Episode 13 : Liderlik

27 1 0
                                    

Damon: hey!!! Lycan benden ne istiyorsun ,beni niye yanına aldın benimle ilgili bir planın mı var söyle yoksa seninle kavga ederek öğrenirim .
Lycan: seninle bir derdim yok sana diğer doğaüstü varlıklara karşı daha iyi savaşman için sana bir eğitim vericem bu eğitim sonunda beni öldürürsen artık hem yeni lycan hemde saf bir delta olacaksın yani kendine yeni bir güç ve sürü kazanacaksın hepsi alfa yani senin üstüne düşen ise onlara liderlik etmek olacak .
Klaus : galiba damon başarılı olacağa benziyor ; damon ı aramalıyım bilgi alsam iyi olucak ...
Damon: hey Klaus ne oldu bisey mi var
Klaus: hayır yok sadece nasıl gidiyor onu sormak için aradım .
Damon: Klaus yeni bilgiler öğrendim eğer onu yenersem onun sürüsüne liderlik yaparmış ım yanı beni eğitecek şuan lık plan iptal olabilir eğer onu yenersem onun sürüsüyle daha güçlü olabiliriz dostum herneyse hadi görüşürüz geliyor bay.
Klaus : aman tanrım galiba damon işleri iyi götürüyor artık tarihin en güçlü sürüsü bizim olacak ...
Lycan : damon gel hadi eğitim zamanı ilk öğrenmen gereken rakip te zayıflık araman ondan sonra o zayıflıktan yararlanman gerekir böylece rakibi kolayca alt edebilirsin şimdi benim için bebk oyuncağı olan bu sürü lideri olan aslan adam la kapış insanı zayıflıkları görmeye çalış hadi dövüş başlasın !!!!!
Damon: böyle bir şeyle karşılaştım ama hiç kendim olmamıştım hep yanımda sürüm vardı herneyse dövüşe dönmeliyim adam sağlam yumruklar atıyor ama zayıflığı kolları onları bloke edersem yorulur ve yenmek kolaylaşır yumruklarını blokladim artık güçten düştü tam zamanı dedim hemen boğazını tutup kalbini söktüm bir an kafama bir ağrı girdi ve yere yığıldım uyandığımda lycan iyidin zayıflığı iyi gordun ama daha hızlı olabilirdin yine de iyiydin herneyse bayılmanın sebebi güç kazanman yani benimle kapışmana az kalmış demek tabi yenebilecek misin onu bilmem diyerek yanımdan ayrıldı...
Derek : damon 'nın bizi bırakması çok kötü oldu çünkü lidersiz bir sürüye saldırılar çok olucak bundan eminim ama biz güçlüyüz bizi alt etmeleri zor olacaktır ve tabi ki yeni liderimiz olan Klaus a da damon kadar güveniyorum.
Lycan : bu çocuk çok güçlü beni yenebilir ama bu biraz onq vereceğim güçlere bağlı olacak eğer beni yenerse çok güçlü olan doğa üstü varlıklarla kapışması gerekecek ve onları yenerse en güçlü varlık olma ünvanı kazanacak tabi birde en güçlü sürüye sahip olacak ve de ilk yenmesi gereken büyük engel beni yenmesi gerek !!!
Bonnie : damon ı bulmalıyız o bizim liderimiz onu o iğrenç yaratıktan kurtarmalıyız ??!!!!
Damon : eğitimin ikinci aşamasında yım ve şimdi den bu işi bırakabilirim ama bu işe katlanmamin tek sebebi en iyi olmak en güçlü olmak ve ailemi korumak olucak .
Lycan : ikinci aşama bir vampirle kapışmak olucak ezeli düşmanın la ama sen bir melezsin seni saf yapabilmem için bunlar gerekli o yüzden beni iyi dinle yoksa benimle yapacağın savaşı kaybetmek istemessin herneyse şimdi eğitime başla vampirler hızlı dırlar ve kurt adamları öldürebilirler yani ilk önce zayıflığını,Sonrada hızlı bir şekilde etkisiz hale getirmen gerekir bunu doğru bir şekilde yaparsan beni etkilersin ve sana muazzam bir ölüm tattirayim sen güçlüsün ama seninde sınırların var yani bunları öğrenmek için bir hoca tutmasın ama ben sana bunları öğretiyorum ki eğer beni yenersem kimse seni güçsüz sanmasinlar hadi başla !!!!!
Damon: bu adam çok garip bir adam herneyse vampir galiba 4 gündür aç ve galiba zayıflıkları kurt adam ısırıkları onlara karşı iyi gelmemekte vampir üstüme atladı ve beni ısırmaya kalktı üstümden attım hızlı bir hareketle kalbini söktüm vampir yere yığıldı lycan yanıma gelerek hmm etkilendim bubsefer iyiydin artık son iki eğitimin kaldı dedi gulerek yanimdan ayrıldı.
Elena : hayatımın aşkı artık yok beni bırakıp gitti yani sürüyü bırakıp gitti galiba bu yanlış birşey ama bir planı var gibi ve eğer plansa çabuk dönmesi gerek yoksa sürü lidersiz ne yapicak bilmiyorum damon bize geri dönemde!!!!
Damon : eğitimin 3 aşaması acaba ne olucak onu bilmiyorum ama zorlu olacağı kesin ve de kesinlikle gecmeliyim bunu canım pahasına da olsa yapicam
Herneyse 3 eğitim başlıyor ..!!!
Lycan : damon şimdi 3 egitim tam zamanı bu sefer bir büyü yoluyla kendinle karşılaşacaksin ve bu sefer kendi zayıflıklarını yok etmek zorundasın o yüzden kendi zayıflıklarını gör ve yok et şimdi hazırlan damon kendinle yüzleşiceksin .!
Damon : nasıl olur kendimle kavga ederim bunu nasıl başarabilirim kendi zayifliklarimi nasıl gorucem bu nasıl bir eğitim bu sefer bittim ben herneyse bunu yapmak zorundayım hadi başlayalım .
Karşıma kendim gelince ilk önce düşündüklerim acaba bir avcı olsam ilk önce nelere dikkat ederdim işte tam o anda kurtların kurt Boğana ihtiyacım var ama burada bulunmadığı için kendim güç kullanarak yenicem ama kendimi nasıl yenebilirim? Bunu öğrenmenin yolu ölümüne dalmak ilk önce bir yumruk sonra bir yumruk daha hepsini savurdu birden bi tekme yedim ve yere düştüm hızla yerden kalkıp bir tekmede ben attım sonra düşündüm ve aklıma benim çabuk sinirlendigim aklıma geldi sonra bunu kullanarak onu kızdırıp zayıf düşürdüm sonra da kendimi öldürdüm ve 3 eğitimi başarıyla tamamladım lycaon yanıma geldi ve kendini öldürdün şimdi gözüme girdin diyerek kahkaha attı ve yanımdan gitti.
Bonnie : galiba damon ın yerini buldum ama yardım lazım çocuklar yoksa tek başına bulamam hepinizle el elle tutuşup sizin güçlerinizi de kullanıp bulabiliriz onu .
Damon hey lycan su eğitimi ne zaman bitiricez acaba dedim ama demez olaydim yanıma geldi ve son eğitimin beni öldürmek olucak damon ne zaman başlamak istiyorsan başlayabilir iz tabi hazırsan DAMON SALVATORE!!!!! Dedi ve bende hazırım dedim ikimiz de dönüştük birbirimize kükredik sonra lycan bana doğru koştu hemen analiz yaptım zayıflıkları görmeye çalıştım soldan gelen saldırılara karşı zayıf ama eğer blöf yapıyorsa yinede denemeliyim birden sol kaburga sına tekme attım sendeledi sinirlendi pencekerini savurmaya başladı yaralandım ve bi yerden kan torbası bulmak gerekiyordu ama yoktu aklıma lycan nun kanı içmek geldi birden hızla üstüne atlayıp boynundan isirdim yere düştü bana tekme atıp beni yumruklamaya başladı bayılmak üzereydin ki birden gözlerim siyahlaştı sinirlendim ve hiza ayaga kalktım yumruklamaya başladım tekrar savunmaya başladı kendini ama ben o savunmayı kırıyordum resmen yok edilemez bi yaratığa dönüştüm lycan geri çekildi ve gözlerini bana doğru doğrultu sonrada şu sözleri söyledi " sen yürekli bir savaşçısın ama bu savaşta benim galip gelmem gerek yanı artık gücümü kullanmanın zamanı geldi " diyerek dönüşüm geçirdi dev kurta dönüştü ve üstüne atladı beni pencelemeye başladı sonrada tam yenildim diyordum ki birden son gücümü kullanarak üstümden attım sonra da bende dönüşmeye çalıştım ama olmuyordu en sonunda ailemin sürümün bana ihtiyacının olduğunu anladım birden ne olduğunu anlamadığım bir güç etrafımı sardı ve dönüşüm geçirdim lycan gibi dev bir kurt a dönüştüm ama sonra lycaon şaşırdı bana baka kaldı hayır diyerek saldırdı saldırıları savuşturdum sonra ilk pençeyi attım ve de gerisi geldi son anda bana dur dedi son sözleri soylememe izin ver diyerek son sözlerini söylemesini bekledim ...
Lycan: öhom öhom beni yendin genç lider ama bu güçü senin elinden almak için ugrasicaklar genç kurt çok dikkatli ol !!!
Damon: son sözlerini söyledikten sonra öldür artık beni dedi ve kalbini söktüp boğazını parçaladım sonra da lycaon ni öldürdüm fakat birden 10 kişi benim etrafı mı sardı ve yeni liderimiz diyerek önümde diz çöktü bu liderlik le beraber merkezliğim de gitti artık saf bir kurt adam dım herşey artık değişti hem güçlüydüm hemde en güçlü sürüye sahiptim şimdi oradan ayrıldım ve sürüyle beraber kendi sürümün yanına gitmeye hazırlandım fakat sürüde lycan ' nin betasi olan Evan yanıma gelerek nereye gittiğimizi sordu ve kendi sürümün yanına gideceğimizi söyledim oda bana tamam efendim diyerek sürünün gerisinde toplayarak beni takip ettiler ...
Klaus : damon acil aramalıyım hemen evden çıktım ve ormanlık alana doğru gittim sonra damon aradım damon işler karıştı seni bulmak için büyü yapacaklar hemen işini halletmen gerek dedim damon da onları oyala gelmek üzereyim dedi ve telefonu kapattı sonra eve geri döndüm bonnieyi oyalamakla meşgulken birden kapı çaldı ve sonra kapıyı açmaya gittim kapıyı açtığımda damon karşımda gulerek nasılsınız millet diyerek arkasında ki suru belirdi bizde ona bakakaldık...
- son-

Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin