İkiye bölünmüş bir,
bütün gibi yaşadım.
Bir yanım ôbür yanıma düşman.
Sağımda kızgın kumlar gezdirdim.
Solum üşüyor eski bir anıdan...______________________________________
Sadi o karakoldan çıktıktan sonra arabanın önüne gelmişlerdi.
Sadi: Siz eve gidin ben bı iki gün kafamı dinliyecegim. Hadi görüşürüz
Dedi ve onların konuşmasını beklemeden bir taksi çevirdi.
Kulübesi ne varmadan indi taksiden.
Sadi düşünmek için gelmişti,kafa dinlemek için.
Kapıyı açtı. Buraya en son annesi ölünce gelmişti. Eskiden yaptığını olayları hatırladı. Bu seferde aynı şey olmuştu. Sadinin canından bir parçası kopmuş du.Sadi kapıyı kapattı. Hemen duşa attı kendisini soğuk suyu sonuna kadar açtı. Kendine resmen işkence çektiriyordu.
Sadi: nasıl unutacaksın onu nasıl Sadi nasıl?
yanda duran raftan lifi aldı eline.
Sadi: nasıl unutacaksın onun elini tutuşunu. Sadi elindeki lifle bastırarak sanki bütün acıyı kendisinden çıkarıyordu.
Sonra kişi tutan elini kaldırdı.
Sadi: nasıl unutacaksın onun sana naif göğsüne dokunuşunu?
Diyerek elindeki lifi göğsüne sürttü sertçe.
Tekrar kaldırdı elini.
Sadi: peki o öpüşünü nasıl unutacaksın nasıl diyerek bağırıyor bir yandan da sertçe dudağını sıkıyordu lifle.
Sadi elinde lifi yere doğru fırlattı. Ne yaparsa yapsın ne kadar vücudunu silerse silsin. Geri dönmeye çekti kendisi.
Sadi soğuk suyun altında yere çömeldi. Artık akan göz yaşlarını soğuk suyla gitmesine izin vermiyordu.
Sadi aylarca oradan çıkmamıştı. Arada bir yaver Leyla ve melisi görüyordu. Sonra geri kulübeye geliyordu. 1 yıl 2 ay falan o kulübede kaldı
1 yıl 2 ay sonra
Sadi kulübesinden çıkmış. Arabsina bindi ve kendi evine gitti. Sadi o günden sonra yeni bir ev tuttu. Büyük ve görkemli idi. Sadi bir ay fana sonra yeni evi e alışmıştı. Eski evde kalamazdı. O evinin her köşesinde Songül ile anıları vardı. Ama evide satmamış'lardı.
1 ay sonra
Yaver: ağam sen yine üzgünsün ama
Sadi elini yaverin omzuna yaslamış
Sadi: merak etme yaver bundan sonra iyi olmaya bakicamYaver: nasıl yani?
Sadi: Ben hep birine sevdiğim biri e aşık oldum öyle hayatlar kurmuştum. Şimdi ise beni seven birisini bende sevebilir im diyorum
Yaver: Bu kız kim abi
Sadi: Bahar
Yaver: Ne! Bahar mı? Hani sana aşık olan
Sadi: evet o bana aşık lise zamanlarımızda nasıl bizim için her şeyi yapardı. En azından o beni arkamdan vurmaz inşallah.
Yaver : yani ağam orası öylede neyse ya senin mutluluğun için her şey can feda
Baharla konuşma
Sadi: bahar biliyorsun biz liseden beri tanışıyoruz. Senin benden hoşlandığını biliyorum. Şey ben seninle denemek istiyorum.
Benim bana ihanet etmeyen birisine ihtiyacım var.Bahar: tabi Sadi seve seve.
Bahar yıllar önce sadinin konuşmasıyla çok değişmişti. Artık her şeye atlamiyordu.
Aradan zaman geçer
Sadi ile bahar boş sahilde el ele yürürler. Biraz ileride ışık olan bir yerde durur Sadi. Diz çöktü birden.
Cebinden yüzüğü çıkardı " Benimle evlenir misin bahar" dediSadi ona organizasyon yapmadı. O sadece Songül içindi onun du. O yüzden yapmaya cesaret bulamadı.
Bahar iki elini birleştirmiş ağzını kapattı.
Bahar: Tabiki de evet
Sadi yüzüğü taktı. Ve çömeldiği yerden kalktı.
Ellerini baharın kafasına yerleştirdi. Ve uzun olmayacak şekilde dudağından öptü.
Aradan bir zaman geçti (tekrar)
Sadi ile bahar nişanlan mıştı.
______________________________Arkadaşlar ben Şadiye fazla bulamadım. O yüzden diğer bölüm çok güzel olucak galiba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALKAR MAFİA. ( alcapone - karamamba)
Teen Fictionaçıklama sadi ile Songül ün tanışması ve aşk hayatı anlatılıyor dizide olduğu gibi yedi emin olarak değil sadi payasli olarak mafya babası Songül de aynı şekilde organize şubede komiser