Ben ve Osamu erkenden birlikte gidecektik. Çünkü alkol işini o, oyun işini ben halledecektim. Şimdi markette onun alkol seçmesini bekliyordum.
"Ya ne uzattın al işte bira!" Diye ofladım.
"Gerizekalı bira aldık zaten şarap seçmeye çalışıyorum." Elini koyu yeşil şişeli bir şaraba atıp bana döndü.
"Alkol oranı düşük bunun, kafayı 1. Saatte bulmayalım diye düşük alıyorum."
"Aman düşük al bir daha onun yanında sikseler sarhoş olmam.''
..
Bokuto,Akaashi,Suna, Tsukishima ve Oikawayla birlikte İwaizumi gelmişti. Onlar sohbet ederken ben kapıya bakıyordum,onlara kapıyı ben açacaktım.
"Çakma sarı sen niye hiç konuşmuyorsun."
"Kapıyı ben açacağım o yüzden pusuda bekliyorum." Bu dediğime Oikawa hayvan gibi gülmeye başladı.
Suna sırıtarak konuştu;
"Niye oğlum seni istemeye mi geliyorlar da sen açacaksın."
"Sus be torbacı."
"Rahat bırakın kardeşimi paçozlar." Biricik kardeşim beni koruduğu için zaferle gülümsedim. Umarım en sevdiği tişörtünü yırttığımı öğrenince de böyle ponçik davranırdı.
Kapının çaldığını duyunca heyecanla ayağa kalkıp kapıya doğru koşmaya başladım ki ayağa kalkmamla düşmem bir oldu. Etrafımda karga gibi kahkaha atan amipleri umursamayıp ayağa kalkıp hızlı adımlarla yürüdüm. Kapının yanındaki aynada tipime bakarken kendi kendime söyledim.
"Fantezin mi var amına koduğumun hindi kafalısı kapının yanına boy aynası yaptırmak ne..."
..
Atsumu söylemesini bitirdikten sonra kapıyı açtı. Sakusa,Kenma ve Kageyama gelmişti. Herkes salonda oturup yavaş yavaş muhabbet etmeye başlamıştı.
"Saçların boya mı hayatım." Kenma ona dakikada bilmem kaçıncı kez yürüyen Kuroo'ya sinirle bakıp konuştu.
"Bana bak adın Kuroo mudur Kıroo mudur uzak dur oğlum benden,hani yüz de vermiyorum deli misin sen?" Kuroo yanına oturan Tsukishima'yı dürtüp konuştu.
"Naz yapıyor ya."
"Aynen amına koduğumun şizofreni naz yapıyor." Diyip kafasına vurdu. O sırada Atsumu Kiyoomi'ye sorular soruyordu.
"Sen ne okuyorsun omi-omi?" Aslında verdiği cevaplar pek de umrunda değildi, sadece onu dinlemek hoşuna gidiyordu.
"Psikiyatri okuyorum Atsumu."
"Yuh çok akıllısın o zaman sen." Kiyoomi onun bu dediğini geçiştirdi utancını gizlemek için, övülmek onu fazla utandırıyordu.
Oikawa bir anda ayağa kalktı ve yüksek sesle konuştu.
"Uno oynayalım!" Kiyoomi duyduğu oyunla dudakları zevkle yukarı kıvrıldı.
"Olur oynayalım." İlk cevap Kiyoomi'den gelince diğerleri şaşırmıştı biraz. Fazla oldukları için Atsumu ne olur olmaz iki deste getirmişti, şimdi herkes toplanmış daha rahat oynamak için yere oturmuşlardı, Suna herkese bira getirmişti.
"Bana ver kağıtları Atsu dağıtayım." Atsumu kağıtları Kiyoomi'ye uzatmış ona sesleniş şekline düşmüştü. Kiyoomi herkese dağıttıktan sonra saçlarının önünü toplamıştı onu rahatsız etmemesi için. Atsumu bu görüntüye de düşmüştü. Ve şimdi oyun başlıyordu.
..
"Kör gözünü sikeyim Kageyama yerde 6 yazıyor sen gelmiş 9 atıyorsun." Dedi Kiyoomi sinirle sesini yükselterek.
"Sen bilmiyorsundur sayıyı!"
"He ben bilmiyorum oturup burda sayı saymayı mi öğreteyim sana?"
"Karıştırıyorum napayım."
"8 defadır mı?"
"..."
..
Atsumu elinde son kartla kalınca heyecanla bağırdı.
"Uno!"
"Sanarsın Nobel ödülü kazandı..."
"Sen sus be kuru göt, git İwa-chan'ına ağla." Oikawa kulağına yaklaşıp konuştu.
"Utanmasam ağzına gireceksin dezenfektanın gelmiş bana ne diyorsun, bana yanlış yapma, yakarım çıranı."
"Hasiktir ordan."
..
Oyun bittikten sonra Bokuto ortaya şahane fikrini sundu;
"Doğruluk mu Cesaret mi oynayalım!" Herkes onayladıktan sonra Suna boş bir bira şişesini ortaya koyup çevirdi...
..
Şimdi şişenin ağız tarafı Kiyoomi'ye geniş tarafı Osamu'ya bakıyordu.
"Ben soruyorum." Dedi Osamu, aklına bir şey gelmediği için basit bir soru sordu.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Doğruluk."
"En son ne zaman yalan söyledin?" Kiyoomi bir anlığına düşünüp konuştu.
"Dört gün önce." Kenma lafa atlayarak konuştu.
"Kime?"
"Tek soru demiştik." Kenma sinirle yanında oturan Kiyoomi'ye dönüp yavaş bir tekme attı.
"Piçsin Saksu." Atsumu duyduğu şeyle kendini tutamayıp kendini yanında oturan ikizinin sırtına dönüp kahkaha atmaya başladı. Suna Osamu'ya yaklaşıp fısıldadı.
"Sadece bizim grup saksu demiyoruş lan."
"Sorunlu." Dedi Kiyoomi.
..
Şişenin ağız tarafı yine Kiyoomi'ye bitiş tarafı ise Kenma'ya bakıyordu. Kenma zevkle gülümsedi.
"Doğruluk mu cesaret mi?"
"Cesaret." Dedi Kiyoomi onu sinirlendirmek ister gibi gülümseyerek. Ama cesaret demesi Kenma'nın işine gelmişti.
"Kağıtlara buradaki herkesin adını yazacağız. Sen çekeceksin, çıkan kişiyi öpeceksin. Nereden nasıl bilmem ben ama sike sike öpeceksin." Kiyoomi yavaşça ayağa kalktı.
"Evet arkadaşlar bana müsaade malum evde çocuklar beni bekliyor, açlar."
"Otur oturduğun yere." Dedi Kageyama. Kuroo yukarı kata çıkıp post-it ve kalem getirdi. Herkesin ismini kağıtlara yazıp, katlayıp kağıtları avcunun içinde salladı ve Kiyoomi'ye avcunu açıp uzattı.
"Seçim senin hayatım." Dedi Suna ona göz kırparak. Bu hareketiyle Atsumu tarafından yüzüne yastık yemesi bir oldu tabii ki. Kiyoomi ona iğrenir gibi baktıktan sonra elini rastgele kağıtlara atıp birini çekti. Kağıdı açmadan önce gözlerini etrafta gezdirdi, onu bu durumdan kurtaracak birisi var mı diye.
Kiyoomi ona yardım edecek kimse olmadığını anlayınca konuşarak kağıdı açtı.
"Sonunu düşünen kahraman ola-'' kağıtta yazan ismi gördüğü gibi elimde kağıdı sıkıştırıp Kuroo'nun avcuna geri attı ve yeni bir kağıt aldı.
"Ya hile yapıyor!"
Elindeki yeni kağıdı açıp ismi okudu. Burada gelmesini tek umut ettiği kişi çıktığı için Kuroo'yu alnından öpmek istedi. Tek sorun onu sarhoş olduğu zamanki gibi öpemezdi, okb'si onu rahat bırakmazdı, aklına gelen fikirle ayağa kalkıp Atsumu'ya doğru yürüyüp önünde durdu.
"Omi-kun?" Kiyoomi o cümlesini bitirdikten sonra cebinden çıkardığı dezenfektanı Atsumu'nun dudaklarına sıkıp Atsumu'nun yanaklarını iki eliyle kavrayıp dudaklarını onun dudaklarına değdirdi.
Bu kitap neden hic komik ilerlemiyor amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlgimi çektin | sakuatsu
Фанфик0*** *** ****: Hey 0*** *** ****: İlgimi cektin. 3# bokuto 4# miya 6# sakusa