(Tırnak içinde yer alan italik cümleler veyahut kelimeler Taehyung'un dudaklarından dökülen sözcüklerdir.)
İyi okumalar ~
( ˘ ³˘)♥
"Anlaşmayı kabul ettiğinden eminsin değil mi çocuk?"
Emin miydim bilmiyordum. Nasıl bir işe bulaştığımı da bilmiyordum. Karşımda sırtında iki kanat bulunan ve sanki yüzyıllar öncesinde yaşıyormuş gibi giyinen biri vardı. Bana Şeytan olduğunu söyleyen biri vardı. Mantıklı değildi.
"Efendim. Gerçekten de annemi yaşatacaksanız kabul ediyorum."
"Efendim.
Bunu sevdim çocuk. Bundan sonra bana efendim de."Elleri tekrar yüzümü buldu. Dokunduğu yeri okşamaya başladı. Gözlerim, burnum, dudaklarım, dudağımın altındaki ben.
Biraz daha aşağı indi dokunuşları.
Üst gövdemde gezindi. Göğüslerimde,belimde, karnımda ve daha da aşağı indi."E-efendim. Gören olacak. Lütfen yapmayın."
Titrek cümleler sundum karşımdaki meleğe.
"Bakışların durmamı istemiyorken neden durayım? Ayrıca merak etme. Bu güzelliği benden başka hiç kimse görmüyor şuan çocuğum."
Ellerini çok rahat bir şekilde kumaş pantolonumun üzerinde, penisimde hissediyordum. Elleri çok sık bir süre oyalandı olduğu yerde. Penisimi okşadı bir süre. Sonrasında sıktı. Ağzımdan kaçan bir iniltiye engel olamamıştım. Ellerimle ağzımı kapattım, o hala pantolonum üzerinden penisimi okşarken.
"Seni benden başka kimse duymuyor çocuk. Seni benden başka kimse görmüyor. Şimdi o ellerini güzel ağzının üzerinden çek ve benim için inle."
Kulağıma yaklaştıktan sonra dedikleriyle ellerimi ağzımdan çektim.
Ona karşı gelmem gerekirdi. Şuan hastanedeydik, annemin odasının karşısındaydık.Yavaş yavaş erekte olan penisimi tekrar sıktı elleri arasında.
Beklemediğimden ve ellerimi ağzımdan çekmiş olmamdan dolayı büyük bir inleme bıraktım. Durmadan okşamasıyla ve sıkmasıyla tekrar tekrar kesik bir şekilde inledim.Ellerini olduğu yerden çekti.
Sonrasında bir iki adım uzaklaştı bedeni benden."Çocuk."
Annemin odasının camına yaklaştı.
Elleri camı buldu.
Sonrasında başka bir şey demeden annemin odasının içine girdi.
Ne yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Annemin yatan bedenine yaklaştı.
Bir süre başında bekledi ve sonrasında elleri annemin kalbinin üzerinde, göğüs kafesinde durdu.
Olduğu yeri ovaladıktan sonra ortaya gözü kör edecek cinsten bir ışık küresi çıktı.
Işık gözümü yakmaya başladığı için çektim bakışlarımı.
Yaşlarla süslenen gözlerimi sildim. Tekrar yaşardı gözlerim. Tekrar sildim. Tekrar tekrar sildim.
Şeytan annemin odasından çıktı.
Bana doğru yürüdü ve elleriyle bir şey anlamak istermişcesine bedenimi taradı.
Az önceki gibi gezindi iri, kemikli parmakları bedenimde ama bir şey ararmış gibiydi. Belki de bir şey aramıştı.Aradığı şeyi bulamadığı için sinirlenmişti. Sonrasında ise ortadan tamamen yok oldu.
Hala ellerimle az önce bulunduğu yeri ellemeye başladım. Şuan havayı elliyordum. Gitmişti. Gerçekten de yok olmuştu.
Beni erekte olmuş aletimle orada bırakıp gitmesi yüzünden arkamı dönerek kimseye görünmeden wc'in olduğu koridora girerek erkekler tuvaletine girdim.
Tamamen boştu. Kabinlerden birine girerek kendimi rahatlattım ve işim bittikten sonra ellerimi yıkayarak çıktım tuvaletten.Annemin odasına doğru yürürken odaya bir kaç hemşire ve doktor girmişti.
Hemşirelerden biri beni fark edip doktora haber verdi geldiğimi göstererek.
Bakışlarım anneme uğramamıştı hiç.
Doktor Jung ellerini omzuma koyarak sıvazladı."Gözünüzün aydın Bay Jeon. Anneniz komadan çıktı."
Duyduklarımdan sonra bakışlarım niyahetinde anneme dönmüştü. Bana bakan bakışlarıyla dudağında zar zor beliren bir buse vardı.
Yapmıştı. O gerçekten de annemin hayatını bağışlamıştı. Yaptığımız anlaşmaya uymuştu.
Bir anda gelen sıcak bir ürpertiyle arkama döndüm ve camdan ona baktım.
O an sadece beni izlediğini fark ettim.Millet nasılsınız
Nasıl hissediyorsunuz
Bu bölümden fazla tatmin olmadım ama yine de atmak istedim
Tamamen silip 2 3 kere yazdığım bir bölüm oldu
Umarım beğenmişsinizdir ayrıca belki saçmalamış olabilirim
Tıp hakkında fazla bir bilgim yok ki biyoloji dersini de pek sevmem
Dediğim gibi birazcık 🤏 saçmalamış olabilirim
Neyse
Hikayenin gidişatı ve karakterler ile ilgili düşüncelerinizi alayım ->
Okuduğunuz için teşekkürler
Taekook'la kalın 🐯🐰🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deal With The Devil // TAEKOOK
FanfictionJeongguk annesinin hayatı üzerine Şeytan'la bir anlaşma yapmıştı. "Annenin hayatını bağışlayabilirim çocuk." Kafamı kaldırıp daha dikkatli baktım karşımdaki bedene. "Ama karşılığında bana iyilik yapmalısın." Ellerinden birini cebinden çıkardı ve an...