Episode : 14 güçlenme yolunda

21 2 0
                                    

Lycan : hayatına devam edemiycek olan damon a teşekürler (kötü bir gulus le ) artık rahatim o manyak sürüyle ve safkanlarla ugrasmama gerek kalmadı iyikide gücü aldın damon salvatore .
Damon : ailemi özledim sizleri özledim dostlarım ama başımızdan daha büyük bir bela var bu seferki daha farklı safkan bir sürü bu yüzden de bize yardım edicek olan bu yeni sürüm bize yardım edicek size onlarla tanıştırayım bu Evan , emmet ,Marcus ,rose ,ariana ve son olarak da leo bunlar benim yeni sürüm ve hepsi safkan alfa yanı scott gibi safkan alfalar herneyse şimdi asıl soruna gelelim peşimde olan safkan süründe nasıl doğa üstü varlıklar var 1 safkan doğuştan bir alfa kurt diğeri safkan vampir bir diğeri kitsune , yaşlı ve güçlü bir büyücü , jaguar kadın ve onun askerleri berseker ' lardan oluşan güçlü bir sürü şimdi gelelim bunları nasıl yenebiliriz e bunu bilmiyorum o yüzden bu safkan sürüyü kazanmak için lycan ı öldürmek zorunda kaldım dedim ve ardın dan bonnie atladı öldürdün mü nasıl oldu bu diyerek sordu kendi silahıyla diyerek şimdi bu konuyu sonra anlatirim bana gereken asıl şey büyücülerimiz yeteri kadar güç toplaması geri kalanlarda benimle görevlere gelicek tamam mı dedim ve hepsi kafalarını sallayarak evet dediler Evan yanıma geldi ilk bu sürüdeki büyücüleri safkan büyücü yapıp bize güç sağlamalarını sagliycaz ondan sonra yerlerini bulup ne kadar surede geleceklerini öğrenicez yanı işimiz çok zor diyerek sürüyü toparlamaya başladı bende bonnie ile vampir büyücü melezine güç kazandırmak olduğu için onlarıda yanımızda götürücez herneyse diğerleri toplandı ve sabah Virginia gidicez ordaki eski büyücülerden eğitim alıcaklar ordan new Orleans a gecicez ve son durağımız ise California olucak herneyse hadi herkes uyusun sabah erkenden gidicez ....
Elena : damon uyan aşkım damon bu nasıl bir lider ya kendi planına uyumayan birisi nasıl savaş kazanicak damonnn !!!! Bağırarak uyandı aaaaa tamam Elena uyandım ya ne var dedi bende planı unuttun galiba heyy hadi kalk herkes seni bekliyor ne diyerek yatağından fırlayarak kalktı ve çabuk olmam gerekiyor diyerek arabaya koştum sonra arkadan da diğerleri geldi yola koyulduk fakat endişeli ve korkmuş gibiydiler hepsi bende onları korumak için herşeyi yapmam gerekiyor onu da biliyordum fakat onlar daki korku bende de vardı ama bu korkuyu yenmek içinde korkumla yüzleşmek zorundayım.....
Klaus : damon da birşeyler var sanki içinde bir korku var bunu hissedebiliyorum ama bu korku bizim için olmalı ki öyledir çünkü bizi seviyor bizi kaybetmek istemiyor yanı onu uzmemek veya onu kaybetmemek için herşeyi yapmalıyız olmemeliyiz yada yorgun dusmemeliyiz damon için bunu yapmalıyız .
Yanımda lexi jacob ve diğerleri biz güçlüyüz ve onları yenmeliyiz buna inanıyorum herneyse biz bir aileyiz ve aileler savunarak birbirlerine sahip çıkar .
Scott : acaba bu safkan'lar ne kadar güçlü yada biz onları yenebilirmiyiz onları boş verdim acaba canlı cikabilicekmiyiz ....
Bonnie : çocuklar şimdi bir büyü yaptım bizi biraz daha güçlü yapicak bir büyü yanı onları yenmemiz cok önemli tamamı siz benim ailemsiniz sizi kaybedersem naparim bilmiyorum şimdi eğer kaybedersek ailemle ölmek isterim ama bu savaşta galip gelmek ve hiç birimize bisey olmadan dönmek benim için daha önemli hiç kimse ölmiycek tamam mı ...
Damon : bonnie biraz ağlamaklı birşeyler anlattıktan sonra Virginia ya geldik büyücüleri bulmaya gittik 5 kişilerdi ve çok güçlü oldukları belliydi bonnie yanlarına gitti tabi lexi de sonra orda biraz konuştular ve ortandan kayboldular herkes birden şok oldu hepimiz onları aradık ama bulamadık neler oluyor diye bağırmaya başladık ama nafile hiç birşey olmuyordu.
Bonnie: hey neler oluyor bizi neden göremiyorlar hey damon Klaus jacob neler oluyor, onlara seslenirken arkamızda 6 tane cadı belirdi ve eskilere dayandığı söylenen bu büyücüler çok güçlü olmakla birlikte kurt adam vampir ve diğer doğaüstü varlıkların yaratıcıları olduğu düşünülmekte .
Liderleri olan venassa ile konuşmak istediğimi söyledim ve diğerleri beni önledi çok güçlüydüler fakat en sonunda onunla konuşmayı başardım ona bana yardım etmesini bana ders verip safkanlari durdurmam için yardım etmelerini söyledim onlara ve onlarda bana bir şartla bize katılırsan bizden biri olursan bunu kabul edebilirim dediler bende hiç düşünmeden evet dedim bana yemin ettirdi ve ani güç yüklenmesiyle kendime geldim sonra diğeri ne için burada diye sordu bende oda sizden biri olmak istiyor fakat o bir vampir dediğimde ilk önce ürktüler sonra kendi aralarında konuştular ve onuda alırız ama melez olur dedi ,lexi atlayarak tamam dedi onada yemin ettirdiler ve artık oda bir büyücü birden görünmezlik büyüsü kalktı diğerleri bizi gördüklerine sevindiler fakat büyücüler ortada yoktu garip olan buydu herneyse olanları diğerlerine anlattım ve şaşırdılar artık ben ve lexi normal büyücüler değildik artık yola çıkma vakti geldi diyerek oradan ayrıldık .....
Lexi : artık bir melezim ve çok güçlüyüm ama arkadaşlarıma nasıl yardım edeceğimi bilmiyorum bu yüzden bonnie sordum şimdi ne yapmam gerek oda yapmamız gereken onlardaki büyücüyü öldürmek ve onun gücünü büyücülere bize yanı gücümüze güç katıcaz neyse şimdi yola koyulucaz hazırlık yapmam gerek new orleans ya gidicez işimiz zor ...
Klaus : damon şimdi new orleans da benim kardeşlerim var onları alıp gücümüze güç katıcaz köken kardeşlerim onlarla birlikte saf kanları öldürmemiz kolaylaşıcak damon dedim ve o zaman vakit kaybetmeyelim dedi arabaya son gazla bastı daha sonra arkadan jacob hey çocuklar şarkı söyleyelim dedi .
Damon: new orleans a gittiğimizde güçümüz kat kat artıcak ve korkularimiz az da olsa dinmiş olacak ne varki benim korktuğum ailem gibi olmuş bu insanlar a zarar gelmesi ...
Klaus: new orleans a geldiğimizde benim kardeşlerim evde bizi bekliyor olacak ama yine de biz tedbirli olmamiz gerek çünkü gittigimiz yolda avcılar ve daha kötüleri de olabilir herneyse biz yolumuza devam edelim şimdi şu çalıların ordan sola dön ve dümdüz ilerle orda büyük bir villa olucak orda bizi bekliyorlar herneyse villaya geldigimizde benim kardeslerim bizi kapida karsiladilar rebekah,kol,elijah,freya ve fin
Hey kardeslerim nasilsiniz diye onlara sarildim.
Sonra hemen eve girdik ve yiycek biseyler hazirlamaya basladik sonrada buyuk savas çanlari calicakti !...
Bonnie : lexi buraya gel biraz calismamiz gerek guc artışı icin bu gerekli simdi odaklan ve bu mum u yak gozlerini kapa lexi simdi odaklan odaklan ve mum u yak dedim ilk ve ikincide olmadi ama üçünçüde oldu ve gayetde hızlı ogreniyordu biz calisirken klaus,jacob,damon,derek,scott plan yapiyorlardi ve su yeni suru tabiki kendi aralarinda egitim yapiyorlardi herkez birseyler yapmaya calisiyordu iste bu bizi guclu kilacak biz bir aileyiz ve aileler birbirlerini korumak icin ölümü göze alirlar iste gercek aile budur ...
Damon: simdi beyler yapicamiz biz gucluler onden gidip zayiflatmak hatta öldürmek olucak her halukarda elimize bir hamle geçtiğinde öldürmek icinbu hamleyi kullanmaliyiz herkes plani anladimi peki hepsi bi agizdan evet dedi ve californya ya yola cikmaya haziriz artik onlari durdurmanin ve yok etmenin zamani geldi !!!...

Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin