slm
slm
eylulden beri bolum atmamisim
en son taslak yazmisim
o da 2 ocak🤡
nbr
sahsen ben yazarken bi tik aglamis olabilirim
iyi okumalar
sizi seviom
<3"Hyung lütfen."
"Kook, hayır dedim. Daha fazla zorlama, lütfen."
Saatlerdir ona beraber aynı dövmeleri yaptırmak için yalvarıyordum, o da bu tarz bir şey için erken olduğunu ve sonrasında pişman olacak bir şey olmasını istemediğini açıklamıştı. Bir süre sonra ısrar etmeyi kesip kucağına sindim.
Üzerimi değiştirdikten sonra arabayla biraz tur atıp evine pineklemeye gelmiştik. Neyseki rahat giyinmiştim.
"Sanırım saçlarımı siyaha boyayacağım."
Tamam bu beklenmedikti işte.
"NE?" Kendime engel olamayıp bağırdığımda çoktan kucağında dikelmiş vücudumu ona döndürmüştüm.
"Hayır boyama, böyle çok güzelsin ve sana çok yakışıyor."
"Güzelim, teşekkür ederim ama bu tonu süreli aynı tutmak çok zor ve saçlarım çok yıprandı artık."
Haklıydı aslında. Kel bile gezse dünyanın en yakışıklısı olacağı sugötürmez bir gerçekti. Hangi renge geçerse geçsin gözler hep üstünde olacak, ben de kıskanmaya devam edecektim.
"Hangi renge boyarsan boya, çok yakışıklı olacağın ortada. Ama çok dikkat çekme, kıskanıyorum. Ne zaman bir yere gitsek kızların gözleri hep senin üzerinde hyungie." Dudaklarımı büzüp başımı eğdim. Bu durum ne kadar hoşuma gitmese de yapacak bir şeyim yoktu. Onu asla ama asla kısıtlamaya hakkım yoktu.
Bir eli belimde diğer elini de yanağıma yaslayıp başımı kaldırdı. "Kimin gözünün üzerimde olduğu umrumda değil. Benimkilerin hep sende olduğunu bil yeter. Kimse senden değerli değil bende. Sakın unutma."
"Biliyorum hyung. Sen de benim için çok değerlisin." Başımı omzuna yaslayıp nefeslendim. Ufak öpücükleri saçlarımın arasında geziniyor, içimi kıpır kıpır ediyordu. Başımı kaldırıp yüzünde gezdirdim gözlerimi.
"Bir şeyler yapalım hyung, sıkıldım."
"Söyle, canımın canı ne istiyorsa yapalım."
"Hmm." Parmağımı çeneme yaslayıp düşünüyormuş gibi yaparken munzurca sırıtmaya başladım. Yüzümü yüzüne yakınlaştırıp burnuna minik bir öpücük verdim.
"Öpüşebiliriz, sonraaaa sevişebiliriz, sonraaaa tekrar öpüşüp tekrar sevişebiliriz ve biz bunu tüm gece, sabaha kadar devam ettirebiliriz. Ne dersin?"
Söylediklerime inanamıyormuş gibi başını geriye yatırıp kahkaha atmaya başladı. "İnanamıyorum sana Gguk, ne arsız bir şey oldun sen?"
Omuzlarımı silktim. "Sana özel diyelim, Kim Taehyungshi."
"Pekala Jungkookshi. Dalga geçmeyi bırakalım. Neler yapabiliriz onu konuşalım."
"Hyuuung, ben dediklerimde ciddiydim ama." Dudaklarımı büzüp alttan bakış atmama karşı dudaklarıma küçük bir tokat atıp akıllı durmamı söyledi.
Ben de Jeon Jungkook isem istediğimi zor da olsa elde ederdim. Kollarımı yavaşça boynuna dolayıp kulağına yaklaşıp fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑖𝑐𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑑 𝑏𝑎𝑏𝑦 / 𝑡𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘
Fanfictiontaehyung buzların üzerinde melek gibi süzülürken jeongguk onu izlemeyi çok severdi