Episode 15: Elananın ölümü

16 1 0
                                    

Elena : damon uyan yemek yemeye geldik kalk artık
Damon : tamam Elena kalkiyorum biraz rahat rahat uyuyamiycam dimi neyse hadi zaten gidicegimiz yer yeteri kadar tehlikeli maalesef nasil sonuclanacagini da bilmiyorum .
Klaus: hey yemek hazır gencler hadi .
Yemekleri yerken aklımda hala oraya gittigimizde nasil sonuclanacaginj bilmiyorum ve eger birimize bisey olursa ne yapacağım tek sey onlari ayakta tutmak olacaktir herneyse yemegi yerken herkes mutluydu ama zamanimiz geldi.
Damon: yola koyulma vakti herkes arabalara, herkes arabaya bindikten sonra 100km sonra arabalarin önünü bir kurt sürusu kesti aralarindan alfalari öne gelerek nereye gidiyorsunuz dedi bende safkanlarla savasmaya gidiyoruz diye cevap verdim ve gozlerimin rengini gosterince geri çekildi ve önümde egildi ayaga kalk dedim peki bunu neden yaptin simdi oda bilmiyorum istemsizce oldu yani neden oldu hic bir fikrim yok diyerek cevap verdi o zaman bize katılın ve saflari yenmemizde bize yardimci olun dedim fakat oda maalesef o kadar aklimi kacirmadim onlara karsi kimse galip gelemez ne sen ne de sürün yani sizde vazgecin dedi bende hayir yenmemizin bir yolu var ve ben bu yolu denemek istiyorum yani istiyoruz eger katilirsan sizden birine zarar gelirse sürünu alip oradan uzaklasirsin bu sana uygun mu diyerek cevao verdim oda tamam ama benim sürümden birine zarar gelirse seni orada yalniz birakirim anlasildimi . Bende tamam diyerek yola koyulduk yolda giderken adini sordum adi aegeon mus guzel bir ismin var dedim sonra California yakinlarina geldigimizde safkanlarin surulerinden olan vampirler önümüzü kesti ve nereye gidiyorsunuz dedi bende senin liderinin peşinde yim dediğimde dislerini Cikararak benim üstüme atladi kimse hareket etmesin dedim onlarda bekliyordu vampir surusude oyle vampirle kapisirken bana yumruk atarkan sadece bekledim sonra gozlerimin rengini degistirip onu üstünden attim sonra korktu ve tekrar saldirdi bu sefer yere dusmedim fakat kalbini soktum o pis vampirin sonra da digerleri bana dogru saldiriya gectiginde bende saldirin dedim benim surum sizden ustun dedim ve hepsini katlettik hepsini oldurdukten sonra yakip yola devam ettik yolda herkes bana soruyordu neydi o diye bende benim gucum buydu onlar bana cerez gibi geliyor artik yani onlari yenme sansimiz cok bana güvenin dedim ve California ya geldik tam girisinde bir kurt surusu geldi bizim aralarin uzerine atlayarak bizi durdurdular arabanin icinden Elenayi biri aldi ve geri donun yoksa kiz olur dedi bende ona birak onu yoksa seni paramparça ederim pislik herif oda birakmadi Elena kurt tam kurt gucunu kullanicakti kurtulucakti ki o pislik kurt Elenanin boynunu kirdi ve Elena yere yigildi gozleri acik bana bakiyordu ve gozunden yas geldiginde benim gozumun rengi degismesi bir oldu tam 15 kisilerdi hepsi benim Gozlerimi gorunce biraz geri cekildi sonra o gerilmeden sonra ben Elenanin boynunu kiran kurt adamin kafasini kopardim kalbini soktum kollarini kopardim paramparca ettim digerleride ustume cullandi ve hepsini ustumden attim sonra hepsini teker teker öldürdüm kendimi kaybetmistim bizimkiler beni izliyordu hem agliyordum hepde o kurt adamlari öldürüyordum hepsini katlettik sonra Elenanin yanina diz coktum ve aglayarak bagirdim hayirrrrrr!!!!!Elena bu olamaz lutfen beni birakma diyebildim fakat Elena gitmisti artik ve onun yoklugunda kendimi kontrol etmem o kadar da kolay degil şimdi tek düşündügun intikam almak icin guclu olmaliyim ve kimseyede zarar gelmesine izin veremem artik bunlari derken hem aglamakli hemde sinirliydim simdi asil liderlerin girtlaklarini almaya geldi sira Elenanin bedenini de arabaya koyarak gorusme gunu geldi catti California daki eski depoya gelmistik artik simdi icerde buyuk savas patlak vericek icereyi girdim ve ilk safkan jaguar kadin karsiladi ondan sonra kitsune yasli ve guclu buyucu safkan vampir dogustan alfa kurt adam hepsi teker teker geldiler aralarinda alfa olan cikarak damon salvatore sen misin dedi cevap vererek evet dedim . Birden kahkaha atmaya başladı ve birden goz rengini degistirerek seni oldurucem damon salvatore dedi herneyse simdi gelde beni oldur bakalim dedim benim arkamda tam tamina 30 kisi var onlar fazla degiller ama cok gucluler bizim yarimizi katledicek gucteler ordan buyucu aradan cikip soyle soze girdi cocugum buraya gelmendeki amacin nedir .
cevap vererek sizi öldürmek ! dedim sonra tekrar soze girerek bizi oldurmenin yolunu mu buldun cocugum.
Bende tabi ki de evet buldum diyerek gozlerimin rengini degistirdim ve buyucu biraz sasirarak cocugum tek basina bu gucu nasil kazandin diyerek sozunu kestim o cok sevdiginiz lycan i öldürdüm tabiki de birden hepsi birbirine bakip buyucu cocugum peki bunu nasil basardin diyerek yanima geldi ve ellerini basima koyarak o anki anilarima bakti herseyi anladiginda cocugum zeki birisin ama o gucu kontrol etmen cok guc eger bize katilirsan arkadaslarina zarar vermeyiz eger ki katilmassan sen ve arkadaskarini teker teker oldururum dedi en sonunda dayanamadim artik kes sesini ve bu isi burda bitirelim seni yasli bunak yeter artik herkesin sizden korkmasindan sıkıldım bur hepinizi oldurmeyi planliyorum ve bu planimdan kimse alı koyamaz dedim ve buyucu gülerek çocugum senin gibiler cok geldi ve sonu hep ölüm oldu simdi sendeki bu güçu olumlu yönde kullanmani isterdim fakat seni ve arkadaslarini bitirmeyi oldurmeyi düşünüyorum peki simdi ya bu gücü olumlu yönde kullanirsin ya da seni burda paramparça ederim diye bana cevap verdi biraz korktum ama yine de yilmadim ve buyucuye soyle cevap verdim gel de oldur bakalim dedim ve ordan dogustan alfa lafa girerek ilk once benimle kapisman lazim diyerek bende buyuk bir zevkle seni öldürürüm diyerek ona cevap verdim sonra ise doğuştan alfa nin adini sordum adi luke adini soylediginde biraz irkildim fakat güç kapışmasi olucak sonucta karşıma gecti ve gozlerini koyu kirmizi yapti fakat ben ondan üstün oldugum icin fazla da korkmadim herneyse uzerime doğru geldi ve beni yere düşürdü sonra ard arda yumruk atti güçlü oldugu belliydi sonra tam isircakti ki kafasini tuttum ve geriye ittirdim sonra goz rengimi degistirdim ve kukredim biraz irkildi sonra tekrar ustume dogru koştu bu sefer bunu yemem kosarken tam ustume atladiginda kafasindan tuttup yere yatirdim sonra yumruklamaya başladım bayilicak gibi oldu en son darbeyi vurucakken beni geriye itti sonra sinirlendim ayağa kalktım bana dogru yumruk atti savurdum ben yumruk attım sendeledi ve geriye dogru gitti sonra tekrar bana doğru atilirken kollarını tutup ileriye gonderdim ve tekrar bana dogru gelirken hizla ustune kostum ve kalbine elimi soktum bana bakti ağlamaklı lütfen yapma dedi tam cekiyordum ki elimi birden kalbine soktugum elimituttu ve geriye ittirmeye calisti bende yeter artik be diyerek kalbini yerinden söktüm ve herkes bana bakıyordu arkadaslarim sevindi ama safkanlar sinirlendi ve bende ustune onlara güldüm sırıtarak sonra da siradaki dedim ...

Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin