נשברתי - עומרי

231 10 5
                                    

פאק קמתי בחדר של לולה , מה אני עושה פה , איך הגעתי לפה . הראש לי מתפוצץ , שתתי פאק , שתתי אלכוהול . לולה שמה לי מכתב בשידה שליד המיטה ״עומרי אתמול השתכרת , שמתי לך פה כדור נגד כאבי ראש עם כוס מים וקופסה במידה ותרגיש שאתה חייב להקיא , אם אתה צריך משהו תעיר אותי״ . תפסתי בקופסה והתחלתי להקיא את כל האלכוהול שהצתבר בתוכי , אחרי שסיימתי להקיא לקחתי כדור לראש שלולה השאירה לי ובלעתי אותו יחד עם המים .
הראש שלי עדיין התפוצץ ולא יכולתי לקום ולעבור לחדר שלי , התמקמתי על המיטה של לולה והתחלתי להיזכר מה קרה אתמול בלילה . אני פאקינג לא מאמין שאמרתי לה , אמרתי לה את זה , את הסוד הכי גדול שלי , את זה שאח שלי גוסס . ידעתי שלולה שמה לב לגבות ולריסים החסרים , וקרחת שיש לבן , ידעתי שהיא יודעת שהוא חולה סרטן ופשוט בחרה לא להכאיב לי ולדבר על הנושא . לפני חודשיים אחרי הניתוח המליון של בן הרופא הכריז שזהו , שנשארו לו כמה חודשים טובים , ובמקרה הטוב שנה . שבן כבר בשלב סופני ושאי אפשר להציל אותו ושכרגע נתמקד בלהגשים לו את כל ‏משאלותיו . הקשבנו לרופא למרות הכאב שחל בנו . הכאב שחל במשפחתי , באחי הגדול בן , ובי , אם כמה שרציתי להדחיק את זה לא הצלחתי , ניסיתי , באמת שניסיתי , אבל זה היה גדול עליי .
שמעתי רעשים ופקחתי את עיניי , לולה ישבה בצד המיטה ‏והתבוננה בי בעיניים אדומות , לולה לא העזה להגיד מילה על מה שקרה אתמול , את הסיוט שסיפרתי לה על אחי הגדול .    ״איך אתה מרגיש?״ שאלה אותי לולה , עניתי לה ״אני ארגיש בסדר , אבל בשביל זה אני צריך את החיבוק שלך , בואי תשכבי לידי ״ התגעגעתי ללולה , התגעגעתי לריחה המתקתק ולשיער הרך שלה הייתי צריך את זה , הייתי צריך את החיבוק שלה .
״עומרי אתה יודע שאסור לנו ״ ענתה לי לולה . ״אני מבטיח שלא יקרה פה שום דבר שמעבר לחיבוק , אני נשבע״ עניתי ללולה , יותר נכון נשבעתי ללולה למרות הקושי , כי אחרי כל מה שקרה בינינו , הבנתי , הבנתי שאני שיקרתי לעצמי על הקשר שלנו . תמיד אהבתי , קינאתי , וסמכתי על לולה , ועכשיו אני מבין שאף פעם לא ראיתי בה בתור אחות קטנה , תמיד אהבתי אותה יותר , יותר משאר הבנות , יותר מכולם . הבנתי שנדפקתי חזק בנוגע ללולה .
לולה שמה המורדים , הסדרה האהובה עליה בטלוויזיה שהייתה מונחת ממולנו , עלתה על המיטה והניחה את ראשה על חזי . ואני ? ליטפתי את שערה והסתכלתי בה , הסתכלתי בנערה שמטריפה אותי , הסתכלתי בנערה שחשבתי שהיא בשבילי כמו אחות קטנה אבל החשק לזיין אותה ולהפוך כל חלק בה לשלי פאקינג  בוער בי .
הסתיים הפרק לולה קמה ממני ״איך פאקינג לא סיפרת לי ״ שאלה אותי לולה שדמעות זולגות על פניה . ״לולי את יודעת שאני לא טוב עם דמעות ״ אמרתי לה , כי באמת נשבר לי הלב מלראות אותה ככה .
התמקמתי לישיבה ולולי ? לולי הייתה בתוך חיבוקי , הדמעות לא הפסיקו לזלוג על פניה . אחרי כמה דקות לולי הרימה את ראשה הסתכלה עליי וחפנה את פניי בידייה החמות ״איך יכולת לסבול את כל הכאב הזה עומרי שלי , אני רוצה שתעביר את כל הכאב הזה אליי ״ .
פאק אני לא מסוגל , ״לולי אם אני בסדר אז גם את בסדר , בואי נפסיק עם הדמעות כי זה לא מוביל לשום מקום , רק הופך אותי לעצוב יותר . לולי אני מבקש ממך להתנהג עם בן רגיל , אני לא רוצה שהוא יחשוד שאמרתי לך , אוקיי ? ״ אמרתי ללולה , ״אוקיי , אני מבטיחה לך״ ענתה לי לולה , סמכתי עליה .
קמתי להתקלח מכל הגועל , אחרי המקלחת התזתי על עצמי בושם וסידרתי את שיערי . בשניה שבאתי להיכנס לחדר שלי ולהתלבש לאימון שמעתי בכי , שמעתי את לולה בוכה , נכנסתי לחדרה עם בוקסר וראיתי אותו קוראת ספר ובוכה את נשמתה . ״לולי את נורמלית , חשבתי מישהו מת ״ אמרתי לה בשעשוע , *אזהרה , ספויילר לאלף נשיקות*
״היא מתה ! עומרי , היא  מתה!״
לולה ענתה לי , ״פאק לולה מי מתה , מה קרה ״ נבהלתי . ״היא מתה! , עומרי , היא מתה! , פופי מאלף נשיקות מתה !, עומרי היא מתה , אני אני אני לא מסוגלת ״ והתחילה לבכות שוב . לא הבנתי מה לולה רוצה ממני עד שהסתכלתי לכיוון הספר שהיא קוראת , ועל הספר היה כתוב ״אלף נשיקות״ , התחלתי לצחוק ואמרתי לה ״איפה הילדה הקשוחה והחסרת רגשות שאני מכיר? את בוכה מספר לולה ״ אמרתי לה בזמן שלא יכולתי לעצור את הצחוק שלי , הצחיק אותי איך היא בוכה מספר , אני נשבע שהיא בכתה כיאלו סוף העולם בא . ״אל תצחק עליי , זה באמת עצוב ואני לפני מחזור ״ לולה אמרה לי בזמן שהיא בוכה בכי מר , אבל עכשיו הבנתי מאיפה כל ההורמונים האלה , היא לפני מחזור . אמא שלי דיברה איתי על זה פעם , היא אמרה לי שכל רגש שיש לבנות בזמן מחזור הופך להיות מוקצן פי 200 ממה שהוא וכנראה שזה באמת ככה .
״טוב לולי תרגישי טוב , ואם את רוצה עוד חצי שעה אני יורד לחדר כושר לעשות אימון ״ אמרתי לה בתקווה שהיא תבוא יחד איתי . ״אני אמטרף אלייך מאוחר יותר , יש לי כמה דברים לעשות ״ ענתה לולי .

תמיד אתהWhere stories live. Discover now