Damon
"Deregin yanina gittim ne olduğunu sordum ve bana şunu dedi."
Derek
"Başımız belada dostum sana herşeyi anlattığım için ruyama bir şeytan girdi ve beni öldürülücegini söyledi bana yardım etmen gerekiyor damon."
Damon
"Nasıl yapıcam peki bunu sana nasıl yardım edebilirim."
Derek
"Onlara gidip deregi rahat bırak o benim sürümün parçası diyip anlaşma yapman gerekiyor damon."
Damon
"Peki nerden bulabiliriz biz bu şeytanları derek."Derek
"Bonnie bulabilir ama beni sakın yalnız bırakma damon çünkü heran başıma çok kotu şeyler gelebilir."
Damon
"Tamam dostum seni yalnız bırakmam dedim boonieye gidiyorduk biri önümüze geçti bir insandı kontrol altına alınmıştı bize bunu dedi ( derek sen söylemekle yanlış yaptın simdi cezasını canınla odiyceksin )dedi bende derek benim sürümden ona birşey olursa sizi öldürürüm dedim ama birden adam eski haline dondu ve ben nerdeyim dedi yoluna devam etti ....."
Derek
"Çabuk olmalıyız damon !!!!"
Damon
"
Tamam dedim ve boonie bin yanina geldik herşeyi anlattım ama bunlarla savaşmanın yolu senin tam gücünde olman damon yoksa bizi ve geri kalan herkes ölür dedi."Damon
"Peki tam gücüme nasıl ulasabilirim.
Nasıl birşey yapmam gerekiyor?"Bonnie
"Bunu için bir melez bir vampir ve kurt adam öldürmen gerek ama bunları nerden bulucaz diyelim vampir ,kurt adamı buldun ama melez işi çok zor."
Damon
" Melezi nerden bulabiliriz peki ?"Bonnie
"Bir büyüyle kendi melezimizi yapabiliriz ama biraz zor."
Damon
"oyle ne gerek!."
Bonnie
"Vampir kurt adam ve insan"
Damon
"İşte insan işi olmadı bu iş yatar melez ariyicaz o zaman bulursun boonie hadi."
Boonie
"Durum o zaman bekleyin"
Damon
"Boonie bi odaya gitti ve yarım saat gelmedi bir ses duyduk tam içeri giriyorduk Bonnie cıktı ve iste burada buradan 70 km ötede küçük bir çiftlikte yasayan bir melez var gidin bulun onu dedi derekle yola çıktık."
Derek
"Damonla yolda gidiyorduk ama onun tam gucunun ne olduğunu söylemedim ne olucagını da bilmiyordu o yüzden arabayı durdur dedim ve damına anlatmaya başladım damon bak senin bu büyüyü yaptıktan sonra bir delta yani 3 alfanin gücünde ve bir köken vampir yani bir melez olucaksın çok güçlü bir melez bunu kontrol etmekte sıkıntı cekiceksin ama elimden ne geliyorsa yardım edicem damon..."
Damon
Şaşırdım o zaman şehirden giderim kontrolü saglayana kadarda gelmem derek anladın mı beni!!!!"
Derek
"Peki Elena nolucak ?"
Damon
"Herşeyi biliyor ona söylersem benimle gelecektir ama ona boyle bir şey yapamam o yüzden ona bir mektup birakıcam ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Safkanın Doğuşu 1 (Yükseliş Maceraları)
Manusia SerigalaDamon hayatı normal iken kuzeni derek onun hayatına girerek bazı şeyleri gösterir ve yeni bir dünya ya ayak basar tehlikeli bir macera onu bekler