חייב לדבר עכשיו !- עומרי

214 15 1
                                    

״עומרי , עומרי , עומרי , קום עכשיוווו״ דור אחי הקטן בן ה 7 העיר אותי , אתמול שמעתי שירים עד 3:00 בלילה ומרוב העייפות קמתי היום ב 8:00 פאקינג 8:00 פספסתי אימון ,
שמעתי את השיר right now של וואן דיירקשן  , שמעתי את השיר בלופים , וכל פעם מחדש חשבתי על לולה , המשפט שחזר על עצמו פעם אחר פעם בשיר "you know I can fight the feelings" של וואן דיירקשן וזה כל כך הזכיר לי את הרגע שהיא אמרה לי ״אני לא שולטת ברגשות שלי״ ברגע שהיא פרקה הכל בפניי , שהיא פתחה הכל , את כל הרגשות שלה , אני פאקינג לא מסוגל יותר , אני לא יודע מה יש לי , אני מתחיל לפתח רגשות ללולה ? פאק פאק אין מצב איכ לא זאת לולה , היא אחותי הקטנה והעצבנית , אבל פאק היא כל כך יפה , אני לא מסוגל לראות אותה עם תומס .
קלטתי את לולה במדרגות לכיוון שכבת יא , כנראה היא באה ללכת לתומס . תפסתי לה את היד , ומשכתי אותה לכיוון החצר , היא התנגדה , פאק היא חזקה , אבל בכל זאת הצלחתי לקחת אותה לכיוון הדשא , ואמרתי לה ״לולי אני אוהב אותך , בבקשה רק תקשיבי לי רגע ״ לולי עשתה פרצוף והתיישבה לידי ״לולי תפסיקי לכעוס עליי , אני בסך הכל כעסתי שאת נישקת אותו ונפלט לי , כעסתי כי רגע אחד את אומרת מה את מרגישה כלפיי ורגע שני את מנשקת מישהו , אלוהים יבין אותכן , בנות ״ פאק אני מפגר עשיתי הכל ההפך וגם לולה הבינה את זה בצורה אחרת ״תגיד אתה רציני ? לא הבנתי זה שאמרתי לך את הרגשות שלי כלפייך אומר שאני שלך ? , ואיי עומרי אם אנחנו הבנות לא מובנות אז מה אתה , כיאלו מה אתה פאקינג מנסה להגיד פה . אתה צריך לשמוח בשבילי , תומי עוזר לי לשכוח ממך , וואלה אם ההתנהגות כמו שלך גם אתה עוזר , ומאוד ״. לולה הלכה , הבנתי את מה שהיא אמרה למרות שזה צרב לי בבטן , כי אני אוהב אותה , ובזמן האחרון אני חושב שאני אוהב אותה יותר ממה שאני אמור לאהוב כי כשהיא אמרה לי ״אני שלך״ רציתי לצעוק כן את שלי ורק שלי , את פאקינג לולי שלי , אבל אם איך שזה מתחיל להראות היא פאקינג מתחילה לשנוא אותי , וגם אני את עצמי , אני חתיכת פוסי לפעמים , אני רק מקווה שזה יעבור לה עוד שבוע כשנטוס , הורינו הקדימו את הטיסה ולולי כבר לא היה תירוצים , אז לצערה או לשמחת היא תצטרך לסבול אותי עד שהיא תסלח לי .
חזרתי הביתה פאקינג מותש , נכנסתי למיטה שלי לפני שהמחשבות שלי והרגשות על מה שקורה יעברו דרכי , לא יכולתי לחשוב על זה .

תמיד אתהWhere stories live. Discover now