- Ezért nem akkartál oda engedni, igaz? - úgyse fog válaszolni.
- Ha ott letél volna .. - igen már rá jöttem de egyáltalán nem értem miért csinálja ezt velem . Ha számomra a halál van megírva akkor egyszerűen engedjen csak át.. Vagyis nem hiszen ő maga is őt szolgálja szóval nem értem .
- Amikor gyerek votlam.. akkor meg mellett volna halnom?- olyan betegségben szenvedtem ami elméletileg gyógyíthatatlan volt.
- Jelenleg az nem igazán tartozik rád .. - persze hozzá is szokhatam volna hogy soha nem válaszol meg semmit.
- El kell mennem most valahová te pedig így is dolgozni mész. Este felé jövök vissza . - végre egy olyan nap amikor nem fogja valaki minden cselekedetem végig kísérni.
- Mi van ha nem engedlek be ? - ..
- Ne aggódj , így és így is be fogok jönni ha akarod ha nem .- persze ..**
- Noah hol hagytad a jóképű barátod?? A tegnapi nap annyira sok vendéget vonzott.. Lehet fizetnem kellene azért hogy néha néha be jöjjön... - már csak az kellene .
- Könyörgöm ne ..!- így is tele van a tököm vele.
- Jó.. de tudod jól hogy azért nem baj ha nagyobb lenne az érdeklődés.. több pénz stb.. - igen viszont azt a barmot nem biztosan nem fogom rá venni . Komolyan így is túl sok az az idő amit vele kell töltenem .
- Örülök annak hogy tegnap végül nem mentél el bulizni.. így is sok minden történik körülötted ami veszélyes. Azt hiszem van egy őrangyalod .- mosolyog de nem tudja mit kell át élnem minden nap.. főleg úgy hogy az a pöcs minden csak nem őrangyal.
- Inkább ne emlegesd ezt .. a végén megint össze jön valami . Na mindegy is egy kicsit hátra megyek cigizni . Ugye nem baj ?- kell valami ami újfent életet lehel belém.
- Nem az volt hogy leszoktál?- hogy is mondják " Ember tervez isten végez". - jó öreg mondás.
- Persze.. na menj de ne maradj sokáig !- hálás vagyok hogy megérti bár tudom nem nézi jó szemmel.
CZYTASZ
× A kaszás eljön értem ×
RomansLehetséges hogy a halál egyik kaszása szerelembe esik egy halandó fiúba ? A kaszás ( Caleb) egyik munkája során képtelen a túlvilágra segíteni azt a fiút aki örömmel fogadta őt . Helyette inkább évekig kísérte a fiú útját ahányszor kellett megmente...