⛸️8

66 9 3
                                    

selamlar askımlar

acil dusa girmem lazim ama bolum yaziyorum nasilim

iyi okumalar 💕

"Beni tutacağını söylemiştin!"

Yanımdan geçen insanlar benim buz üstünde cebelleşmeme gülüp geçiyordu. Gerçi üstünde değil yapışık vaziyetteydim buza. Popomun ıslandığını en ücra köşelerimde hissediyordum.

"Kook sana dedim ki yanımdan ayrılma düşersen tutarım, bir baktım pistin bir ucuna gitmişsin."

Marketten çıktıktan sonra biraz sohbet etmiştik. Ona kaymak istediğimi söylediğimde bugün pistin erken kapandığını ama caddede nehre yakın bir yerdeki piste gidebileceğimizi söylemişti.

Hiç çekinmeden onu, jiminle tanışırırken bizi eve bırakmış, ikimiz için buluşma saati ayarlamış ve sonra beni evden tekrar almıştı.

Şimdi ise pistte hem ondan uzaklaşmama hem de atkı takmadığıma söyleniyordu. Bir tık haklıydı aslında, nehir kenarında bir yer olduğu için hava gereğinden bir tık daha soğuktu.

Ve bilirsiniz ki soğuktan hiç haz etmem.

"Al bakalım bunu." diyip kendi atkısını benim boynuma doladı, "Buz gibi olmuşsun jungkook."

Gözlerimi devirip dudaklarımı büzdüm. Birden ellerimi bırakıp benden uzaklaşınca dengemi kaybedecek gibi oldum ama düşmedim.

"Biraz gösteriye ne dersin?"

Kısık bakışlarıyla etrafımda yavaş yavaş dönmeye başladı. Gittikçe hızlanıyor ve kıvrak hareketleriyle buzun üstünde süzülüyordu. Etrafımıza insanlar daire olmuş bizi izlerken taehyung elleri ceplerinde sanki dünyanın en kolay şeyini yaparmışcasına havaya zıplayıp döndü kendi etrafında.

İnsanlardan gelen çığlık ve alkışlar, taehyungun yanıma gelip ellerimden tutarak beraber kaymamız ve bana hareketler yaptırmaya çalışması. O kadar güzel ve huzurlu hissediyordum ki ona minnettardım bana bunları yaşattıkları için.

"Çıkalım mı artık, baya üşümeye başladın sen, hm?" Onu başımla onaylayıp ikimizi çıkışa sürüklemesine izin verdim.

"Tanrım, kayarken o kadar iyiydin ki. Biraz kıskandım ama herkes seni izliyordu." Suratımı asıp çıkarmaya başladım patenleri.

"Öyle mi? Ben kimseyi görmedim bana bakan." Şaşkınlıkla döndüm ona.

"Nasıl görmezsin? Herkes seni izliyordu hayran hayran."

"Görmedim işte, o an radarımda beni koca gözleriyle izleyen bir tavşan vardı. Ondan başka kimseyi görmedim."

Çatılı kaşlarım yavaş yavaş düzelirken duraksadım, ne diyeceğimi bilemedim. Aşırı hoşuma gidiyordu bu hareketleri ama güven verici de değil gibi hissediyordum. Çünkü bana net bir şey söylememiş, markette konuştuklarımızla kalmıştık. Ama beni beklediğini de söylemişti.

"Sussana ya." Önüme dönüp ayakkabılarımı giydim hızlıca ve ayağa kalktım. Arkamı dönüp gidecekken belime sarılan kollara duraksadım.

"Utanma benden, sana iyi gelmeyeceğimi, hayatımın düzensiz olduğunu söylemiştim ama görüyorum ki sen bana iyi geliyorsun.

O görüşmediğimiz bir hafta boyunca aklımdan çıkmadın desem inanır mısın bana? Çünkü tam da öyle oldu. Neden oldu bilmiyorum ama iyi ki de oldu. Benim dipsiz kuyuma bir nebze de olsa ışık getirdin, çıkmamı sağlayacak ipi gösterdin bana.

Beni anlıyorsun değil mi?"

Başı omzumda sakin sakin konuştu bana. Usul usul kafamı sallayıp kolları arasında döndüm.

"Aslında tam da şu an belirsizliğinin ya da bir cevabının olmamasını aklıma getirip moralimi bozmuştum kendi kendime ama ben daha sormadan bana böylesine güzel şeyler söylemen beni çok mutlu etti. Bana bir şans verdiğin için teşekkür ederim Taehyung."

Sıkıca sarıldım göğsüne, dinledim kalbinin melodisini ve emin olun ki dünyanın en güzel şarkısına dahi bedel bir melodiydi bu.

Çekilip güzel yüzüne baktım ve gülümsedim. O da aynı gülümsemeyi bana sunup beni kolunun altına alıp yürümeye başladık.

Nereye gidiyorduk bilmiyorum ama onunla yaptığım hiçbir şeyi sorgulamazdım şu saatten sonra.

Biraz kısa oldu ama diğer bölümlerde telafi edeceğim

Çok optüm siziii❤️❤️





















𝑖𝑐𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑏𝑎𝑏𝑦 / 𝑡𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin