1 bölüm tanışma

1.2K 28 8
                                    

Arkadaşlar bu biraz daha değişik bir hikaye olacak. Yazmayı denicem eğer olmasa yorumlarda söyleyin. Eğer yazım yanlışı olursa şimdiden kusura bakmayın. Hadi başlayalım.
___________________________________

Sadi payaslı Ankara'nın en büyük mafya babasıdır. Gelmiş geçmiş bütün mafya babasının babasıdır. Masumlara, kadınlara ve çocuklara asla dokunmaz onları hiç bir şekilde incitmez.

* Neyse sıradan bir gündü. Sadinin küçük bir menengiç kahve dükkanı vardı. Boş zamanlarında yada canı sıkılınca hemen oraya gider kendisine kahve yapıp her zaman oturduğu cam kenarındaki koltuğa otururdu. Gine dükkanına gitti, kendisine bir menengiç yapıp koltuğuna oturdu. Oradaki çalışanların hepsi sadiyi çok seviyordu. Sadi kendisine patron denmesine kızdığı için herkes ona " abi" diyordu. Sadece yever ona ağam diyordu. Sadinin anne ve babası yoktu sadece bir kız kardeşi vardı ismi leyla
(Biraz fazla giygiy yaptım özür dilerim)

Sadi menengiç yapıp koltuğuna oturdu. Sadi kahve sini içerken  orta boylu bir adam içeri girdi. Yavaş adımlarla sadinin olduğu masaya doğru geldi. Sadi adamın ne yapacağım biliyordu ama ses etmiyordu, hamlesini bekliyor. Adam masaya iyice yaklaştı sonra belindeki silahı Şadiye doğrulttu. Sadi olduğu yerde kahvesini yudumlamaya devam ediyordu. Arkadan biri  elini adamın omzuna attı. Adam omzuna bı göz gezdirip sonra arkasına döndü. Arkasına döndüğünde 1.76 boylarında    kumral mavi gözlü bir kız ona sırıtıyordu. Adam ilk baş bir küçük kahkaha atıp " o kadar adamın var beni bu kız mı durdura-" demeden kız hemen karnına bir tekme, kafasını kollarının altına alıp boğmaya başlayınca Sadi el hareket yapınca bir erkek geldi ve o adamı dışarıya götürdü. Sadi oturduğu yerden kalkıp kızın yanına gitti. Sadi gülümseyip " bakıyorum da yine formunda sın " diyip sarıldı. Kız da kahkaha atarak " ben her zaman form'dayim nede olsa Sadi payaslı'nın  kardeşiyim" dedi ve abisinden ayrıldı. Sadi çalışanlarına dönüp" Bu kız  benim biricik kardeşim Leyla, Leyla payaslı kendisi benim korumam olur o yüzden kısa süreliğine yurtdışın daydı. Ama geri döndü. Dikkat edin kendisi erkek dövmeyi pek bir sever yani ona yanlış yapmayın " diyerek küçük bir kahkaha attı.  Sonra Sadi yerine tekrar oturup " oğlum oradan 2 tane menengiç yap gel" dedi. Ve iki kardeş sohbet etmeye başladılar.

* Melike " Songül abla Ahmet müdür seni çağırıyor" Songül elindeki poğaçadan bir ıstırık alıp masasına koydu. Sonra melikeye dönüp" ayy neden çağırıyor Gine azarliyacak dünden dolayı hani ekip gelmeden operasyona müdahale ettim ya kesin bu sefer kovuldum ayy " diye söylenerek Ahmet müdürün yanına gider. Kapıyı çalar "tık👊 tık 👊"
İçerden "gel" sesi gelince Songül içeri girdi ve kapıyı kapattı. "Gel Songül gel" Songül durduğu yerden " buyrun müdürüm beni çağır missiniz"
" Evet Songül seni çağırdım çünkü bu işi senden başka biri yapamaz" diyerek sözüne devam etti " sen şimdi bir operasyon a gideceksin ama biraz fazla orada kalacaksın" Songül başını salladı " tabi mudurum siz nasıl Uygun görürseniz" dedi ve Ahmet planını anlatmaya başladı.
________________________________

Sadi ile Leyla menengiç lerini için birbirine sarılmış bir şekilde oturuyorlardı. Kapıdan yaver içeri gidi " Ağam Leyla Türkiye'ye gel-" derken leylayı gördü. Yaver leylayı kardeşi gibi çok sever ve kollardı. Leyla yerinden kalkıp" ben geldim senin biricik fındığın geldi" diyerek yavere doğru ilerledi. Yaver hoş geldin benim biricik fındığım." Diyerek kollarını açıp sıkıca sarıldı. Sadi arkadan " yaver yavaş kızı boğdun" diyerek yavere seslendi.

Yaver leyladan ayrıldı " ağam o benim kardeşim onu çok özledim " dedi ve gülümsedi. "Ağam küçük prensesimiz geldiğine göre birilerini artık uyara biliriz. Zaten bizi koruyacak bir koruma da var." Sadi " doğru söylüyorsun ozaman mekâna gidelim prensesimiz olmadı için işler hep boşaldı." Dedikten sonra üçü arabaya binip mekâna gittiler.

* Songül Ahmet müdürün yanından ayrıldıktan sonra mesaisi bittiğinde için eve gitmişti. Songül evin kapını açtı. Evin her tarafını saran bir koku vardı. Mutfağa girip abisin yapmakta olduğu tantuni ye baktı. Ve dilini dudağın etrafında gezdirdi. Hemen odasına gidip üstünü değiştirip geri geldi. Abisi Serkan kardeşi için bir dürüm yapıp ona uzattı. Songül o kadar açılmıştı ki 2 dürüm yiyip abisine "yorgunum" dedi ve odasına geçip yatağa yattı. Kalktığında saat bayağı geç olmuştu. Yatağında doğruldu ve eline telefonu alıp "Sadi payaslı" yı araştırmaya başladı.  Songül ün hayatına onu çok sevicek birisi hiç girmemişti. Sadinin fotoğraflarına bakınca içi biraz da olsa kıpır kıpır dı ama kendine 3 5 tokat atarak " Songül kızım kendine gel o bir suçlu, o bir mafya babası" diyerek kendisine gelmeye çalıştı. Sadinin fotoğrafları o kadar karizmatik ti ki Songül bile " tekrar kafasını salladı" Songül sadinin yanına gitmek için onun menengiç dükkanını bulmak için yarın sabah yola çıkacaktı. O yüzden tekrar yatarak uyudu.
___________________________________

Sadi her zaman erken kalktığı gibi bugünde erkenden kalkmıştı. Sadi kendine menengiç yapıp balkona doğru ilerledi. Bir yandan kahvesini içiyor diğer yandanda sigarasını içiyordu. Sadi kahvesini bitirdikten sonra iceri girip Leyla için kahvaltı hazırlamaya başladı.

* Songül görevi için o mahalleye taşınmak zorundaydı. Abisinin yanına gitti. Ve ona "  uzun operasyon a gideceğim o yüzden ben buralarda olmayacağım. Sen oraya gelirsin belki ama ben gelemem. Ben orada avukat olucam ve orada yasiyacam ben eşyalarımı alıp cikicam." Diyip eşyalarını toplamaya başlar.

* Sadi Leyla'ya kahvaltı hazırladıktan sonra leylayı uyandirir. Sadi ile beraber kahvaltı yaptıktan sonra ikisi kahve haneye giderler.

Songül satılık olan daireyi alır ve hemen yerleşir.


Bu ilk bölümdü nasıl olmuş yorumda yazın bana hiç yorum yapmıyor siniz aşkolsun<3 bays

ALKAR MAFİA. ( alcapone - karamamba)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin