Saat gece 03.35'i gösteriyordu. Ben ona alaycı bir gülümseme ve bayık gözlerle, o bana çatılmış kaşları ve yine bayık gözlerle bakıyordu.Ben, Miya Atsumu, Sakusa Kiyoomi'yi öpecek özgüveni nereden bulmuştum acaba? Osamu erken gitmeseydi benimle kesinlikle dalga geçerdi.
Akşamüstü 16.48
Akaashi'nin anlık fikriyle bir kafede buluşacaklardı güya, Kiyoomi'nin bildiği tek şey Akaashi'nin bir kaç arkadaşının orada olacağıydı. Taşaklarına çenesini vuran çocuğun orada olmasını asla beklemiyordu.
Kiyoomi dakik birisi olduğu için evden Kiyoko'yla birlikte biraz erken çıkmıştı. Diğerlerinden önce geldiklerini görünce büyük bir masaya oturup onları beklerken kahve sipariş ettiler.
"Sence nasıl kişilerdir?"
"Bilmiyorum, soğuk kişiler olduklarını sanmıyorum." Kiyoomi fincanını ağzına götürürken gözü kapıya kaydı. İçeri giren kişiyi gördüğünde sıcak kahve boğazına kaçtı ve öksürmeye başladı.
"Kiyoomi nerenle içiyorsun kahveyi?
Ne gördün de hayvana döndün ayı." Dedi Kiyoko endişeyle ona su uzatırken.Yüzünü saklamaya çalışarak parmağıyla belli etmeden kapıda gözleriyle birilerini arayan çocuğu gösterdi.
"Bunun burada ne işi var amına koyayım..."
Kiyoko kendini tutamayıp kahkaha attı,Miya'nın bakışları da onların masasına döndü, alaycı bir sırıtışla masaya yürümeye başladı. Sakusa sinirle masanın altından Kiyoko'nun bacağını dürtüp susması için ona yalvaran gözlerle bakıyordu.
"Kaç tane tanrı varsa hepsi senin belanı versin. Seni hiç bir zaman affetmeyeceğim..."
"Kimi affetmiyorsun Omi-kun?"
Onun sesini duymasıyla derin bir nefes alıp kendine kaba olmaması için teselliler vermeye başladı kendi içinde.
"Sana da merhaba Miya."
"Merhaba Atsumu, hoş geldin nasılsın?"
Kiyoko'yla ikisi sohbet ederken Kiyoomi maskesini iyice çekmiş telefonundan Akaashi'ye nefret mesajları yağdırıyordu. Tabii o anda Miya Atsumu'nun gözleri Kiyoomi'nin çatılmış kaşları,ve kaslı kollarındaydı.
..
On dakika sonra herkes gelmişti,fazla kalabalık oldukları için ve çok ses çıkardıkları için mekân değiştirdiler. Genellikle öğrencilerin geldiği, menüsünde alkol,yemek vb. Bulunan sakin bir eğlence yeri denebilirdi geldikleri yer. Herkes birbiriyle muhabbet etmeye başlamıştı, Atsumu ne kadar Kiyoomi'yi rahatsız etmeye çalışsa da sürekli onu görmezden gelip sadece Tobio'yla konuşmaya yemin etmiş gibiydi Kiyoomi...
"Doğruluk mu Shot mı oynayalım." Kuroo'nun söylediği şeyi herkes onaylayınca oynamaya başladılar.
"Ben sana soruyorum Bokuto, en son ne zaman yatağa işedin?"
"Bunlar ne boktan sorular ya! 8 yaşındayken falan herhalde."
Bokuto cevap verdikten sonra şişeyi çevirdi, şişenin ağız kısmı Atsumuyu, geniş kısmıyla Kiyoomi'yi gösterdi.
"Omi-kun.. En son ne zaman birisinden hoşlandın?" Bu oyun Atsumu'nun işine gelmişti, bu soruyla birlikte Torbacı Suna'nın ortaya attığı Kiyoko ve Sakusa iddiaası'nın cevabını alacaktı.
"Lise 2'deyken."
Atsumu belli etmese de rahat bir nefes verdi,Kiyoomi yalan da söylüyor olabilirdi ama Atsumu ona nedeni bilinmezdir, güveniyordu.
"Çeviriyorum..."
..
Bu şekilde saatler akıp geçti,bir kaç kişi geç olduğunu söyleyip erken ayrıldı, bunlardan biri Osamu'ydu. Şu anda Sakusa Kiyoomi zil zurna sarhoştu, Atsumu rekabetçi tavrıyla kim daha çok içecek yarışması başlatmıştı, normalde böyle çocukça şeylere karşılık vermez, görmezden gelirdi. Ama bu gece olgun tavrını görmezden gelmeyi seçmişti.
Atsumu'nun da ondan pek bir farkı yoktu, masada kalan kişiler o,Kiyoomi,Akaashi,Kiyoko,Kenma,Bokuto ve Kuroo'ydu.
Kuroo bir şekilde Kenma'yla flörleşmeye çalışıyordu, Akaashi bayık gözlerle bir şeyler anlatan Bokuto'yu izliyordu, dinlemiyordu sadece onun heyecanlanmasını ve el hareketlerini izliyordu. Atsumu ve Kiyoomi yarışıyorlardı, Kiyoko ise lavabodaydı. Kısaca kimse kimsenin umrunda değildi, herkes kendi halindeydi.
Kiyoomi son shotu da içip boğazını yakan içkiyi yüzünü buruşturup yuttu. "Ben kazandım Miya."
"Ödülün ne olmalı?" Atsumu dudaklarını büzmüş sahte bir üzgünlük sergiliyordu,artık yarışı bırakmış yavaş yavaş içiyordu
"Bunu sadece yüzünün girdiği şekli görmek için yaptım."
Atsumu bir anlık özgüven patlamasıyla oturduğu yerden dikilip dudaklarını onun şeftali rengine yakın dudaklarına değdirmişti, hissettiği sıcaklık için ömrünün yarısını verebilirdi. Yavaşça geriye çekildi,Kiyoomi ona bayık gözler ve çatılmış kaşlarla bakarken alaycı bir tavırla gülümsedi;
"Ödülün bu olsun, Omi-Omi."
Bu olayı gören tek kişi lavabodan çıkıp masaya yaklaşan Kiyoomi'nin biricik dostu Kiyoko'ydu.
..
Atsumu geriye doğru yaslanıp telefonuyla oyalamaya başladı. Kiyoomi hâlâ olayın etkisindeyken bu konu hakkında çok kafa yormamayı tercih etti. Kiyoko hiç bir şeyi belli etmeden artık Kiyoomi'yi alıp eve gitmesi gerektiğini söyledi.
Saat gece 03.43'ü gösteriyordu. Kiyoomi arabanın arkasında sızmaya başlamıştı. Kiyoko gördüklerine inanmayacak derecede gülümseyerek radyoda çalan şarkıya mırıldanarak eşlik etmeye başladı.
"Gülünecek ne vardı, gülüyordun ya öperken,"
"Bu gece seninle olalım canım derken..."Teoman - Uykusuz her gece
Teoman dinleyen citirlar yazabilir 👍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlgimi çektin | sakuatsu
Fanfic0*** *** ****: Hey 0*** *** ****: İlgimi cektin. 3# bokuto 4# miya 6# sakusa