Uzun ve +18 bölüme hoş geldiniz. Eğer okumak istemeyen rahatsız olan varsa geçebilir:)
*
Şadi şaşırmıştı. O anki sinirle senini kontrol edemeyerek, bağırarak konuşmaya başladı. " gerçekten mı songül bide ses kaydı mı yerleştirdin odama bu kadar da olmaz. Bende kimden bahsediyorsam " sadi dediği şeyleri hiç birini içinde gelerek ve isteyerek söylememişti. Songulun bu kadar olacağı aklının ucundan geçmezken dilinden geçmişti. Songül bu cümlelere hem üzülmüş hemde sinirlenmişti. Sesli bir şekilde " bana iftira atma sadi tabikide onu ben yapmadım. Benden önce gelen başka bir görevden gönderdikleri eleman, o koymuş ben seni her zaman korudum biliyor musun? Tabi nerden bileceksin değilmi çünkü bütün olayların sorumlusu benim. Dur o zaman anlatayım sana seni nasıl koruduğumiu, ben sana aşık olduktan sonra seni almalarına, tutuklamalarina izin vermemek için 12 yaşımdan beri polis mesleğinin hayalini kurduğum büyük aşkımı, bir okyanus gözlü adama değiştim ben. Mesleğimi bile önemsemeden seni her zaman korudum. Ne zaman o odada cinayet, öldürme kesme, konuşsanız, ben o kayıttaki bilgiler benim üzerime olduğu için tek tek dinleyip nerde öldürme yaralama kısmı varsa sildim ben. Hepsi senin içindi, hepsi senin bu (işaret parmağını şadinin göğsüne vurarak " sevilmemis kalbin yüzünden.En son ben başka yerdeyken benim yerime başkası bakıyordu, orda da zaten senin yanındaydım hatirlarsan ben sana ne kadar sus işareti yapsam sen beni dinlemedin. Onlarda seni duyup harekete geçtiler. Ben senin oradayken hep o cihazı aradım. Hepsi senin içindi ama şuan anladım ki beni sevmeyen bir adam icin kendi ilk göz aşkım mesleğimden vazgecmistim ve diyorum ki ne kadarda aptalım. Aptal salağım tekiyim ben, ve bu yüzden kendimi hiç bir zaman afetmiyecem" derken gözünden yaşlar akiyordu. Şadi de üzülmüş Songül ün yanlarından akan yaşlara bakip kâhroluyor dü.
Şadi hiç bir şey düşünmeyip iki elinize kaldırıp songulun yanaklarına koyacağı anda songül kendine yaklaşan ellerini itmişti. Şadi tekrar pes etmeyip yukarı çıkardığında tekrar itmişti songül " dokunma bana" aslında o da istiyordu sadi yaralarını sarsın onu sarıp sarmalasın ama pes etmedi songül "Ö-ozur dilerim, benim için bunları yapman... Songül ben her şeyi yanlış anlamışım, yargisiz infaz yapmışım sana lütfen özür dilerim senden. " " beni o karakol çıkışında dinleseydin böyle olmazdı, belki şuanda evli hatta mutlu da olabilirdik"
"Songül ama sende bana hak ver ben öyle bir durumdayken nasıl seni dinlerim ki." Tekrar ellerini Songül ün yanağına koymaya çalışırken songül bu sefer itmedi onu, sadi bundan cesaret alarak. Ilk songül ün göz yaşlarını sildi. Kadının gözerine bakınca gozlerini kapattigini gördü ama sadece anlık olarak kapattığını, sadi eğilerek songül ün dudağında titreyerek hafif buse kondurdu. Songül gelen öpücük ile olduğu yerde kalırken kıpırdayamadı. Şadi kendisini geri çektiğinde songulun yüzüne baktı.ama hic bir belirti olmayınca, hata yaptığının farkına varıp ellerini geri çekip aşağıya inditirken "songül Çok özür dilerim. Bi anlık şeyle oldu. Songül! Gerçekten özür diler-" demeye kalmadan songül kendine gelip yapışmıştı hasret kaldığı dudaklara.
Bir kaç saniye sonra çekmişti kendini ellerini çekmeden " özür dileme bende olsam yapardım." Şadi aklına gelen soru ile sordu " songül ama bizim sevgililerimjz var." Diyince songul ellerini çekti ama uzaklaşması sadiden. " evet var ama benim ruhum kalbim hep seninleydi. Asla onunla birlikte olabileceğim, sevinebiliecegim dusunmuyorudum. Biliyormusun seninle kavgalarımızı, sohbetimizi, gulusmelerimizi, benimle takılmani ,sınır etmeni hiç bir şeye değişmem. Anlıyor musun beni Şadi Payasli. "
Şadi hala kadına bakarken " deminki cevabının devamını getireyim. Özür dileme bende olmasam bende yapardım. Heleki şu anda yaptığım gibi" diyerek şadinin dudaklarına tekrar yapıştı. Şadi hiç tepki vermiyor hareket etmiyordu. Şongul adamın hereket edemeyeceğini anlayınca ona hazır olduğuna dair ilk adımı atmaya çalıştı. Şadinin yüzünden sağ elini indirdi, adamın elini alıp kendi beline koyunca adam ilk adım ile diğer ilinide kadının kalçasında koydu. Şadi o anki mutlulukla songulun kalçasını sıkmıştı. Songül o anda zevkten çıkan inleme sesi sesi şadinin dudağında yayilmıştı. Şadi bu inleme senini sevince güldü.Şadi bir kaç saniye opusmenin ardından iki elinide belinin en aşağısına koyup kendine bastırdı. Sadi erkekligini songüle bastirdiginda kafasında düşünceler oluşmuştu. Songüle bakarken Songül ise karnında hissettiği sertlik ile sadinden dudaklarını ayırıp karnina baktığında gulumseyip şadinin okyanuslarına baktı " sadi biz o kadar sarildik ettik ben niye hiç hissetmedim bunu" diyerek gözüyle alt taramafı gösterince sadi bile iki saniye alta baktı tekrar kafasını kaldırdı " ne kadar sarsılırsak sarılalım hiç bir zaman belden aşağısını sana değdirmedim." Şongul şadiyle uğraşmak istemisti " Ha başkalarına değdirdin yani" sadi yanlış anlaşıldığını anlayınca " hayır songül sadece sana özel değil, hiç kimseye değdirmedim. Hem normal sarılırken filan değdiysem ne olucaktı ki?" Diyince songül ona garip ve sınırlı bakınca songül ün kulağına eğilip " o sadece seni istediği için senden uzak durdurdum" diyip sırıtarak uzaklaştı. Songül dona kalırken sadi " peki bunlar, bunlara ne yaptın" diyerek göğüslerini gösterdi. Songül bir kaç saniye sonra kendine gelerek " ne yaptırıcam ki? Ne yaptirmisim ?" " silikon milikon mu yaptırdın, büyümüşler." " Yok yaptırmadım." " neyse sadi sana bisi sorcam. Beni isteyen sey hala istiyor mu beni ?"
Şadi sırıtarak " istemez olur mu?" Dedi ve songulun dudaklarına yapıştı. Songüle adama karşılık verdi. Bir kaç dakika sonra öpüşmeleri derinleşmişti. Şadi songül ün dudağını ısırınca songül hafif inlemişti sadi sevinçle songulun dudaklarindan ayrılıp, boynunu öpmeye başladı. Biraz oralarda takılıp ayrıldı boynundan. Songül şasinin neden ayrıldığına şaşkın şaşkın bakarken sadi yavas adımlarla songulun arkasına geçti. Ellerini songulun kollarına koyup sıktı. İzin almak istercesine songülün cevabını bekliyordu. Sonuçta istemediği şeyi zorla yaptıracak halide yoktu. Songül sadinin ne anlatmaya çalıştığını anlayınca songül kısık, bugultu ve titrek sesle " devam et sadii" diyebilmisti. Şadi kadının istekligi ve sesine gülümseyip ellerini kollarından yukarı çıkardı. Boynuna gelince sadi songül ün kulağına eğilip, kulağına dudaklarını değdirip sıcak nefesini verirken songüle bu yakınlaşmanın ve şadinin davranışı ile heyecanlanmıştı. Şadi dudaklarını geri çekip elleri ile songulun üzerindeki ceketi çıkarıyordu. Ceketi songulun kollarından kurtardıktan sonra yere doğru fırlattı.
Songulun fazla açık olmayan mini kirmizinelbisenin omuzlarını hafiften indirdi. Dudaklarını yaklaştırıp buseler koymaya baslayince songüle derin bir iç çekti. Şadi songulun karşısına geçip bu sefer elmacık kemiklerine yöneltti dudağını. Tam öpecekken " çok güzel olmuşsun, orada söyleyemedim ama aklımı başımdan aldın." Sözünü bitirir bitirmez songulun elmacık kemiklerini öpmeye başladı.
Sadi oralarda biraz oyalandiktan sonra sag elini songulun beline sarıp kendine çekti. Songülde kendini şadiye yapıştırıp ellerini şadinin boynunda birleştirdi. Ardından şadinin boynundan öpmeye başlayınca sadi boşta olan sol eli ile kendisine gore sol tarafta olan bacağına indirdi. Ilk başlarda biraz sıkmıştı. Bir kaç dakika sonra sadi dayanamamış ve tek eli ile songulun siyah fileli çorabını yırtmıştı. Ardindan elini yırttığı yerden sokup songulun bacağını eklemeye ve sıkmaya devam ediyorken songül birden kafasını gömdüğü yerden çıkarıp ilk yırtılan çorabına sonrada şadiye baktı. Okyanus mavisi gozler şimdi okyanusun ta dibiydi. Gülümseyip " çok isteklisin galiba?" Şadi songüle anlamaz gözlerle bakarken " sen istemiyorsun galiba, bak eğer vazgeçtiysen hemen bırakırım sana dokunmayı." Yırttığı yerden ellerini çıkarmış songulun ne demesini bekliyordu " hayır vazgeçmedim. Devam edelim." Şadinin elini alıp tekrar kendi bacağına koydu. Şadinin artık takati kalmayınca, kendi ceketini çıkarıp yere atınca songüle ellerini şadinin t-shirt ün bitişine getirip yukarı doğru iletirken. Şadinin açılan yerlerini süzüyordu. " kas yapmışsın" sadi başını sallamakla yetindi. T-shirt tamamen çıkınca oda yerde buldu kendini. Songül şadiyi süzerken hiç görmediği dovme görmüştü " yeni yaptırdın daha önce yoktu bu" " evet idda sonrası melis yaptırdı. Ne kadar da yapma diye ısrar etsemde en sevdigin dovme oldu kendisi" " son gül " boynu bükülmüş siyah bir gül vardı.
Şadi songulun elinden tutup arkasındaki koltuğa oturdu. Ardından Ellerini tuttuğu kadını bacağına oturtup öpüşmeye devam ettiler.
.
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALKAR MAFİA. ( alcapone - karamamba)
Roman pour Adolescentsaçıklama sadi ile Songül ün tanışması ve aşk hayatı anlatılıyor dizide olduğu gibi yedi emin olarak değil sadi payasli olarak mafya babası Songül de aynı şekilde organize şubede komiser