Damon
" Vampiri bekledik ve en sonunda uyandı derek yanina gitti konusturmaya çalıştı ama direndi bende yeter biraz dinlen dedim ve bıraktı yemek yemeye gitti bende deregi bekledim 1 saat sonra geldi ve konuşmaya başladık derek dediki mine çiçeği lazım bize damon bu çiçek bu vampiri anca konuşturur yoksa benim sabrım tukenicek öldürmek zorunda kalırım dedi ."
Derek
"Şimdi ben mine çiçeği bulmaya gidicem sen beklemen lazım ve sakın yanina gitme tamam mı
Damon
"Tamam derek fazla ustelemene gerek yok."
Derek
"Benden söylemesi simdi ben boonieyle bulusucam o biliyordur nerde bulucamı yardım eder."
Damon
"Tamam hadi git artık dedim ve gitti biraz bekledikten sonra vampir bana sesleniyordu gel buraya pislik diye bağırıyordu kendimi kontrol altında tutmam gerekiyordu duymamazlıktan geldim sonra vampir sunu dedi buradan kurtulursam senin ailenin hepsini katledicem fahisem yapicam dedi ve bende devreler koptu gözlerim sinirden kan kırmızısı oldu ve dislerim sivrilesti git gide ofkem arttı ve vampirin yanina gittim yumruklamaya başladım birden zincirler koptu ve vampir bana sağlam bir tane vurdu bayıldım vampir kaçmıştı uyandığımda kimse yoktu ve derek eve geldi bağırmaya başladı."
Derek
"Seni gerizekali mal sana ne dedim ben he gitme demedim mi aptal seni kandırdı simdi ne yapicak bilemiycez ve aileme zarar verebilir şuan aç ve sinirli bir vampirle ugrasiyoruz gerizekali damon "
Damon
"Tamam derek ozurdilerim ama anneme ve aileme küfür etti sinirlendim kendimi tutamadım üzgünüm ama onu bulucaz sana söz veriyorumDerek
"Boonie'yi cagriyim de nereye gittiğini öğrenelim
Ben tamam dedim boonie yi bekledik ve boonie yarım saat içinde geldi bana kızgın kızgın bakarak üstüme yürüdü ve bağırdı"Boonie
"Sana ne dedim ben öfkenin kontrol etmelisin kontrol edemezsen birileri zarar gorurucek simdi elimizi cabuk tutalım ondan bir parca veya eşya varmı."
Derek
"Evet saati var getiriyim bekle."
Boonie
"Çabuk ol!"
Derek
"Getirdim."
Damon
"Masanın üstüne koydular saati ve el elle tuttustuk bir kaç buyulu kelimeden sonra boonie yeri söyledi bizim evin yakınlarında ki harebedeymiş derek hemen gidiyoruz tamam mi dedi ben de beklediğimiz suç zaten cabuk olamamız gerek."
Derek
"Arabayla gidiyoruz hadi atla tamam."
Damon
" kendimiz gitsek daha hızlı olmaz mi?"Derek
"Maalesef gücümüzü saklamamız gerekiyor."Damon
"Neyse ki harebeye geldik ve çok sessizdi bi çocuk ağlaması duydum o yöne doğru gittim ve Emily i gördüm bana abi arkadan da dedi ve bir yumruk yedim biraz kapistik ve ben yerdeyim öfke kontrolü yüzünden sonra vampir kardeşimin yanina gitti ve simdi bu güzelliğe napsam dedi ben sinirlenmeye ve öfkenin artmasına sebep oldu ve cildirdim kardeşime kurtboganla suyu karıştırıp icirdikten sonra vampirim boynundan yakaladim ve sıkarak kopardım kardeşim yere yığıldı ve kalp atıslari yavaşladı hemen hastaneye goturmeliyim dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)
LobisomemDamon hayatı normal iken kuzeni derek onun hayatına girerek bazı şeyleri gösterir ve yeni bir dünya ya ayak basar tehlikeli bir macera onu bekler