TW! Bulaşma Obsesyonu ve Temizlik Kompulsiyonu
Kiyoomi onu öptükten sonra utançla
yanından uzaklaşıp Tobio'nun yanına oturdu. Tobio'yla sürekli atışırlardı ama böyle Kiyoomi'nin utandığı durumlarda da onu savunan tek o olurdu. Suna sırıtarak yanında oturan Atsumu'nun omzuna kolunu attı. Atsumu ağzındaki iğrenç dezenfektan tadını doğru düzgün alamıyordu bile şaşkınlıktan ve utançtan. Kulaklarıma kadar kızarırdım eğer bir animede olsaydım diye düşündü."Bugün ne yiyorsun Sakusa?" Dedi Bokuto.
"Atsmu." Dedi Kuroo bilerek harfleri yutarak.
"Afiyet olsun paşama."
"Ne uzattınız kapatın konuyu, çevir şişeyi Atsumu." Dedi Kageyama diğer iki genci onların gazabından korumak ister gibi. Atsumu hâlâ kendisine gelemediği için mal mal Osamu'ya bakıyordu. Osamu muzip bir gülümsemeyle Atsumu'ya bakarak konuştu.
"Atsumu."
"Hı?"
"Şişeyi çevir."
"Hıhı." Elini şişeye atıp çevirdiğinde ağız kısmı Kenma'ya geniş tarafı Kuroo'ya geldi.
"Çattık ya."
"Doğruluk mu cesaret mi hayatım?" Kenma derin bir nefes alıp konuştu.
"Ben çok sabırlı bir insanım değil mi Tsukishima." Buraya geldiğinde Kuroo'num dedikodusunu yaptığı tek kişi o olduğu için 40 yıllık arkadaşıymış gibi davranıyordu ona şuan. Tsukishima'nın cevap vermesini beklemeden konuştu.
"Doğruluk."
"Seni en çok korkutan olay neydi?" Kenma soruyu duyunca gülerek anlatmaya başladı.
"Ben Kiyoomi'yle ev arkadaşıyım. Bir keresinde ev kiramızın yarısını Sims 4 paketlerine yatırmıştım. Ve o gün kiranın son ödenme günüydü. Kiyoomi beni Xbox'ımı satmakla tehtid etmişti, başka birisi bunu deseydi ciddiye almazdım onu ama Kiyoomi dediği her şeyi yapar. Tanrıya şükür o gün ailemden para dilenerek kirayı tamamladım..."
..
Yine sıra Kenma'ya ve Kiyoomi'ye geldiğinde artık Kiyoomi ölmek istiyordu.
"Ya Suna alacağın şişeye sıçayım bu niye hep bana denk geliyor?"
"Doğruluk? Cesaret?"
"Doğruluk Kenma. Doğruluk."
"En son kime yalan söyledin?" Kiyoomi derin bir iç çekip Kageyama'ya yardım ister gibi baktı. Tobio umutsuzca başını sağa sola salladığında Kenma'ya baktı.
"Atsumu."
..
Kiyoomi'nin cevabından sonra Atsumu sessizleşti. Dört gün öncesi içtikleri günün sonrasıydı. Bana ne yalan söylemiş diye düşündü. O gün birlikte çok keyifli zaman geçirmişlerdi, iyi ki ona âşık olmuşum demişti Atsumu gece uyumadan önce. Şimdi söylediği şey onu güvensiz hissettirmişti. Ona bakmak istemiyordu, Kiyoomi'nin gözleri de ara ara ona kayıyordu, kendini suçlu hissediyordu. Keşke yalan söyleseydim diye geçirdi içinden. Kuroo elini telefonuna atıp saate baktı.
"Saat iki olmuş, bu saatte gitmeyin eve bende kalın, üç tane misafir odası var zaten sıkışa sıkışa uyursunuz."
"Ben Akaashi'yle uyuyacağım!"
Kiyoomi bu fikirden rahatsız olmuştu, başka bir yatakta yatma fikri onu rahatsız ediyordu. Zaten Atsumu'yu öptüğü için gergindi.
"Ben gideyim, rahatsız etmeyeyim sizi." Diyip ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlgimi çektin | sakuatsu
Fanfiction0*** *** ****: Hey 0*** *** ****: İlgimi cektin. 3# bokuto 4# miya 6# sakusa