- Engedj már el baszameg.. te vagy az aki nem engedi hogy elmenjek.. És még te mondtad azt hogy nem te döntesz arról ki élhet.. Hazug vagy !- utálom ezt az ismeretlen nem is tudom micsodát
- Évek óta melletted vagyok . A hülye az aki majd hagyni fogja hogy a szemme láttára meghalsz.. Főleg hogy te csak vonzód a bajt .- igen ezt anyáék is sokszor mondják.
- Jól van elég a papolásból .. tegyél le végre ha már el nem engedtél ..- komolyan ilyen bunkót.. úgy szorít mintha nem lenne holnap. Azt valaki árulja már el hogy a férfiakhoz miért kell egy külön szótár..? A cselekedete és az amit mond teljesen mást sugall... Jómagam is férfi vagyok de valahogy az én gondolkodásmódom teljesen más . Inkább nőként gondolkodom sokszor amit anya mindig el is mond.. Ez van nem tudom miért ilyen a gondolkodás modom.
- Ha még egyszer ilyenhez folyamodol többé nem teszed ki ebből a házból a lábad.- aha ja persze mert majd biztos ő lesz az aki megállít.
- Amúgy mi is a neved? Idegtépő hogy a fejemben névtelenül szídlak..- biztos valami idióta neve van ..
- Caleb ..- a neve jelentése bizonytalan, érdekes.
Valószínűleg okkal kapta ezt a nevet , és ha a munkáját nézük ami ugye kaszás a halál munkása.. akkor érhető is .
- Caleb.. A legjobb név ha valakit szidni akkarsz a háta mögött.- mindegy is ..
- Megtennéd hogy megint a sötétből figyelsz mint eddig? Nem akkarom az arcodat látni a mai nap után ..- dühös vagyok rá .***
Na és persze ki volt az aki egész éjjel nem aludt a bunkó Caleb miatt?? Naná hogy én voltam.. Nem hogy nem tűnt el de még direkt rá tett egy lapáttal és mindig mellettem volt.. Az ágyban is ahogy mozogtam úgy mozgott... Kurvára félelmetes volt bassza meg.. árnyék a sarokban.
- Kösz a nagy semmit .. Csak tudd ha megint a teraszt választom az a te hibád lesz .. Komolyan egy munkás férfi vagyok akinek szüksége van az alvásra, de te még azt is el veszed tőlem .- igaz nem tenném meg mert ott a családom szóval ez csak fenyegetőzés.
- A te érdekedben tettem .. - aha persze csak azért hogy biztosra menjen nem e választom inkább a kinti levegőt..
- Ha továbbra is követni akkarsz akkor azt így tedd hogy lássam .. Hülyének néznek ha magamba beszélek.. Vagyis neked de ők nem látnak. - ég az arcom olykor.
- Azt akkarod hogy mások is lássanak?- lassú a felfogása .. biztos hiányzik neki a reggeli kávé.
- Igen . Neked és nekem is könnyebb lenne ..- legalább akkor nem is tudna mindenhová követni ... Zseni vagyok én mondom .
- Rendben.- egy pillanatra fordultam el mire vissza néztem már egy .. kurvára jóképű pali nézet farkas szemet velem.- Caleb ?- ez nem lehet igaz .. a testem miért reagál mindig a jóképű férfiakra..? Mégha a gondolkodásom sokszor nem férfias a testi reakciómat tagadni se lehetne..
- Ki más lennék ?- a hanga nem volt ennyire mély.. basszus azzonal a mosdóba kell mennem..
- Igyál kávét .. mindjárt vissza jövök..- idióta vagyok hogy komolyan miatta kell kora reggel ilyen bajjal foglalkoznom...
YOU ARE READING
× A kaszás eljön értem ×
RomanceLehetséges hogy a halál egyik kaszása szerelembe esik egy halandó fiúba ? A kaszás ( Caleb) egyik munkája során képtelen a túlvilágra segíteni azt a fiút aki örömmel fogadta őt . Helyette inkább évekig kísérte a fiú útját ahányszor kellett megmente...