5 Bölüm

26 5 0
                                    

                 Tolga demir ateş den
Ben Tolga demir ateş. Ünlü bir mafyayım. Aslında ben hiç Mafya olmak istemezdim. Çünkü karanlık bir insan olmak gerektirir. Benim birsürü düşmanlarım var. Birinin düşmanı olması kötüdür diğilmi. Artık bunlara alışmıştım. Soğuk kanlıydım. Kaba saba bir adam. Ben bu mafyacılığa daha lise yıllarında başlamıştım. Babam süleyman benim tersime nazik, sıcak kanlı biri. Babamda benim Mafya olmamı istemezdi. Ama şartlar bunu gerektirdi. Annem sema oda sıcak kanlıydı. Ben annemi bir saldırıda kaybettim. Hayla o piçleri arıyorum. Nereye saklanmışlarsa iyi saklanmışlar. Bir buldumda ölümden ölüm beyenecekler. Bir pazartesi  ben ofiste dosyalara bakıyodum. Birden biri bana mesaj attı. Bakmadım ben saten elime telefon almazdım. Sadece görüşmelerde alırdım. Dosyalara bakmaya devam ettim. Sora merak ettim. Telefonu aldım ve baktım biri sev olalımmı yazmış. Kesin düşmanlarımdan biri. Bende  ismini sordum ve uyarıcı bir şekilde cevabımı verdim. Mesaj gelmedi ama akşam üzeri mesaj gelmişti. Neymiş ismini söyleyemezmiş ben zaten öğrenirim. Ve neden onu tehtit etmişim. Ha bide canının kavurma çektini söylemşti. Artık her kimse çok açık sözlü. Bende insanlık namına yollaya bilirim dedim. Ama beni tersledi. Beni beni tolga ateşi. Bende yarın görürsün ozaman dedim. Gene terslemişti ve gitmişti. Sağ kolum olan barışı çağırdım. " Barış bu kim öğren gel!!" dedim sert sesimle. Oda" tamam abi" diyip gitti.
Bir saat olmuştu. Ve barış geldi" abi ismi Yasmin cesur muş"
" Başka"
" Üç kardeşker ve ***okulunda,  kardeşlerininin ismi aybüke ve abisi Eren cesur. Babaları ölmüş son olarak **** sokak tek katlı bir evde oturuyolar."
" Tamam. Çıkabilirsin! " ve gitti.  Saat geç oldundan artık yarın söylerim ona. Demek kız. Biraz daha dosyalara baktıktan sonra eve gitme kararı aldım. Arabaya binip eve gittim. Eve vardımda bir duş aldım. Sonra üstümü giyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah olmuştu kahvaltı edip ofise geçtim. Bugün bir toplantı vardı. Toplantıya girdim.
Yarım saate toplantı bitti. Aklıma Yasmine mesaj atmak geldi. Aldım telefonu ve ismini soy isimini söyledim. Mesaj gelmedi ama beş dk filan geldi ismini nerden bildimi söyledi. Bende cavabımı vermiştim. Beni tanıt dedi bende tanıttım. Sonra mafya olduma inandında tedirgin oldu belliydi. Bana kardeşlerinide tanıtmamı istedi. Bende derse geç kalırsın dedim. Oda gitti. Bende güvendim adamım olan canı çardım. Oda yasminin korumalını yapçaktı. Can en güvendim adamımdı.

İkindi olmuştu 'günün nasıl geçti ' diye mesaj attım. Mesaj gelmedi ama akşam üzeri gelmişti mesaj ' sanane ' yazmıştı. Bende cevabımı vermiştim. Sonra bana' ben yabancılarla konuşmam ' yazdı. Bende kendimi tanıttım. Şimdi diceksiniz neden buna güveniyosun. Bilmiyorum içimden güvenmek geldi. Sonra 'isterse ona kavurma yolliyimi' dedim. Oda 'tokum' dedi ve ekledi çukalata yolla demişti. Bende yolladım. Eline geçtinde  bana mesaj attı. Bende uyumasını söyldim. Yasminli tuttu ve şakalar yapmaya başladı. Bende kovar gibi 'git uyu ve o şortlu pijamanla balkona çıkma' demiştim. Bu soğukta nasıl giymişti bu çocuk. Oda 'çıkarım' dedi. Tabi bende tehtitimi etmiştim. Sonra oda balkonu kitliyip yatmış. Sevmeye başladım Yasmini. Sonra kafamı telefondan kaldırdım an karşımda bir adet sırıtan Poyraz gördüm. " Kimle mesajlaşıyosun bakım" dedi. Poyraz benim kardeşim gibidir." Sanane" dedim. Oda" yoksa kendine bir manita mı buldun" " sanane" " aboo kendine manita bulmuş ah ben nere gidem çabuk söyle kim" " töbestafurullahh" " anlatt" " tamam anlatim" teker teker herşeyi anlattım. " Ayy yoksa bana yengemi geliyo" " bilmem" " kesin geliyo. hiç yüzünü gördünmü" " yok" " e o zaman ben senden önce görürüm onu" " hayırr" dedim tıslarcasına. Oda" bağanee. Hem ismi ne demiştin" " ismi Yasmin. Hem benden önce görürsenn seni öldürürüm" " bağanee" " hayır dediysem hayır Poyraz" " müge hanlıya döndü amk" " sen müge hanlıyımı izliyorsun " " eh tabii" " tamam hadi gidelim eve. ve Yasmin görmeye gitmiceksin" " tamam" dedi alayla. " Sen kesin Yasmini seviyorsun" " sananee" omuz silkti. Sonra eve doğru yol aldık. O kendi evine ben kendi evime geçtim. Eve girdim odama çıkıp ılık bir duş aldım. Sonra mutfa gittim ve kendime biraz bira koydum. Koltuğa oturdum. Ve biramı içmeye başladım. Bir müddet sonra uykum geldi ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Bölüm nasıldı. Sizleri çok seviyorum yorumlarınızı ve oylamalarınızı bekliyorum öpdümm 😘

MuazzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin