Aztán megint újra itt tartunk.. mindenki az asztalnál ül vacsora után és én vagyok a fő téma.. Tényleg tudják hogyan hozzanak enegem folyton zavarba.
- Eléggé ügyetlen és sokszor kerül olyan helyzetbe amiből baja származhatna.. - szuper hogy újból ennél a témánál kötünk ki. Nagy nehezen engedett anya külön költözni , megint fel fogja hozni hogy igaza volt és maradnom kellett volna itt.
- Kisgyerek kora óta vonza az ilyen dolgokat.. mondtam sokáig kórházban volt aztán csodák csodája és meggyógyult. Őszintén nehezen engedtem hogy külön költözzön de kellett neki ez az egyedüllét. - ezt most tényleg jól hallottam?
- Úgy hiszem így hogy szabadabban mozog kevesebb olyan dolog történik vele amiből kár származik..- Hahah ha tudná az elmúlt időben mennyi mindentől mentett meg ez a bolond mellettem. Nem mintha amúgy én annyira bele akarnék keveredni az ilyen dolgokba.. ez csak úgy jön és magával ránt.
- Elnézést a kérdés miatt de egyébként miben is foglalkozol, Caleb?- basszus nem beszéltük át hogy mit kéne erre a kérdésre válaszolnia.. nem mondhatja el az igazságot.
- Semmi probléma, mondhatni segítek másoknak át térni máshova . - lényegeben egyébként tényleg ezt csinálja.
- Érdekesen hangzik, még egyszer elnézést hogy erre a gyagyára kell figyelned.-..
- Anya, finom volt a vacsora viszont mi most mennénk. Holnap ő és én is dolgozunk.. - mindjárt jön majd azzal hogy maradjunk itt éjszakára.
- Túl késő van maradjatok itt nyugodtan. -..
- Nagyon korán kellene kellni ha innen kell munkába menni.. Inkább most megyünk. - nem szeretem ilyenkor látni anya szomorú arcát.***
- Azt hiszem édesanyád örült volna ha maradnál.- tessék még ez a kobold is észre vette.
- Hallottad és igazából tudod is mi történt velem a múltban.. A baleset után nem voltam olyan sokáig otthon velük,azt hiszem nem igazán örül annak hogy külön élek. - igazából azt gondoltam a külön költözés majd jobb lesz..viszont néha nem egyszerű. Tudom jól anya mennyit aggódik mostam de nem szeretnék ott élni, tehernek érzem magam.
- Melletted leszek a jövőben úgyhogy nem kell azon aggódnod amin eddig mindig agyaltál..- szuper hogy fizetés nélkül van egy agyturkászom..
- Mi van ha éppen azért aggódok mert te itt vagy? Sokszor kellett volna már meghalnom te mégis mindig meg akadályoztad.. Zavar hogy azóta nem mondtad el miért. - basszus kellett volna még egy pulcsit felvennem.. Nagyon hideg van..
- Meg fogod tudni azonban nem most.- húzott magához majd kabátja felét rám terítette.
- Siessünk, nem szeretném hogy beteg legyél. - mi van akkor ha ő mégse olyan rossz lény mint aminek én gondoltam?
YOU ARE READING
× A kaszás eljön értem ×
RomanceLehetséges hogy a halál egyik kaszása szerelembe esik egy halandó fiúba ? A kaszás ( Caleb) egyik munkája során képtelen a túlvilágra segíteni azt a fiút aki örömmel fogadta őt . Helyette inkább évekig kísérte a fiú útját ahányszor kellett megmente...