merhaba 🫠
EN SON 25 MARTTA YAZMISIM OHA SAKA MIDUR
su an saat gece 3e gelio
diğer taekook hikayeme de bölüm attım
ama her an ikisini de yayımdan kaldırabilirim haberiniz olsun 🤠okunmuyo zaten zort 🫠
çok doğaçlama gidiceö haberiniz olsun öptüm bb⛸️👐🏻🐯🐰
iyi okumalar❤️ (bir yorumu bile hor görmeyin şu garibe😭
Zorlu matematik ödevimi teslim ettikten sonra okulu asmış, Taehyungun yanına gidiyordum. Jimini de yanıma almak istemiştim ama devamsızlığı sıkıntıda olduğu için gelmek istememişti. Kulaklığımı takmış hızlı adımlarla evine yürüyordum. Normalde bugün çalışıyor olurdu ama bana söylediğine göre vize haftası gelmişti ve bu yüzden işinden izin almıştı ve patronu da onu sevdiği için -ki büyük ihtimalle en çok para getiren o olduğu için seviyordu- istediği zaman dönebileceğini söylemişti.
Evine vardığımda kulaklığımı cebime tıkıp derin bir nefes alarak zile bastım. Kapı açıldığında maviden yeşile dönen dağınık saçları, kalın uyluklarını belli eden kısa siyah şortu ve hafif içini belli eden beyaz tişörtü ile nefes kesici duruyordu. Bu çocuğun uylukları kesinlikle benim sonum olacaktı.
"Hoşgeldin Kook." Ah bir de o derin sesi yok mu?
"Hoşbuldum hyung."
"Hyung demeye de başlamışız bakıyorum."
"Yani son sınıf üniversite öğrencisisin, ben daha liseye gidiyorum. On sekizim, tabiki hyung demem gerekiyor."
Başını sallayıp birkaç adımda yanıma geldi. Çantamı yere koymuş, ayakkabımı çıkarmış öylece duruyordum kapının önünde. Önce uzamış saçlarımı parmaklarıyla itelemiş sonra da parmaklarını yüzümde gezdirmişti. Kısık bakan gözleri yüzümde dolanırken bir kolunu belimde hissettim. Biraz daha bana baktıktan sonra aniden kafası omzuma düşmüş iki kolu da belime sıkı sıkı dolanmıştı. Kollarım kendi kendine onun omuzlarını sararken ufak mırıltılar çıkardı.
"O kadar çok dinlenmeye ihtiyacım vardı ki. Bana iyi gelecek tek şeyin sen olduğunu biliyordum. İyiki geldin." Fısıltı halinde söylediği şeyler kalbimi hızlandırmıştı. Bende dinleniyordu. Ona iyi geliyordum. Aklımda dolanan bu şeyler içimi ısıtmaya yetmiş artmıştı bile.
"Tabiki gelecektim. Hem seni de özledim, biliyor musun?" Kafasını kaldırmış kollarını çekmeden bana bakıyordu şimdi de.
"Sanki biraz hissettim ama söylediğin iyi oldu. Ben de seni özledim minik." Alnını alnıma yaslayıp derin bir nefes alıp geri çekildi.
"Aç mısın güzelim?" Kafamı iki yana sallayıp aç olmadığımı belirttim.
"O zaman benimle gel sana rahat kıyafetler vereyim, formayla oturma sıkmasın seni."
"Gerek yok hyung rahatım böyle." Merdivenleri çıkarken durmuş ters bir bakış atıp tekrar yukarı çıkarken söylendi.
"Fikrini sorduğumu sanmıyorum, beni takip et. Hemen." Tamam bu oldukça çekiciydi.
🐯🐰
"Kook neyini anlamıyorsun? X'in çarpanlarını bulmak için üstteki formülü uygulasan yapacaksın. Neden odaklanmıyorsun?"
Neden odaklanmıyorum? Hemen anlatayım. Üstümü değiştirip aşağı indikten sonra beraber ders çalışalım demiştik ve yere oturmuştuk. Kısa şortu ve uyluklarından bahsetmiştim. Kısa şortu oturunca iyice kısalmış ve ortaya çıkan görüntü her aşağı bakmamda konsantrasyonumı darmadağın ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑖𝑐𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑏𝑎𝑏𝑦 / 𝑡𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘
Fanfictiontaehyung buzların üzerinde melek gibi süzülürken jeongguk onu izlemeyi çok severdi