tatil-1.bölüm

279 18 5
                                    

Arkadaşlar önceki bölümde songül ayik olmayacaktı ve duşa fln girmeyecekti oradaki şeyleri unutup burdan devam eder mısınız? Yanlışlıkla yazdığımı daha yeni fark ettim.
_____________________________________________________

Melis Sadi yi uyandırmış kahvaltı eşliğinde menengic lerini içiyorlardı.

Sadi: ellerine sağlık melis çok güzel olmuş.

Melis : teşekkür ederim. Ee bugün denize gidelim mi?

Sadi: olur gidelim. Kahveleri için yola çıkalım.

Çok geçmeden sadi ile melis menengic lerini içmişler, karavan ile sahil kenarına gitmişlerdi.

Karavanı sahilden biraz uzak yere park etti, sonra kaptı kapatın karavandan çıktı.
Melisin giyinmesini bekliyordu. O sırada telefonun dan kişilerleysen birisinin numarasını çevirdi.

Bir kaç dakika geçmişti, miri içerde bikinisini giyinmişti,üstüne bi ince bisi alıp çıkacak ken aomgulde gelen mesajı gördü. Telefonunu eline alıp okumaya başladı."sizde kimsiniz?,sadinin fotoğrafı ne işi var sizde? Ve benim numaramı nerden buldunuz?" Melis kısa ve öz cümleler ile " merhaba songül hanım ben melis, numaranızı leyladan aldım." Diye yazıp göndermişti. Songül aktif olduğu için hemen mesaj yazmıştı. " iyi de benden ne istiyorsunuz?" Diye yazmıştı.

Songülden

Songül eliyle aradığı alarm ı sonunda kapatmıştı. Bu 7.kez kapattığı alarm di. Songül sonunda dayanamadı ve hafiften doğrulacağı sırada birden kafasının ağrımasıyla birlikte eliyle başını tutup diğer eli ile yataktan destek alarak sırtını yatağın başlığı dayadı.

Songül bir eli ile başını tutarken, neden kafasının ağrıdığını çözmeye çalışıyordu. Songül yerinden kalkamayacağını anladığında güçlü bir sesle"abi, abi gelir mişin? " diye bağırmıştı. Ama sonrasından aklına unuttuğu şey ile reflex olarak kafasına vurdu, sonra pişman olduğu gibi avcu ile başını ovaladı.

Songül sesli bir şekilde" salak songül, abin evde değil neden çünkü o işi gereği konferansa gitti ya sende balık hafızalı misin nesin ya?" Songül telefonunu eline alıp leyladan mesaj yada arma varmı diye konrol etti. Ondan değil ama bilmediği numaradan 2 yeni mesaj gelmişti.
Üstüne tıklayıp whatsapp a geçti.

Mesajda"bu masum yüzlü adamı üzmek seninde kalbini acıtmadı mi?" Diye yazıyordu fotoğrafta ise sadinin fotoğrafı vardı. Songül mesaj yazmaya karar verdi."sizde kimsiniz?,sadinin fotoğrafı ne işi var sizde? Ve benim numaramı nerden buldunuz?" Diye yazıp yollamıştı. Karşıdan gelen cevapla bir şaşırsada "iyi de benden ne istiyorsunuz? "Diye yazıp göndermişti.

Şimdi

" sizinle sadi hakinda konuşabilir miyiz akşam?"
Songül e gönderdiği mesaja saniyesinde mesaj gelmişti. "Tamam o zaman siz bana haber verir siniz. " yazmıştı.

Melis daha fazla sadiyi bekletmeden kapıyı açıp dışarı çıktı. Sadi biriyle konuşuyordu.

ALKAR MAFİA. ( alcapone - karamamba)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin