מטומטם שכמוהו - לולה

212 11 1
                                    

זה היה יום שבת , עברו שלושה ימים מאז שעומרי קרא לי זונה אני פאקינג לא מאמינה על הבן זונה הזה , סליחה שרמוט , כי אני אוהבת את אמא שלו .
תומס ואני נפגשנו ביום שישי , נפגשנו בים , בשקיעה , באותו מקום שפרקתי הכל לעומרי .
״אני חושב שכדי לנו לנסות , את ממש מוצאת חן בעיניי , את שונה משאר הבנות ״ תומס אמר לי ,
וכמובן שעניתי לו ״ כן תומי גם אתה מוצא חן בעיניי אבל אני לא בטוחה , אני לא רוצה לפגוע בך ״ באמת לא רציתי לפגוע בו , כי הוא באמת חמוד ובאמת שהוא מצא חן בעיניי .
לא עבר שניה מאז שאמרתי לו את זה והוא קם ועזר לי לקום , קירב אותי אליו ונישק אותי , זרמתי אותו , אהבתי את הנשיקות שלו , אבל לצערי בכל נשיקה עדיין דמיינתי את עומרי .
״מה , אתם צוחקים עליי ״ אמרתי לאמא אחרי ששמעתי את הבשורה ישר שחזרתי הביתה מהים , הם הודיעו לי שאנחנו נוסעים עם אחיי דילן וגל לחופשה ביחד עם מי ? עם מי אנחנו נוסעים? עם פאקינג עומרי , עומרי והמשפחה שלו , אנחנו נוסעים עם עומרי לבית שהוריי והוריו קנו באתונה , בית ענקי בגודלו ומושלם , הבית שתמיד חלמתי עליו , זה היה המקום האהוב עליי , אבל אין מצב שאני באה , עומרי בא לשם והכעס שלי כלפיו ממש לא נגמר , וחוץ מזה יש לי חבר עכשיו , אין מצב שאני הולכת לאתונה עם עומרי , אני אשקר ואגיד שיש לי טיול של הצופים , ככה יבינו אותי .
אמרתי זאת לאמא שלי , שיש לי טיול צופים ושאני מעדיפה לא לבוא , ואז היא אמרה לי ״לולה מיאמור למה לא ? אנחנו נדחה את זה לשבוע אחריי ״ והגבתי לה בבהלה ״ מאמי אני מבינה שחשוב לכם שאני אהיה , אבל הכל בסדר פעם הבאה אני אבוא ״ ידעתי שזה לא יעזור , שהוריי ידחו את זה ועל הדקה התשעים יגידו לי להתארגן , אבל לא היה לי כוח לדבר עם , מקסימום אני אלך איתם , ועומרי מבחינתי יהיה אוויר , אולי יסכימו להגיד לנעה להצטרף אליי , או לתומי שזה באמת יהיה חלום , לעצבן את עומרי זה יהיה חלום .
יום ראשון , התחיל השבוע , עומרי כותב לי הודעה
עומרי : אני מצטער , את יודעת שלא התכוונתי
רתחתי מעצבים ועניתי לו
לולה : אתה מחוק מבחינתי , אני זונה ? , אתה זה שמזדיין עם בנות כל רביעי וחמישי ואני הזונה פה ? , אל תדבר איתי יותר בחיים .
הוא לא ענה לי , כנראה חשב שמתישהו אני ארגע , הוא טועה ברמות , רגע אחד אני מודה על רגשותיי כלפיו ורגע אחרי אני מנסה לשכוח ממנו ומנשקת מישהו אז פתאום אני זונה? .
הייתי בחצר של כיתה יא , איפה שחבר שלי תומי לומד , ראיתי אותו , ראיתי את עומרי , ונישקתי את תומי יותר עמוק . אלן הגיעה בדיוק מתי שעומרי הסתובב ללכת , ובכוונה עומרי נישק אותה , בלע אותה , אכל אותה , אבל הסתכל עליי כל 5 שניות בתגובה לזה נצמדתי לתומס והוא העמיק את הנשיקה , לצערי הנשיקה לא עוררה בי רגש כלפיו , אפילו הרגשתי שאני מנצלת אותו . התכוונתי לדבר איתו אבל חשבתי שיכול להיות מצב שתומי יעזור לי לשכוח את עומרי הדפוק הזה , אני עדיין ממשיכה לאהוב אותו למרות הכל , וזה מה שהכי מעצבן אותי .

תמיד אתהWhere stories live. Discover now