דיבורים דיבורים - לולה

203 10 2
                                    

אחרי ההפסקה שלקחתי , חזרתי למציאות ,
קמתי ב4:30 בוקר בצלילי השעון מעורר , התלבשתי חם והתחלתי לרוץ , לרוץ להספיק לראות את הזריחה לפני הבית ספר , ראיתי את הזריחה , ידיי נגעו בחול והריחו את הריח הטהור של הים , עייני התאהבו בנוף , זה היה הנוף האהוב עליי , זה היה המקום שמסיח את דעתי , רציתי להמשיך לחוויה מלאה וללכת לחדר כושר לאימון , אבל עכשיו 5:30 ועומרי כנראה שם , ואין לי כוח לזיוני שכל בפאקינג 5:30 בבוקר , אז רצתי חזרה הביתה , התקלחתי מקלחת חמה  , מהמקלחות האלה שמרגישים הכי נקיים וטהורים שאפשר , כך הרגשתי , שמתי על עצמי את כל סדרת המאסק של ללין , אני אהבתי את הריח הזה , והרבה החמיאו לי עליו . התלבשתי , שמתי את הבושם שלי , בנוסף לכל הקרמים והדברים ששמתי על עצמי אחרי מקלחת , לא יכולתי לצאת מהבית בלי הריח המתקתק שלי של הזאגיד הלבן , תומי מת עליו .
הגעתי לבית הספר , תומי קלט אותי בעינייו וישר בא לנשק אותי , אני עדיין לא הרגשתי אליו כלום לצערי , יותר נכון , עדיין לא היה לי עליו משהו .
בהפסקה עליתי עם נעה לחברות שלנו בכיתה יא , למיקה , גאיה,  נויה ואמילי , היינו חבורה כזו , אני ונעה היינו היחידות מכיתה י מהחבורה שלנו , עלינו במדרגות ופתאום יד חמה תפסה בי , הסתובבתי וראיתי את עומרי שלי , התנגדתי למגעו למרות שזה כל מה שרציתי , אבל בכל זאת זה עומרי , והוא חזק בטרוף , חזק ויפה בטרוף , ובגלל זה כל הבנות רצו אותו . עומרי תפס בידי חזק ומשך אותי לחצר של השכבה שלי , של כיתה י , באתי לברוח , באמת שעוד שניה התחלתי לרוץ , אבל אז עומרי אמר לי ״ לולי אני אוהב אותך , בבקשה רק תקשיבי לי רגע ״ עשיתי לו פרצוף של מה אתה רוצה ממני , אבל בסוף התיישבתי לידו ״לולי תפסיקי לכעוס עליי , אני בסך הכל כעסתי שאת נישקת אותו ונפלט לי , כעסתי כי רגע אחד את אומרת מה את מרגישה כלפיי ורגע שני את מנשקת מישהו , אלוהים יבין אותכן , בנות ״ אני מתה , הוא באמת חשב שזה יעזור לו בשביל שאני אסלח לו ? כי הוא עשה בדיוק ההפך הדפוק הזה ״תגיד אתה רציני ? לא הבנתי זה שאמרתי לך את הרגשות שלי כלפייך אומר שאני שלך ? , ואיי עומרי אם אנחנו הבנות לא מובנות אז מה אתה , כיאלו מה אתה פאקינג מנסה להגיד פה . אתה צריך לשמוח בשבילי , תומי עוזר לי לשכוח ממך , וואלה אם ההתנהגות כמו שלך גם אתה עוזר , ומאוד״ וזה מה שאמרתי לו , אמרתי לו בדיוק מה שחשבתי באותו הרגע ,  אני בנאדם כנה מאוד ואני לא מחסירה לאנשים את מה שהם צריכים לשמוע , אמרתי לעומרי והלכתי משם לתומי , הייתי חייבת להראות לעצמי שתומי זה מי שאני צריכה להתמקד עליו.
כעסתי על עומרי בכל ליבי , וזה רק נתן לי עוד יותר עזרה לשכוח אותו .

תמיד אתהWhere stories live. Discover now