Capitolul 1. Surpriza

5.4K 153 20
                                    

Dupa nasterea lui Rennesme familia Cullen a incercat sa pastreze viata lor normala si sa ascunda identitatea lor secreta de vampiri purtand masca inocenta a omului.

Edward si Bella au trecut prin multe primejdii cauzate de insasi Bella, dar acum fiind nemuritoare, parte a familiei Cullen, isi pot continua eternitatea alaturi de fiica lor. Rennesme era cu totul deosebita, avea puterea de a citi gandurile altor vampiri si oameni si puterea de a fi imuna la talentele speciale ale altor vampiri, talentele acestea fiind mosteninte de la parinti ei. Minorele probleme pe care le vor avea in privinta fetitei le putem trece cu vedera. Faptul ca ea avea 1 an dar arata ca de 5 si ca va crese pana la varsta de 17 ani ca tatal ei.Dar vor gasi explicatii pentru toate aceste probleme.

Pentru Edward Cullen totul a revenit la normal.Trecutul a fost uitat, dar ce nu stie el este ca o mare surpriza il va voli.Ceva din trecutul sau de care nici el nu isi mai aduce aminte...
In oraselul Fork este miezul noptii. Familia Cullen deapana amintiri despre trecutul lor inainte de a deveni nemuritori. Singurul care asculta si nu vorbeste este Edward. Trecutul lui nu este prea roz, dar nici a familiei lui adoptive.Singurul lucru de care isi mai aminteste este ca parintii lui au murit de gripa spaniola si numai el a putut fi salvat de catre Carlisle.
Randul la povestit reveni lui Esme.Nici bine nu incepu sa povesteasca caci brusc se facu liniste...Alice are o viziune.

-Ce vezi? intreaba impacientat Jasper

-Un vampir tanar nu nou-nascut, are infatisarea unui baiat de 14 ani. Se apropie de noi nu imi pot da seama ce ganduri are dar....

Nici bine nu termina de vorbit caci in usa se auzi un bocanit

-Vom afla imediat...spuse Alice

Carlisle deschise calm usa.Toti erau in pozitie de atac.

-Buna! spun eu, politicos.

-Bine ai venit! imi spunea Carlisle cu caldura

-Il caut pe cel numit Edward

Pentru un moment se facu liniste.

-Eu sunt.Ce doresti? ma intreba curios spargand linistea

-Am o veste neasteptata pentru tine. Ma numesc Klaus si sunt fratele tau biologic.

Toti au ramas surprinsi.

-Cum este posibil?ma intreba Carlisle

-Familia mea m-a dat la un camin cand m-am nascut, le era mult prea greu sa ma intretina in acele timpuri.Edward a fost mai norocos ca mine.A avut parte de dragostea de care parintii mei nu mi-au oferit.Cand a venit epidemia de gripa spaniola aveam doar 7 ani.Caminul in care ma aflam era infestat. In scurt timp boala a ajuns si la mine.Aveam un sistem imunitar slab nu puteam sa rezist decat 3 ore.Nu mai era nici o speranta pentru mine.Infirmierele crezand ca sunt mort m-au dus la morga.Nu eram mort, eram slabit inca 1 ora si muream.Chiar cand era momentul sa imi dau sufletul un strain a aparut din senin langa mine.M-a muscat de incheietura mainii.Nu am simtit veninul prin vene am simtit o putere fantastica ce ma cuprindea, am devenit nemuritor.Cu timpul pofta de sange a aparut.Nu ma puteam abtine, ucideam cate 30 de oameni pe zi.Eram, sunt si voi fi un mostru.Un timp am incercat sa ma abtin, dar fara rost.Foamnea devedea din ce in ce mai mare.O data cu transformarea am uitat lucruri din trecutul meu de muritor.50 de ani am trait in Romania dupa care amintirile mi-au revenit.Mi-am adus aminte ca am avut o familie.Am cautat prin niste dosare vechi si am descoperit ca am un frate care a reusit sa scape de boala.Mi s-a parut dubios si am inceput sa il caut.De 40 de ani il caut si acum l-am gasit si nu am de gand sa il mai scap din ochi niciodata.Vreau sa fim impreuna toata eternitatea pe care o avem in fata.

Toti au ramas ganditori.

-O poveste foarte interesanta. recunoscu Carlisle. Ai vreun talent special pe langa puterile de vampir?

-Da imi pot schimba mirosul, pot mirosi ca orice ca un vampir, ca un varcolac, ca un om.Asta ma ajuta in lupta.Il derutez usor pe adversar.

-Intersant... spuse Carlisle

-De unde pot fi sigur ca esti fratele meu? intreba Edward curios

Am scos un dosar vechi pe masa si i l-am prezentat.Edward il studia cu atentie.

-Si uite daca nu ma crezi: Cu aceste cuvinte, mi-am muscat mana si a curs o picatura de sange.

Toti membrii familiei au mirosit sangele.Edward se musca si el.

-Aveti acelasi miros la sange! spuse Emmet uluit.

-Te cred! recunoscu Edward.

-Bun venit in familie! strigara cei din familia Cullen.


Este prima mea poveste de genul. Daca observati greseli, asta e se mai intampla cand nu vrei sa pierzi idei =]]. Sper ca v-a placut. Urmatorul capitol vs aparea maine. Peace! ♥

The Twilight Saga [continuare] #Wattys2016Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum