Tehát akkor végülis ő az én őrangyalom? Nem akkarom hogy meg mentsen de nincsen beleszólásom.. szóval csak az marad hogy vigyázz rám . Azonban nem értem miért és ez zavar engem de nagyon .. hiszen nem vagyok szent és az életben sincs semmi " rendeltetésszerű feladatom " .. Húszas éveiben járó nem rég kezdte egyedülálló életét.. egy kis cipodoboz lakásban.. ja ez teljesen hétköznapi. Viszont a meglepő az egészben amikor évekkel ezelőtt megmentett.. minden egyes alkalommal oda térek vissza . Minden egyes alkalommal végig gondolom ezt az egész szituációt és ... Igazából semmi magyarázat az egészre .
- Igen , apa ? Miért kell ilyen hmm korai időben hívni? - jó igazából nincs is korán de annyira nem szeretek telefonon keresztül beszélni. Úgy értem a szüleimmel.. a telefon valahogy torzítja a beszédet és alig hallják amit mondok.. főleg apa , 1000x kell elmondani mire megérti.
- Anyád születésnapjára vegyél tortát és .. van egy kedvenc üzlete onnan valami kesztyűt..- ma van ? Ennyire szar gyerek lennék hogy elfelejtettem?
- Ma van ?! Milyen üzletben?! Ezzel tudod hogy nem segítesz sokat ..- baszki de idióta vagyok..
- Igen ma.. Mit mondjak nem is lepődtem meg a dátumok nem igazán a barátaid.. Azt hiszem a My¥Youth az üzlet neve ..- basszus az a legdrágább hely én nekem nincsen annyi pénzem.
- Küldök át valamenyit a kártyádra és ezt mondhatni közösen adjuk. 18:40 legyél itthon.- ki is nyomot.. Basszus addig nem lesz sok időm .. azt hiszem a mai munkát elnapolom, igaz ennek nem fognak bent örülni.***
Kesztyűt?! Basszus minden dolog közül az a legdrágább és amúgy is anyám soha nen visel kesztyűt.. Inkább egy sálat veszek neki mert azt még hordani is fogja talán .
- Az volt hogy nem mész sehova.. akkor mégis miért vagy itt ?- nehezen hiszem el hogy nem a halálom akkarja egy szinte szinten.. lábon fogok kihordani mellette egy szívrohamot.
- Tudod mennyire megijedtem ?..- költői kérdés persze .
- Igen sejtem.. a szíved nagyon szapora , próbáld meg lenyugtatni. - meg akkarom folytani.. lehetséges??.
- Szóval miért is vagy itt egyedül..?- komolyan mondom nem kellene számon kérnie.
- Édesanyám születésnapja van ma . Eljöttem ajándékot venni neki aztán elmegyek tortát is venni . Nem fogsz megállítani főleg nem ezzen a napon . - bár őszintén ma eléggé furcsa Caleb , olyan hmm hogy is fogalmazam még jobban .. Emberibb?
- Szóval születésnap.. ahh a tiéd is itt van nemsokára. - már meg de lepődök hogy tudja , végtére is mellettem van már régóta.
- Pontosan , tudod ilyenkor mit csinálnak az emberek szóval én is éppen ezt próbálom tenni . Szóval kérlek ne legyél láb alatt hanem segíts .. - várjunk miért is kértem meg arra hogy segítsen.
- Valószínűleg azért mert utálsz vásárolni.- igen .. ki nem állhatom a..
- Ezt mégegyszer ne csináld.. Az én gondolataim ... Ha megint ezt csinálod én...- ez zavarbaejtő nem is kicsit .. utálom amikor ezt csinálja.
YOU ARE READING
× A kaszás eljön értem ×
RomanceLehetséges hogy a halál egyik kaszása szerelembe esik egy halandó fiúba ? A kaszás ( Caleb) egyik munkája során képtelen a túlvilágra segíteni azt a fiút aki örömmel fogadta őt . Helyette inkább évekig kísérte a fiú útját ahányszor kellett megmente...