Yemekler yenmiş içecekler içilmiş bir sohbet açılıp diğeri kapanırken songül yemek boyunca hem şadiye bakmıştı. O gülünce karnında bir şeyler uçuyordu. Sadi de çaktırmadan arda songül bakıyor sonra hemen kafasını geçiriyordu. Eymen bunu fark etmişti. Artık ona bazı şeyleri açıklamanın sırası diye düşündü. O sırada tekrar mehmet ayağa kalkıp "tekrardan hoş geldiniz ben bir şey öğrendim ki masamızda evlenecek olan kişiler varmış. (Eliyle leylayi gostererek) sadi payaslinin ve songül acarerkin kardeşleri evleniyormuş tebrik ederim sizi (birden büyük alkış sesleri yayıldı) bir kişide varmış tabiki sadi payasli da evleniyormus gelini şuan bilmiyoruz. (Gine alkış kopmuştu)gelinin adı ne?"Sadi: bahar ....
Mehmet" sadi ve bahar i da tebrik ederim. Inşallah kalbinin istediği kişiyle birlikte olmuşsudur.
Sadi önüne dönüp içinden " kalbimdeki kişi şuanda başkasıyla "
Eymen Songül un kulağına yaklaşmış, "songül iki dakika benimle gelir misin?" songül etmenin dediğini fazla sorgulamadan beraber oturdukları yerden kalktılar.
Eymen Kız ve erkek wc nin kapisinin önüne gelip durdu. Songulde arkasından gelip etmenin yanında durup sordu.
Songül: ne oldu eymen ne konuşacaksın?
Eymen: ssein ve sadinin arasında ne var?
Songül kendisine gelen soru ile yutkundu derin nefes alarak : me.olucakmis aramda neyden bahsediyorsun sen ayrılalı çok oldu. Neyden bahsediyorsun sen
Eymen: ya bana yalan söyleme songül, beni kandırma Sen ona hala aşıksın ve bu durumda beni oyuncak gibi kullanıyorsun.
Songul: ya saçmalama seni neden kullanayim ben, gerizekalimisin hem ne aşkı be ne aşkı o aşk yıllar önce bitti gitti. Sende bana eski günleri hatırlatma (songül iyicene sinirlenmişti. Eymen söyledikleri şeyler ile dahada sınırlamıyordu. Masada oturan sadi wc ye gitmek için ayaklanıp wc nin yolunu tutmustu.)
Songul: düzgün konuş eymen ben nerden seni aldatmışım Ha?
Eymen koridordan gelen ayak seslerini duymuştu. Koridor 4 5 adim uzaktaydı, biraz bekleyip gelen kisi görmek istedi.
Songül hala ona bağırıp kızarken, sadinin köşeden döndüğünü görünce kafasını songül çevirmişti.
Eymen sağ elini songül'ün enseninden tuttuğu gibi kendi dudaklarına yapistirmisti. Kendi dudaklarini songulun dudaklarına bastırırken wc ye gelen sadi, Songül ü görünce dona kalmıştı. Sevdiği kadın elinden gitmişti.
Songül ellerini eymenin yanaklarına çıkarınca sadi daha fazla bu cirkin manzaraya bakmaya gücü yetmedi ve oradan ayrıldı.
Songül iki elini etmenin yanağına koydu ve kendisinden itti. Eymen bırakmayıp etrafı gözetlerken sadinin girdiğini görünce ellerini ve dudağını geri çekmişti. O an gelen rahatlama ile nefes verirken sol yanağına gelen tokat ile sarsılmıştı. Songulden bunu beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALKAR MAFİA. ( alcapone - karamamba)
Teen Fictionaçıklama sadi ile Songül ün tanışması ve aşk hayatı anlatılıyor dizide olduğu gibi yedi emin olarak değil sadi payasli olarak mafya babası Songül de aynı şekilde organize şubede komiser