Tyler
"Elena sakin ol bizi kurtarıcaklar ağlama bizi kurtaricaklar ..."
Damon
"Çocuklar nları nasıl kurtarıcaz
Boonie yi çağırın."
Lexi
"Tamam Damon aradım yolda sakin ol."
Derek
"Sakin ol damon artık burada herkes bir alfa onları kurtarırız."
Damon
"Herkes alfa derken neyi kast ediyorsun."
Derek
"Sen uykudayken bir plan yapıp şeytan kurdu oldum bundan sonra kimse durduramaz bizi."
Jacob
"Tabi benim ve lexi yardımıyla oldu ..."
Damon
"Hmm neyse Tyler ,Elenayı kurtarmaya gidelim dedim boonie geldi."
Boonie
"Yer bulma büyüsü yapıcam bekle Damon."
Damon
"Çabuk ol boonie cabuk ol !!!!!!"
Boonie
"Bana acele et deme zaten yapmaya çalışıyorum bana bağırma!!!!!!
Dedim ve kafasına ağrı soktum ,yere yığıldı ..."
Damon
"Boonie yeter lütfen !!!!"
Boonie
"Tamam bir daha kötü olur damon."
Damon
"Tamam özürdilerim boonie."
Boonie
"Ben buldum zaten sizin okulun bodrumundalar."
Damon
"Ne ordalar mı ? Nasıl ya nasıl düşünemedim."
Boonie
"Acele edin yakında oradan giderler dedim ve arabaya atladılar."
Derek
"Lexicon tekrar yola çıkıyoruz hazır ol yeni katliamlar olucak !!!"
Lexi
"Tabi ki de derek bu sefer hepsini paramparça yapıcam onların.
Jacob
"Bu sefer yemek yiyebilirim."
Damon
"Neyi yiyeceksin jacob?"
Jacob
"Kalp dostum kalp yemeği düşünüyorum sorun olurmu."
Damon
"Vay be o kadar mı canisin!."
Derek
"Kapatın şu konuyu geldik az kaldı."
Lexi
"Gençler siz çok konusuyorsunuz."
Damon
"Tamam ya susutum dedim ve okula geldim bodruma gitcektim ki 4 vampir önümüze geçti birisi derek e birisi lexi ye birisi jacob a diğerinde bana geldi biraz kavga ettik lexi yere düştü ama hızla ayağa kalktı ve kalbini söktü. Derek kafasını kopardı jacob kalbini ağzına attı yedi iyice gidişat kötüydü ben de boynunu kırıp bi yere bağladım ondan sonra depo' ya gittik çok sessizdi ,lexi tam ileri doğru atılırken birden koluna kazık saplandı yere yığıldı ona hemen kucaklayıp arabaya götürdüm kazığı çıkardım uykuya daldı sonra ben depoya gittim ama bizimkiler şimdiden parçalamaya başladı ,hemen ben araya girdim ve birisinin kafası elime geldi ama sanki geçenki tuhaf his geri geldi ,birden dönüştum oradaki vampirleri parçalamaya başladım kendimi durduramıyordum önüme geleni parçalıyordum ama jacobla ,derek beni tuttu ve sakinleştirdi durdum, etrafa baktım herşey ölmüştü birşey eksikti tylerla Elena yoktu kokularını alabiliyordum ama ortalıkta yoktu jacob araya girdi."
Jacob
"Damon burada başka birinin daha kokusu var sanki daha önce karşılaştığımız biri gibi."
Damon
"Jacob bunu dedikten sonra arkamızda biri belirdi arkamızı döndük ve bu bir şeytandı onlardan bir kaçını öldürmüştüm ama bu şeytan bi farklıydı biraz daha güçlüydü sanki ama bunu da yenebiliriz çünkü bir köken vampir, melez köken ve şeytan kurdu vardı onu öldürmemiz an meselesi olabilirdi ama unuttuğum birşey vardı,lexi yaralıydı üç kişiyiz ve bu bizi zorlıycak dedim ardından derek saldırdı ,dereğin yumruklarını savurdu .Jacob da saldırdı o biraz zorladı ama onu da duvara fırlattı, ikiside yerde kıvranıyordu ben dönüşüp saldırdım ama tam gücumle değil yine saldırdım biraz yumruk attım onları savurdu sonra durdu ve bana dedi ki ( sen bir ustun melezsin ama gücünü kontrol edemiyorsun bırak kendini ve olacakları gör ) dedi bende ne yapicagimi bilmiyorum ama onun dediklerini uyguladım .Kendimi bıraktım ve gerçek halim ortaya cıktı gözlerim siyahla kırmızı karışımı bir hal aldı sonra ellerim ve tırnakların uzadı,sivrileşti bütün duyularım çok keskin ama bir bütün olarak degisim geçirdim .Şeytan bana bakarak güldü ben sinirlendim ve saldırıya geçtim şeytana bir yumruk attım sendeledi ama hala gülüyordu yine yumruk attım ve kırılan kemik sesi geldi, bu sefer gülmedi sinirlendi bana hızla gelip yumruk attı duvara uçtum biraz sendeledim ayağa kalktım ve şunu düşündüm o hızlıysa bende hızlıyım dedim hemen arkasına geçip kolunu kırdım sonra bana dirsek attı geriye gittim tekrar hızımı kullanarak arkasına geçip bacağını kırdım yere düştü ve en son kafasın koparttım kanını yüzüme sürdüm .
Sonrada yere yığıldım .
Uyandığımda lexi yanımdaydı bana iyimisin dedi iyiyim diğerleri nasıl diye sordum onlar iyi ama sen fazla kan döktün dostum dedi lexi ..."
Jacob
"Damon bu sefer fazla kan döktü derek onu kontrol altına almamız gerek."
Derek
"Biliyorum ama nasıl görmedin mi şeytanı nasıl öldürdü eziyet etti aynısı bizede olabilir."
Damon
"Tyler ,Elena neredeler ?"
Lexi
"Bilmiyorum kokularını alabiliyormusun"
Damon
"Evet tam da surda yani dolaptalar dedim ve dolaba koştum dolabı açtığımda ikiside baygın ,ağızlarında kan vardı ama kalp atışlarını duyabiliyordum dereğe seslendim ve yanıma geldi ikisinide arabaya koyduk ,boonie 'nin yanina gittik ikiside baygındı ama onlara ne olmuştu bilmiyorduk boonie ' nin evine geldik onlari yatağa yatırdık ve boonie birşey dedi."
Boonie
"Biri kurt adam olmuş diğerinde vampir eğer onları bulamasaydiniz birbirlerini öldürürlerdi simdi onlarla ilgilenmen gerek damon onlar senin sürünün parçası haline geldiler ..."
Lexi
Bunu onlara nasıl yaparlar pislik herifler !!!"
Damon
"Artık çok geç onları kontrol altında tutmam gerek yoksa ,çevreye zarar verirler."
Boonie
"Onları nasıl kontrol altında tutucaksın peki?"
Damon
"Tabiki lexi ,jacob ' ın yardımıyla."
Lexi
"Benim için bir zevk."
Jacob
"Yardım etmek benim doğamda var ,peki derek?"
Derek
"Ben size uzaktan yardım edicem."
Damon
"Tamam o zaman sorunumuz sadece uyandıklarında etrafa saldırırlarsa ne yapicaz?"
Boonie
"Onlara bir büyü yapıcam ondan sonra zincirliyceksiniz sakın çıkarmayın ama yoksa bize saldırırlar artı boonie burada tek insan o yüzden onu korumamız gerek ..."
Derek
"Boonie'yi ben ve lexi koruruz diğerleri ise gözlerini onlardan ayırmasın tamam mı?"
Hepsi bir arada!!!
"Tamam derek"
Lexi
"Boonie hadi gel biz yemek yapalım."
Boonie
"Bende acıkmistım bunu dediğin iyi oldu hadi gel gidelim."
Damon
"Lexi ve boonie gittiler ben ,derek,jacob kaldık sadece bakışıyorduk ani atak olursa dikkatimiz Tyler ve Elena ' nin üstündeydi birden Elena uyandı damon diye seslendi bende hemen yanina gittim ne oldu diye sordu Elena bir vampir oldun ama sakin ol sana yardım edicez bana güven dedim Elana elimi tuttu ve yeniden uykuya daldı ..."
Jacob
"Hey hey Tyler uyanıyor."
Tyler
"Ne oldu bana biri söylesin dedim ve damon?"
Damon
"Dostum sen kurt adam oldun ama seni kontrol altına alıcaz bana güven kimseye zarar vermiyceksin bize güven dedim birden gözleri bal sarısı oldu sağa sola kıvranmaya ve kendini kurtarmaya çalıştı ama olmuyordu çünku boonie 'nin büyüsü işe yaramıştı Tyler'ı tutuyordu ve bir yerden oda uykuya daldı ama asıl tehlike onları birbirlerinden nasıl koruyacağımızdı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)
WerewolfDamon hayatı normal iken kuzeni derek onun hayatına girerek bazı şeyleri gösterir ve yeni bir dünya ya ayak basar tehlikeli bir macera onu bekler