Herkesten tek tek özür diliyorum. Biraz bekledim ama yazmaya geri dönünce wattpad delirdi be, o yüzden herkesten özür dilerim. Barışmanin kaydığı yerden devam ediceğim. Eğer rahatsız olan varsa direk geçebilir. Bu arada volte ve yorum yapmayı unutmayın:))) yorumlar benim için çok değerli.....
◇ arkadaslarrrr bu b8r kısmı sadeceeeeee malesefel 18 lik şeyle yok
Şadi songulun elinden tutup arkasındaki koltuğa oturdu. Ardından Ellerini tuttuğu kadını bacağına oturtup öpüşmeye devam ettiler. Şadi songulun yırtık fileli çobanından ne zaman tekrar içeri soktuğu bilmediği elini çıkarıp songulun yanağını tutup sevdi.
Songül'den
Evet şuanda bem şadinin kucağında oturmuş takatimin son damlalarını şuanda opusmek ile geciştiriyordum. Evet artık dayanmak istemiyordum, artik tamamen kendimi ona bırakmak, onun olmak istiyordum.
Şuan ise sol eli ile yanağını okşuyor ve öpüşmeye devam ediyordum artık buna son vermeliydim. Tabi ucundan kaslarını gördün azdın.
İç ses biraz haklıydı, biraz ne be!! Evet baya haklıydı. Aslında şadiye aşıktım ama ben buraya aslında konuşmaya gelmiştim. Nerden bilebilirdim böyle olucağını... her ne olduysa güzel oldu ve olmaya devam ediyor. Şuanda sevdiğim adamın kucağında oturmuş oluşuyordum birazdan da neyse...
Sağ elim şadinin yanağıma koyduğu elini hafifçe uzaklastirdim. Kendimi zar zor bela onun bal dudaklarından ayırdığım gibi kızarmış dudaklarıyla anlamaz şekilde bana bakınca bir şey demeden, üzerinden kalktım. Önceden yapmaya kırk saat öğrettiğin at kuyruğu olan saçlarımı açıp salladım. Tel tel omuzlarına dökülen saçlarımı uzundan geriye ararken yavaşça şadiye yaklaştım. Sanki önünde cıplakmışım gibi süzüp hayran hayran bakıyordu. Iki elimi şadinin omuzlarına koyup dizlerimi şadinin bacaklarının yanına koydum sonra ellerimi yavaşça çekip popomu yerleştirdim. Evet tam anlamıyla şuanda üzerinde oturuyordum.
Bacaklarının:))Ellerimi şadinin siyah kısa kollu t-shirt unun uçlarından tutup yukarı kaldırdım. O görmüyordu ama ben ben çoktan alt ddudağımı dişlemeye başlamıştım. Başından ve kollarından çıkardığım bez parçasını arkama fırlattım. O da benim gibi gözlerime odaklanmış ne yapacağını kestiremiyor gibiydi. O şuan karşımda yarı çıplak dururken böyle hiç adil olmadığını kanâât getirip elbisenin inen iplerden tutup aşağıya çekiyordum ki kendinden gitmiş sanki fazlasıyla içmiş gibi gelen şadinin sesi ile durdum. "Bu güzelliği kalbimin kaldırabileceğini sanmıyorum." Diyince bir an duraksadım. Ne yani? "Ben çıkarabilir miyim?" Diyince rahatlamıştım. Ellerimi aşağıya indirdim ve onun dokunuşlarını hissetmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALKAR MAFİA. ( alcapone - karamamba)
Teen Fictionaçıklama sadi ile Songül ün tanışması ve aşk hayatı anlatılıyor dizide olduğu gibi yedi emin olarak değil sadi payasli olarak mafya babası Songül de aynı şekilde organize şubede komiser