עומרי נישק אותי .
עומרי התקרב אליי ונישק אותי .
כשירדנו מהטיסה בסביבות השעה 14:00 , לחשתי לעומרי שאנחנו צריכים לדבר . הייתי נורא עייפה אז העדפתי לנוח ואז שניפגש לדבר .
שלחתי לעומרי הודעה והחלטנו להיפגש בשבע בים , כי בעיקרון הים עוזר לי לפרוק את מה שאני מרגישה , כיוון שבדרך כלל את הדברים שאני מרגישה אני משאירה לעצמי ולא אומרת לאף אחד אחר .
נכנסו למכונית השחורה והמרהיבה של עומרי כיוון שהיה מאוד קר בחוץ , העדפתי להסתכל על השקיעה דרך המכונית וככה לשנינו לא יהיה קר .
הייתי כל כך שקועה בלהתבונן ביופיו של הים , הגלים השקטים , הרעש של הגלים , היופי של השקיעה . שממזמן שכחתי שעומרי לידי , עומרי שאל אם אנחנו מתכוונים לדבר וכמובן שאני מתכוונת לדבר , החופשה עברה עם כל כך הרבה מתח בינינו .
וכאשר חזרתי תומס חיכה לי ליד דלת ביתי , התחלנו לדבר , אמרתי לו שאני פחות טובה בשבילו , שמגיע לו מישהי שתאהב אותו , שהרגשות כלפיי עומרי לא ישתנו בזמן הקרוב והדבר האחרון זה שאני באמת אוהבת אותו ושאני תמיד אהיה פה בשבילו .
הרגשתי את תומס , הרגשתי את הכאב בעיניו , והיה לי קשה , אני נשבעת שהיה לי קשה , תומס היה שם בשבילי ואני שברתי לו את הלב , למרות שאני הזהרתי אותו , אני מבינה אותו ברגשות לא שולטים .
עצרתי לעומרי שנפרדתי מתומס , הוא היה מופתע , ואני?, לא הבנתי למה הוא מופתע ,אחרי מה שקרה בחופשה לא היה לי את האומץ להישאר עם תומס , הרגשתי בוגדת , בכל השפות .
עומרי התבדח ושאל אותי ״אה באמת ? למה״ , זה לא היה מצחיק זה היה מעצבן ״אתה באמת שואל ?״ עניתי לו בחזרה כשעיניי מקובעות על שפתיו , רגע לפני שיצאתי מהמכונית בעצבים , עומרי נישק אותי . למרות שידעתי שזה לא נכון , ושזה לא בסדר , זה הרגיש נכון זה הרגיש מדהים.
עומרי התרחק ואמר לי ״אנחנו צריכים לדבר״ ,
וכמובן שהסכמתי .
״לגבי מה שהיה בחופשה , זה לא היה כמו חופשות קודמות , עומרי , אנחנו ישנו יחד , איכשהו גם התקלחו יחד , התאמנו יחד . דברים שלא קדמו קודם , אני מבינה שיש לשנינו רגשות אחד לשני , השאלה אם יש לזה סיכוי בכלל להתממש , השאלה היא אם אי פעם נוכל להיות ביחד , אם אי פעם אתה תוכל להכניס ללוז שלך משהו שהוא לא רוגבי ״ אמרתי לו מה שהרגשתי כאשר עיניי היו מונחות על גלי הים .
״אני צריך אותך , אני נשבע לך שאני צריך אותך יותר מכל דבר אחר , כשאני איתך הכל נעלם , כל המחשבות על העתיד , על אח שלי , על הכל . אני מוכן להכניס ללוז שלי משהו שהוא לא רוגבי , אני צריך שאת תהיי שלי״ אמר לי עומרי , והלב שלי כמעט התפוצץ.
התנשקנו עוד פעם , ועוד פעם , עד שלצערי הפסקתי את הנשיקה ״השעה כבר מאוחרת ואני רוצה להספיק להתקלח״ , כי באמת רציתי להספיק להתקלח ולסיים את הספר שהתחלתי לקרוא . ״בלעדיי״ עומרי אמר בשעשוע ואני ניסיתי לא לצחוק .
היו לי הרבה שאלות בנוגע לעומרי , אז העדפתי לזרום עם זה .
״אהההה״ נעה רצה לכיווני וכמעט חנקה אותי עם החיבוק שלה ,
״לא ראית אותי כולה שבוע ״ אמרתי לנעה בזמן שצחקתי , ״אבל התגעגעתי אלייך , היית חסרה לי מאוד״ אמרה לי נעה .
״איפה איתי ? איפה איתי!!!״ שאלתי את נעה , התגעגעתי לאיתי ברמות , ״לולייייייי״ שמעתי את קולו של איתי וקפצתי עליו , כל כך התגעגעתי לשניים האלה .
דיברנו שעות , הברזנו משיעורים והלכנו לים . הרגשתי טוב , הרגשתי שחזרתי הביתה .
סיפרתי לנעה ואיתי הכל על מה שקרה , והם היו בהלם , ״אז סקס עוד לא היה כן?״ איתי שאל , ״איתייייי!!״ אני ונעה הגבנו בפה אחד , ״ולא לא היה וגם אם יהיה אז לא עכשיו , אני עוד לא מוכנה״ אמרתי להם את כל האמת ורק האמת.
רעש של הודעה נשמע
אלן : את תצטערי על זה ילדה
YOU ARE READING
תמיד אתה
Romanceלולה מילר : שוקעת במחשבות לגבי הבחור הבלונדיני שהכרתי בכיתה א , הילד שגרם ללבי לעצור הפך לבחור חלומתיי , אך לצערי זה לא היה הדדי , הדבר היחידי שעניין אותו היה הרוגבי . עומרי קופר : תמיד בנות רדפו אחריי , והדבר היחידי שעניין אותי זה רוגבי , הרוגבי ע...