3.

244 26 1
                                    


- Nem értem .. magyarázd el hogy miért nem.. Amúgy is már rég halottnak kellene lennem és komolyan nem tudom értelmezni hogy miért teszed ezt velem.- ha legalább adna egy értelmes választ akkor elfogadnám.. jó ez valószínűtlen de jobb lenne ha valamit mondana erről.
- Noah.. a végén kihűl a szád.. ne kérdezd folyamatosan hogy mit miért.. egyszer talán választ kapsz rá. - azzal remélem tisztában van hogy ezt nem fogom abbahagyni.
-.. Megyek dolgozni szóval kérlek ha követni fogsz azt úgy tedd hogy ne vegyem észre. A frászt tudod rám hozni néha .. - basszus ma is egy jó hosszú napom lesz , adjunk bele ma is mindent.
- Ma ne menj le az alaksorba ! - ez mi volt így hirtelen?.. amúgy is mi a fenének mennék le , nekem ott semmi munkám..



***


- Gyere elő azonnal... - egész nap betartotta azt amit mondtam és nem jelent meg . Ő jól tudta hogy ma mi fog történni éppen ezért mondta hogy ne menjek az alaksorba... Így viszont egy ártatlan ember..
- Mi a baj Noah ? - mint ha nem tudna róla ..
- Te tudtad.. tudtad jól hogy valaki ma odalent megfog halni mégse tettél ellene. Meghalt ma egy ember azért mert senki se segített neki.. Ha én ott lettem volna megmenthetem volna .. - istenem az az ember.. Látásból tudtam hogy ki volt azt is hogy hány gyermeket hagyott magára.
- Ha őt hagytad meghalni engem miért nem engedsz .. - rogytam előtte a földre.
- Noah.. az a férfi nem élt volna sokáig.. az utolsó stádiumában volt talán hetei voltak hátra.. - akkor is azokban a hetekben legalább a családjával lehetett volna .
- Szerinted ettől jobb kedvem lesz? Olyan halált amit elszenvedett még annak se kívánám akit utálok. - szerencsétlen férfi..
- Nem én döntőm el azt ki élhet és ki nem .. annak a férfinek így volt a legjobb. - hát ez kurvára nagy baromság.
- Hahahahaha na persze .. akkor engem miért mentesz meg folyamatosan?? Azt mondod hogy ezt nem te döntőd el folyamatosan? Rendben akkor tegyünk szépen egy próbát ..-  ha tényleg nem ő dönt akkor nézzük ebben a helyzetben hogyan fog reagálni.

× A kaszás eljön értem ×Where stories live. Discover now