🐢

"Hyunjin, yemeğini bitir"

Omeganın başını çevirmeden söylediği şeyle genç alfa gözlerini devirmişti.

"İstemiyorum"

Omega elindeki çatalı tabağa bırakıp dizlerinin üzerine bıraktığı peçeteyi almış ve masaya bırakmıştı.

"Kuralları en baştan mı saymalıyım?"

Chan sesini çıkarmadan ikilinin her gün bıkmadan tekrarladıkları tartışmanın bitmesini bekliyordu.

"Artık kurallara uymak istemiyorum, çocuk değilim"

Chan göz ucuyla hemen karşısında oturan kuzenine bakmış ve elindeki bıçağı masaya bırakıp konuşmaya dahil olmuştu.

"Yarın önemli bir sınavımız var Soyeon noona. İzin verirsen Hyunjin'le beraber ders çalışacağız"

Soyeon'un bakışları yaşı daha büyük olan alfaya kayarken derin bir nefes alıp yüzüne sahte bir tebessüm eklemişti.

"Ah, tabii tatlım"

Chan önündeki peçeteyle dudaklarını sildikten sonra başını eğerek bir selam vermiş Hyunjin'e kısa bir bakış atıp salondan çıkmıştı. Üst kattaki odalarına giderken kendi odasından çıkan teyzesini görmüştü.

"Chan-ah"

Chan samimi bir tebessümle teyzesine karşılık verirken heyecanlı bir tavırla konuşmuştu Bayan Hwang.

"Okuldaki turnuvada izledik seni bugün. Harika oynadın, seninle gurur duyuyorum tatlım"

Chan mahçup bir tavırla konuşmak için ağzını açtığı sırada Hyunjin'in sohbete dahil olmasıyla sözü kesilmişti.

"Bana bugün arkadaşlarınla buluşacağını ve tiyatro gösterime gelemeyeceğini  söylediğini hatırlıyorum anne"

Bayan Hwang  yakalanmanın verdiği etkiyle irkilirken durumu toparlamaya çalışmıştı.

Helios /MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin