5.

196 16 1
                                    






- Ne legyél ennyire közel hozzám ..- teljesen rám van tapadva ez a bolond .
- Így biztonságban tudhatlak ..- aha inkább azt éri el hogy mindenki minket nézzen. Utálok a középpontban lenni és miatta most ezt a szenvedést kell átélnem.
- Caleb.. mindenki minket bámul és ez engem kurvára idegesít... Tudod jól hogy nem bírom az ilyen szintű figyelmet . - miért nem tudott valami csúnyább és jelentékteleneb arcot magára húzni.
- Csak mondom hogy a saját arcomat látod nem pedig másét. - aha..
- Ne turkálj a gondolataimban mert ez nagyon nem szép dolog ..- semmi értelem nem volt annak hogy engedtem velem jöjjön.


**

- Ma is jó korán itt vagy , Noah ... Woow ki ez a jóképű férfi itt melletted ?!- de legalább annyi haszna van ennek a bolondnak mellettem ,hogy a főnök máshogy viselkedik.
- A lakótársam, remélem nem baj hogy velem jött.. nem akkart otthon maradni egyedül szóval... Ígérem csendben lesz .- mintha anyámat hallanám . Régen mindig ezt csinálta amikor magával vitt a munkahelyére. Annyiban különbözik ez attól hogy én nem mentem az idegeire.
- Semmi baj , maradhat itt fent eddig amíg te le teszed odalent a cuccod. Tudod ma még Oli lesz itt rajtad kívül szóval remélem minden rendben lesz . - én is Oli nem igazán bír engem szóval enyhén félek.. előttem volt itt de hamarabb kaptam dicséretet mint ő. Próbáltam már békét kötni vele de erre nem igazán vevő..
- Tudom be igaz csipitek egymást de mára nem volt más csak ő.. tudod hogy S többiek elmentek nyaralni vagy a gyerek beteg lett. - ilyenkor jövök rá hogy mennyire is szar vagyok mert nem hogy gyerekem de párom sincsen .
- Noah , veled megyek inkább. - remélem ezt a főnök nem veszi majd zokon.. Caleb egy egzotikus személy és nem szeretnék bele idebent problémát.
- Adok neki váltó ruhát, nem szeretném hogy össze koszolja ezt és dupla mosás kelljen otthon csinálni. - idióta kifogások tudom jól..
- Rendben ..- valószínűleg boldogabb lett volna a főnök ha fent marad .

- Miért akkartál amúgy velem jönni ? Úgy értem be a munkahelyre .. Tudod egy normál felnőtt férfi ami ja nem vagy .. nem megy más munkahelyére mint egy gyerek a szülővel. - húztam át a munkás ruhámat.
- A mai nap az.. nem lesz egyszerű.. - nagyon remélem hogy nem úgy érti ahogy gondolom.
- Valami bajom lenne ha nem vagy itt.? Megint történi fog valami ..? - akkor mondhata volna maradjak otthon. Nem szeretném ha bárkinek is baja esne .
- Csak szeretnélek szemmel tartani.. - na persze akkor azt máshogy is megtehetné.. Igaz én kértem hogy így tegye de ez zavaró lesz egész nap..

× A kaszás eljön értem ×Where stories live. Discover now