"Korkuyoru(m)"

746 55 9
                                    

Keyifli okumalar...

🍀🐢

Onaylamayan bakışları küçüğünün yüzünde gezinirken başını iki yana sallamıştı alfa.

"Hata yaparsan affedilmezsin; cezanı çekersin"

Omega omzunu sıkan ellerin altında ezildiğini hissederken Minho yeniden konuşmuştu.

"Yatağa otur"

Soğuk ve net sesi omeganın içindeki korku tohumlarını yavaş yavaş büyütürken omzunu bırakan ellerle boşluğa düştüğünü hissetmişti.
Minho omegayı orada bırakıp banyoya ilerlerken Jisung'un aklındakileri okuyamadığı için Tanrı'ya şükretmişti.

Jisung kalp atışlarını düzene sokmaya çalışırken Minho'nun ayak seslerini duyar duymaz arkasındaki yatağa oturmuştu korkarak.

Bakışları yanına dönen alfanın elindeki oyuncakları bulurken elinin altındaki çarşafı sıkmıştı gergince. Minho elindekileri yatağa bırakıp kemerlerden birini almış ve küçüğüne dönmüştü.
Jisung bacaklarını yataktan sarkıtmış, sessiz bir şekilde büyüğünün hareketlerini izlerken Minho konuşmuştu.

"Kollarını kaldır"

Jisung anlamadığını belirtir şekilde kaşlarını çatarken Minho gözlerini devirip küçüğünün ellerini kavramış ve havaya kaldırıp tek elinde tutmuştu omeganın zayıf bileklerini.
Diğer eliyle kemeri Jisung'un bileklerine dolamış ve bağladığı kemeri çekerek kontrol etmişti.

"Uzan"

Jisung bağlı elleriyle korkarak sallamıştı başını iki yana.

"Korkuyorum"

Fısıltı gibi çıkan sesiyle Minho'nun sert bakışlarının hedefi olmuştu. Jisung dolan gözlerini kaçırırken aldığı toprak kokusuyla nefesinin kesildiğini hissetmişti.

"Uzan"

Birkaç saniye önce korkan tarafı sessizlemiş yerini itaatkâr kurdu almıştı.
Alfayı dinleyip yatağa uzanırken bacakları hala yataktan sarkıyordu. Minho yataktaki oyuncaklardan birini alıp küçüğünün bacak arasına yerleşmiş ve uzandığı için yukarı çekilen eteğini tutup kasıklarını tamamen ortaya çıkarmıştı.

Jisung gözlerini utançla kapatırken alfanın feromonlarını kullanarak onu kontrol etmesine lanetler yağdırmıştı kendince.

Alfa bakışlarını omeganın açıkta kalan kasıklarında gezdirirken siyah tül tangadan belli olan penise uzanmıştı.
Jisung hissettiği dokunuşla ağzından kısık bir inleme kaçırırken Minho memnun bir tavırla elindeki vibratörü yatağa bırakmıştı.

Ellerini küçüğünün beyaz bacaklarında gezdirirken odayı dolduran vanilya kokusuna bırakmıştı kendini.
Parmakları küçüğünün kasıklarında, tanganın ince iplerinde durmuştu. Elinin altındaki ipleri düşünmeden sertçe çekmiş ve iplerin kopmasını sağlamıştı.

Jisung alfanın ne yaptığına bakmak için başını kaldırdığına Minho'nun onaylamayan bakışlarıyla karşılaşmıştı.

"Uslu ol"

Jisung bedenini kontrol altına alan korkuyla büyüğünü dinlemiş ve olacakları beklemişti başını geri yaslarken. Minho yırtılan tangayı kenara çekip küçüğünün kasıklarını tamamen çıplak bırakmıştı.

Üç parmağını küçüğünün ağzına uzatırken Jisung görüş açısına giren parmakları beklemeden ağzına almıştı.
Minho, parmaklarını ustaca emen omegayla sırıtmış ve tek eliyle küçüğünün bir bacağını havaya kaldırmıştı.

Helios /MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin