O mesajlardan sonra uykum gelmişti ve yatmıştım heheh. Sabah olmuştu. Pencereden gelen güneş ışıı tam gözüme çarpmıştı. Alarımım çalmıştı saten. Gardolabımdan beyaz bir bir kazak altınada beyaz pantolon aldım. Banyoya geçtim. Üstümü giydim. Sonra saçımı mısır örgüsü yaptım. Sonra küpemide taktım. Dudamada hafif bir ruj sürdüm. Sonra eyelinerim rimelimi sürdüm. Ve hazırdım. Çantamı alıp aşağıya indim. Annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Yanına gittim. " Günaydınn kıraliçemm" dedim. Oda" günaydın yasminn" dedi. Ve" git abinle Aybükeyi kaldır. Bak bir yaramazlı yapma Yasmin" dedi. " Tamam" dedim. Ve yukarı çıktım. Tabiki onları nolmal uyandırmıcaktım. Napalım huyum kurumasın. İlk aybükenin odasına gittim. Telefonun aldım. Zamanlayıcı ayarladım üç dk çalacaktı. Sesinide sonuna kadar açtım. Kulanın dibine koydum. Hemen abimin odasına gittim. Onunda telefonunu aldım. Bi uygulama yükledim. Telefonu kırık gösteren bir uygulama. Ha yüklendi. Hemen en kırık olan ekran fotoğrafını seçtim. Ve uyguladım. Telefonunu yüz üstü yere koydum ve elimi yere şapp diye vurdum. Ve hafif çılık attım. Abim homurdanarak uyandı. " Noluu" dedi biraz kızarak. Elimle yeri göstererk" telefonun" dedim. Ve hemen aşağı kaçtım. Tam zamanlamaylada aybükenin telefonu çaldı. Çılık duydum. Gülmekten zor aşağı indim. Hemen annemin arkadına saklandım. Abim ve aybüke yavaşça aşağı iniyodu. Kıkırdadım. Abim" senmi gelecen yoksa ben mi gelip vurim" dedi bende" gelirsem vurucann" dedim. Oda" daha yavaş vururum gel" omuz silktim. " Banee gelmem" dedim. Abim tam yanıma gelecekken annem" durun şimdi okula geç kalcanız. Eren ben yasminin kulanı çekerim hadi yemeğinizi yiyin ve gidin." annem gene beni kurtardı. Aybükeyle abim yukarı giyinmeye çıktılar. Bende sofraya geçtim. Beş dk ya indiler. Bunlar neden gülerek iniyolardı. Neyse sofraya oturdular. Aybüke üstüne penbe crop altına siyah beyaz dizden üç parmak ta bitmeli bir etek ginmişti. Güzel olmuştu. Abimde siyah bir tişört ve siyah pantolon giymiş. Sofraya oturdular. Bana sinirli sinirli bakıyodudular." Noldu ne bakıyonuz açıkta birşeymi gördünüz." dedim. İkiside aynı anda " yoo açıkta mall gördük ona bakıyok" dedi. Ayamdaki terlikleri aldım hemen onlara fırlattım. Terlik tam yüzlerine gelmişti. Dahada sinirli baktılar bana. Dil çıkardım. Abim sabır diledi. Aybükede" anneee" diye cıraldı. Annem" Yasmin neden öyle yaptın." dedi. Bıyık altı gülerek" öyle demeselerdi" dedim kıkırdadım. Yemek faslı bitmişti. Ve evden çıktım. Otobüse bindim.
****
Okula varmıştım. Ecrin ve nazlı herzamanki çardakta beni bekliyodular. Yanlarına gittim" günaydınnn kızlarr" dedim." Günaydın yasminn" dediler. Ecrin" Yasmin noldu o mesaj işi attımı bişey " dedi. Bende " nolmadıki" dedim ve anlatmaya başladım. Yüzlerinde hafif şokla açtılar. " Sonra işte yarın görürsün artık kavurmayı yarın alırsın şokun üstüne iyi gider dedi. Bende tersledim işte" dedim. Tamda o an zil çaldı. Koridorda ilerlerken" acaba ileride bizi ne bekliyo" dedi nazlı. Sınıfa varmıştık. Ve yerlerimize geçtik. İlk dersimiz süslü asiyeyeydi yani ingilizce.
Bölüm nasıldı. Bu bölüm kısa oldu ama ilerki bölümler uzun olacak . Yorumlarınızı ve oylamalarınızı bekliyorum canlarım. İyi okumalarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muazzam
RomanceYasmin cesur; cıvıl cıvıl,yerinde duramayan yaramaz ve bir okadarda başına birşey getirmeden duramayan , arkadaşları için canını bile vermeye hazır olan hayat dolu sıradan bir kız Bir güne okulda canları sıkılır ve eğlencesine numara sallamaya kara...