Episode 6 :acı veren uyku

65 7 0
                                    

Damon
"Bayılmıştım evet ama uyandığımda herkes bana kızgın bakışlarla bana bakıyordu galiba söylememekle yanlış yapmış olabilirim ama beni anlamaları gerekir çünkü korkmuştum..."
Jacob
"Damon sana ne oldu biraz değik görünüyorsun ne yaptın sen .
Ben: bilmiyorum jacob o pislik şeytanı öldürdükten sonra oldu bütün herşey ne yapicam peki"
Boonie
"İşimizi zorlaştırdın damon şimdi  büyü yapmam gerekicek ve bu büyü biraz tehlikeli olucak !!"
Lexi
"Peki boonie  sana nasıl yardım edebiliriz ?"
Boonie
"Kurt boğan,mine çiçeği  ve bir kazık lazım bununla ne yapicaksın diye sorarsanız ikisini birleştirip kaşıkla birleştirip sana saplıycaz seni biraz uyutucak ama fazla sürmiycek en fazla 3 gün uyuycaksın ama senin gerçek dunyadaymış gibi hissediceksin senin için zor olucak."
Damon
"Kimseye zarar vermiyceksem bana uyar, çünkü bir kişiye bile zarar vermek istemiyorum."
Boonie
Seni anlıyorum ama bu işi yaparken sende zorluk çekiceksin rüyanda gördüğün görseller veya cektiğin acılar çok gerçekçi olucak Damon."
Damon
"Birşey olmaz boonie diğerleri siz ,sizlere zarar veremem dostum siz benim yeni ailem gibisiniz dedim ve de işe koyulma zamanıydı malzemeleri bulduk  kazığıda yaptık bir yatak odası hazırlanmıştı benim için peki bunu kim yapicakti derken."
Derek
"Bununki ben yaparım diyerek içeri girdi."
Damon
"Şaşırdım ve kafamı öne eğdim ama acı cekicekmiyim dedim."
Boonie
"Biraz acıyacak ."
Damon
"Bununki derken hepsinin gözleri doldu ve derek kazığı sapladı sanki amansız bir uykuya daldım ..."
Lexi
"Onun çok acı çekmesi mi ? Gerekiyor boonie ?"
Boonie
"Çekmesi gerekmiyor ama bu şeytanlarla kapıştıktan sonra olan şeyler onun için iyi değil."
Jacob
"Uyandığı zaman ne olucak peki?"
Boonie
"Bilmiyorum ama iyileşir herhalde"
Derek
"İnşallah iyileşir yoksa pişman olurum o benim küçük kardeşim çünkü
Annemle yani melissa  la ondan sakladığımız şey bu o benim gerçek kardeşim eğer iyleşmesse çok büyük bir pişmanlık duyarım."
Boonie
"Bunca zamandır ondan sakladınız yani peki neden sakladınız ?"
Derek
"Çünkü ona birşey olursa kurt adamların soyu ve kimlikler yok olur bütün kurtların gelmiş geçmiş en büyük gücü ona verildi eğer bunu kontrol edemezse kendi gücü içinde ölücek yani ona birşey olmasına izin veremem onun için alfalığımdan  Vazgeçtim eğer boyle devam ederse tekrar alfa olmam gerkicek ve bana yardım edicek bir ailem var jacob,lexi,boonie,Tyler,Elena, emily,melissa yani sizinde yardımınızla atlatıcaz bunu."
Jacob
"Peki  sen nasıl  alfa olucaksın derek?"
Derek
"Sen ve lexi ' nin yardım mı lazım simdi bir sürü bulup meydan okuyup alfayı öldürmem gerekiyor?"
Lexi
Ben varım
Jacob
"Damon için yapıcam."
Derek
"Sağolun çocuklar  simdi nerden bulucaz bu sürüyü."
Jacob
"Galiba ben biliyorum ve de nefret ettiğim birini tanıyorum ismi chris bir alfa ama biraz zorlayabilir çocuklar!"
Derek
"Sorun değil siz adamı zayıflatın orası bana kalsın."
Lexi
"Ooo yeni bir alfamız olucak demeki."
Derek
"Galiba öyle olucak dostlarım  hadi jacob gidelim artık."
Jacob
"Tamam dedim ,yola çıktık yolda biraz sessizlik oldu ama sessizliği lexi bozdu."
Lexi
"Neden bu kadar suskunsunuz ya biraz kinussaniz olmaz mı?"
Derek
"Lexi ne konusmamızı istersin söylermisin bir tane sürüye 3 kişi dalicaz nasıl konusmamizi istiyorsun şuan birimize bir şey olursa napicaz onu düşünüyorum derken jacob araya girdi."
Jacob
"Merak etme derek hic bisey olmiycak cünkü bende melezim yani onlar bizi öldüremez ben ,lexi ve sen  size söz veriyorum hic birimize bisey olmasına izin vermiycem."
Derek
"Sağol dostum herşey için çok teşekkür ederim borcumu sana nasıl ödiycem bilmiyorum."
Jacob
"Ne borç dostum biz bir aile değilmiyiz zaten."
Lexi
"Çocuklar çok dramatiksiniz ,hadi işe koyulalım."
Jacob
"Geldik zaten lexi  iste burası new Meksiko hadi gidelim harabelerin orda yani  kanyonda  ve işimiz çok zor."
Derek
"Hadi yapalım şunu çocuklar."
Jacob
"Derek çok kesin bir tavırla önden yürüdü ama bu işin gerçekten zor olduğunu biliyorum her neyse geldik ve etrafta şimdiden kurtların kokusu geliyordu bi anda deregin üstüne atladı onu hemen kurtardım kurdun kalbini aldım diğerlerinde geldi lexi hepsini öldürmüştü ama alfa biraz sıkıntı çıkarıyordu lexi biraz benzetmişti derek le yanina gittik ben alfayla kapışıyordum lexi iyileşmeye çalışıyordu biraz zaman almıştı ki iyileşti ,bana yardım  etti alfayı zayıflattık derek birden mavi ışıkla parlamaya başladı ve alfayı birden öldürdü kalbini söktü ,paramparça yaptı çok acimasızcaydı o mavi ışık kıpkırmızı oldu sanki değişim gercirmişti neler olduğunu bilmiyordum ve birden derek."
Derek
"Ben artık şeytan kurduyum, kardeşime zarar vericek herkesi öldürücem ..."
Jacob
"Bunları söylerken çok değişik bir şeye olmuştu dereğe sanki o artık eskisi gibi değildi herneyse ama bu damon içindi ona zarar verilmesine izin veremezdik hemen oradan ayrıldık arabaya bindik kimse konuşmuyordu ve birden telefon çaldı bu boonie di sesi endişeli ,korkuyordu."
Boonie
"Çocuklar damon a birşeyler oluyor çabuk buraya gelin çok acı çekiyor kendini öldürmek üzere çabuk olun!"
Jacob
"Bununki söylediği an hemen hızlandım ve yola pür dikkat odaklandım ama birden önümüzde biri belirdi ,freni sıktım ucuz atlatmıştık sanki bilerek atlamıştı yola herneyse indim arabadan ve bir kurt tanımıyorum ismini sordum adı scott mış yeni bir alfaymıs gerçek alfa olduğunu söyledi yani kendi iradesiyle yükselen anlamına geliyordu ama hemen konuşmaya girişti."
Scott
"Ben size yardım edebilirim kardeşinizi kurtarabilirim ama ilk önce yanina gitsek iyi olur..."
Jacob
"Hemen arabaya binin dedim ve yola koyulduk biraz fazla hız yaptım ama bunu yapmaliydim çünkü en iyi dostum ölmek üzere herneyse eve yaklaşmıştık biraz daha kendimi yatıştırmaya çalışıyordum ki derek."
Derek
"Eğer ona zarar gelirse bütün şeytanları lime lime ederim !!!!!!"
Jacob
"Derek bağırdıktan sonra eve gelmiştik,  evin dışından duyulan sesler bizi çok kötü etkiliyordu hemen eve girdik, damon kendini penceliyordu kollarından tuttuk ve scotta döndüm napicaksan cabuk yap dedim ..."
Scott
"Şimdi sıkı tütün onu boonie yanıma gel ve tekrar et eyy bütün elementler sizden yardım istiyorum onun acılarını alın bize yardım edin  ..."
Boonie
"Büyüyü yaptıktan sonra damon gözleri açıldı ve sadece bana yardım edin dedi ,gözleri kapandı"
Jacob
"Artık bitmişti damon 2 saat sonra uyanıcaktı."
Lexi
"Dostumun hayati kurtulmuştu ..."
Boonie
"En iyi dostum kurtuldu."
Derek
"Küçük kardeşim kurtuldu çok şükür."
Boonie
"İki saat geçti damon uyandı."
Damon
"Hey neler oluyor burası neden dağınık böyle ...
Derek
"Seni uyutmuştuk ve çok fazla acı Çektin ,seni iyileştirdik artık boyle birşey olmıycak dedim"
Damon
"Sağol derek sana borçlandım dedim ama burda başka biri daha vardı sordum sen kimsin diye."
Scott
Ben scott hayatini kurtaran insan ve seninle tanıstigima memnun oldum."
Damon
"Bende scott ama sen Nesin peki dedim"
Scott
"Ben gerçek alfa yım yani kendi irade gücümle yükseldim ve size bundan sonra yardım edicem"
Damon
"Yani seni sürüye alıyım diyosun."
Scott
"Evet yardımım dokunur
Damon tamam dedim telefonun çaldı bu tylerdı ve başının belada olduğunu ama elena da onunlaymıs ,bir bina dolu vampir onları esir almıştı !!!!!!!! Onlara yardım etmeliyim."
Elena
               "DAMOOONNN!!!!!!!!"

Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin