2.

314 32 0
                                    



- Én am..- szed már össze magadat Noah..
Nem zavarhat össze ennyire a megjelenése a hangja és amit tett..
Egyszerűen annyira hihetetlen hogy ennyi ideig ő mozgatta a háttérben a szálakat.
- Mond el végre miért tetted ez vagy esküszöm leugrom .- hátráltam meg tőle.
- Rendben , értem.. ha azt akkarod.- vettetem újból a mélybe magam. Nem meglepő hogy a hős újfent megmentette az életem.
- Használd már az eszed te idióta..- hogy minek hívott engem ?
- Te vagy idióta.. eresz már el ..- annyira erősek a kezei..
- Abba hagynád hogy folyton a halált kergeted.. nem tudnál normális huszonnéves életet élni?!- én kergetem a halált? Ha kergetném már rég nem lennék itt.. akkor se amikor ő mellettem volt .. egyszerűen az élet ezzeket sodorja elém.. én nem vagyok a halálra.. Vagyis most már nem, régen amikor beteg voltam sokszor gondoltam rá. Azt hiszem sok beteg ( haldokló) eszében ez sokszor megfordult.
- Másnak nincs joga ahhoz hogy mit kezdek az életemmel.. te mégis folyamatosan mellettem vagy és védelmezel .. Elmondanád miért csinálod ezt? Mit jelent az hogy a " mosolyom"? - magyarázatot akkarok kapni végre de azt hiszem ez se most fog teljesülni..
- Persze tűnj el megint.. nem érdekel.. ha megint megjelensz én..-
- Akkor te ?- istenem szívrohamot kaptam azt hittem eltűnt..

..

Így történt az hogy azóta a nap óta hogy ki ültem a korlátra ő folyamatosan mellettem van.. vicces hogy csak én látom tehát az is lehet hogy egyszerűen meg hülyültem..
- Jól vagy, Noah ?- már megint ez történt..
- Semmi bajom Neili..  egyszerűen az utóbbi időben sokszor elterelődik a figyelmem..- a névtelen szexy fekete alakos férfi miatt.. még mindig nem tudom hogy mi a neve és jelenleg miért is zaklat.. Amikor otthon vagyok persze még az árnyékát se látom ami nem mellesleg.. parás.. viszont amikor kilépek a házból egyből követ.. érzem a jelenlétét.
- Nem úgy nézel ki .. Anyukád mesélt a múltkori balesetről.. aggódik miattad ahogy mi is.. az arcod be van esve és alig figyelsz a körülötted lévő dolgokra..- igen mert egy fekete árnyék folyton mellettem van ..
- Jövőhéten megyek vissza dolgozni addig szeretnék egy kicsit pihenni.. Tudod hogy a munkám kimerítő tehát ne aggódjatok miattam..
- Ott kéne hagynod azt a munkát..- tessék megint kezdődik.
- Neili.. imádom ezt a munkát szóval kérlek a döntést rám hagyjátok..- szeretem a munkám és nem fogom hagyni hogy a családom helyetem döntsön..

***

Az első nap amikor nem úgy léptem ki az utcára hogy nem követett engem valaki..
- Gyönyörű vagy, vigyázz magadra nagyon!- ez ő.. pár méterrel előttem kezében egy macskával..
- Tudom hogy félsz de ott már nem vár rád fájdalom.. ígérem!- alig láttam még őt de ahogy most megmutatkozik.. az elképesztő.. A macska rám pillantott majd porrá vált.. Ez a macska valószínűleg elhunyt és a fekete kaszás segítette túlvilágra.
- Ezt veled nem fogom megtenni..- pillantott rám idegesen..
- Azt nem te fogod eldönteni.. - léptem közelebb hozzá.
- Noah.. hagyd abba ezt ..- most szólított először a nevemen .. annyira jó volt így hallani .

× A kaszás eljön értem ×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora