Sabah alarımın sesiyle uyandım. Kalktım tolete gittim. İşlerimi halledip çıktım. Gardolabımın yanına gittim ve siyah göbeği kompile açık elbise altına dar siyah bir pantolon alıp giydim. Giydim şuydu 👇
( Patolonu dar düşünün)
Bugün çok idallı giyindim. Abi gördünde ebemi belicek ama neysee
Sonra da çantamı alıp aşağı indim. Heres birdaydı. Enerji bir tonla" günaydın ailem" dedim. Onlarda" günaydın yasmin" dediler. Sofraya oturdum. Abim" bune yasmin" dedi üstümü göstererek. Bende " ne" dedim." Bune yasmin göbeği açık giymek filan" " sanee. Hem herzamanki halim" " yasmin git çıkar abicim üstündekini. Hele baksana çok kısa üstündeki" " bağanee. Hem aybükede çok açık giyiniyo" dedim Aybükeyi göstererk. Göstermez olaydım. Benden kaplaı giymiş. Üstüne rekli yazılı olan bir kazak altınada mavi pantolon giymiş. Şansıma tükürem. Abim 'hadi git' bakışı atarken aybüke ' kapakk olsun' bakışı attı. Bende ' dur sen' bakışı attım. abim" ne bakışıyonuz la. Saaten bi öğrenemedim gitti şu bakışma şeyinizi" omuz silktik. Yemek faslı bitikten sonra aybüke" ay bugün dürümcüye gidelimmi hiç gitmedik" dedi. Bende" sahi bi dürümcüye gidelim nolurr" abimde" annem izin verirse okul dan geldikten sonra gidelim" birsefer anneme döndük yavru kedi bakışımızı attık. Herzaman işe yaramıştır eheheh. Annem" tamam gidin ama geç kalmayın" aybükeyle ikiz aynı anda" yuppii" dedik. Abim" yaşını kaç oldu ama daha büyümediniz" omuz silktik. Evden çıkacakken abim" bari üstüne bişey giy mont gibi" dedi. Sırf o dedi diye giymicektim. Ama giymesemde götüme kadar donardım. Giymeden hemen evden çıktım. Abim arkamdan söyleniyodu hehehe. ve otobüse bindim. Biner binmez telefonume bir mesaj geldi. Açıp baktım Mafya beydendi.
Gerçek Mafya: çıktınmı evden.
Yasmin: evet. Napıyosun bakım
Gerçek Mafya: napim. Ofisteyim birazdan toplantıya katılıcam. Bi yasmine mesaj atim dedim
Yasmin: iyi yapmışsın. Oo senin ofisindemi var dicemde tabi vardır.
Gerçek Mafya: evet. Sen otobüslemi gidip geliyosun.
Yasmin: malesefki evet. Şimdi ben kapatıyorum yanımdaki teyze telefona bakıp bakıp duruyo
Gerçek Mafya : hmm. Tamam iyi dersler sana.
Yasmin: sana da iyi çalışmalar
Diyip teyzeye döndüm" noldu teyzem ne bakıyon telefonuma" " bana ne teyze diyon gencecik kadınım ben. Baksana bu devirde saygı filan kalmamış." dedi. Töbee kadının bi ayağı çukurda dediklerine bak cık cık. Sonunda okula varmıştım. Ecrin ve nazlı beni çardakta bekliyodu gene. yanlarına gidip" günaydın kankilerim, canlarım" onlarda" günaydınn canım kankimm" nazlı" bune kızım üşümüyonmu sen " dedi. " Aynen üşüyomda " dedim. Ecrin" ee niye giydin bu havada bunu mal" " napim canım istedi hem Hadi sınıfa geçelim kızlar" dedim. Ecrin" dur sana yukardan bitane deri mont verim giyde hasta olma" dedi kafamla onyaladım. Tam okulun kapısından içeri girerken bi kızın çığlıyla durduk. Kız" ne istiyorsunuz bendenn!" diyordu. Onun etrafındaki kızlardan biri de" seni dövmek" diyip kıza tokat atacakken elinden tuttum. Kız" sen kimsin ve bana niye engel oldun" bende " ben yasmin bu bir niye kıza böyle davranıyosunuz buda iki" kız" sanane. İşin içine girmek istemiyosan bas git" dedi.arkamdan Ecrin ve nazlı kıkırdamaya başladı tabi bende. Kıza dönüp" ya işin içine girmek istiyorsam nolur" dedim. Kızda" bu olur" dedi ve bana yumruk atacakken bileğinden tutup kolunu çevidim. Kız acıyla inledi. " Bana ve bu kıza bulaşma sürtük" dedim ve kızı yere attım. Arkadaşları hemen onu yerden kaldırdı. Kız bana dönüp" görüşücez bir gün yasmin sen ve arkadaşlarınla" diyip gitti. Mala bak. Ah size şöylemeyi unuttum dimi ben az da olsa dövüşmeyi bilirim. Sağ olsun utku abi( Ecrinin abisi) ben ve nazlıya dövüşmeyi öğretmişti. Ecrin saten dövüşmeyi bizden önce biliyodu. Kurtardım kıza döndüm" ben yasmin. Bunlarda canım kankalarım Ecrin ve nazlı" dedim. Oda masumca" bende mavi. Beni kurtardınız için teşekkürler" " rica ederim de bunlar seni neden dövcekti" " şey sana vurmaya kalkan kız varya " " evet" " işte o kızın ismi pelin. Pelin gidip asiye hocanın sevgilisiyle öpüşürken yakaladım." Üçümüz" oooo" çektik. Mavi konuşmaya devam etti" işte bende hemen bunu asiye hocaya söyledim. Bunlar ayrılmış. Sonrada esiye hocanın sevgilisi pelinden ayrılmak isteyince pelinde sinirini benden çıkarmak istedi" Ecrin" aferin kız iyi yapmışsın söyleyerk ona yasmin sende sürtük dedinya iyi dedin gerçektende sürtük çıktı kız" dedi. Maviye dönüp" artık yasmin. dünyasına girdin tebrikler" " yasmin dünyası" dedi. " Yani benim kankalarım içine girdin. Artık sende benim kardeşim sayılırsın. Üçtane kız kardeşim oldu yee" dedim nazlı kafama vurdu." Ne vuruyon bee" diye cırladım. Nazlı" mal üç kardeş dilizki dört kız kardeşiz aybükeyi unuttunmu yoksa" bende " hee" dedim mavi bu halimize güldü. Ben" aboo derse geç kaldık koşun" hep beraber sınıfa koştuk. Maviye dönüp dönmekten kafam döndü neyse espirinin zamanı değil " sen hangi sınıftasın" dedim. Oda" 12/E" dedi bende " bizimkide" hep beraber sınıfa girdik. Allah'tan daha hoca gelmemişti. Hemen yerlerimize oturduk. Mavi benim yanıma oturdu. Eco ve nazo önüme oturdu. Şimdi ben onlara Eco ve nazo deseydim beni kovalardılar eheheh. Neyse hoca gelmişti ve ders başladı.
Zil çalmıştı ve biz bahçede sohbet ediyorduk. Birden telefonuma mesaj geldi. Gene Mafya beydendi.Gerçek Mafya: üstündekiler ne böyle yasmin!.
Yasmin: ne varmış üstümde. Hem sen benimi takip ediyosun?
Gerçek Mafya: soruma soruyla cevap verme güzelim! Hemen üstünü değiştir.
Güzelimmi dedi o.
Yasmin: yanımda kıyafet yok. Hem bağanee değiştirmicem ya abimde aynısını söyledi saten!!
Gerçek Mafya: çekette mi yok
Yasmin: yookk!!
Gerçek Mafya: bekle sen!
Yasmin: Ne
Gerçek Mafya: bekle
" Töbee" " noldu yasmin" dedi Ecrin. " Nolmadıki Mafya bey üstümdeki şeyleri kıskandı" nazlı" neee " dedi ağzını bir metre açıp. Bende" ne ne. Hee doğri ya size anlatmadım olanları." Ecrin anlat der gibi baktı. Teker teker herkeze anattım. " İyi bir çocuğa benziyo ya " dedim en sonda. Nazlı" ayy yoksa bize enişte mi geliyo" dedi. " Bilmiyom kanka" Ecrin" geliyo geliyo" dedi omuz silkti. Mavi " şimdi sen bir mafyaylamı çıkıyon " dedi" heee" " şansa bak be bi numara sallıyon numaranın sahibi ise bir Mafya çıkıyo hikayelerde olur sanıyodum ben." Dedi tek nefeste. Bende" demek gerçektede oluyomuş mavişim" kafa salladı. Tam kalkıp sınıfa çıkacakken yanıma hafif kaslı takım elbiseli biri geldi elindede birtane deri ceket vardı. Bana uzattı ve" yenge bunu Tolga abi gönderdi hemen giymeliymişsin" dedi. Kızlar şokla bana bakıyordu. Bende adama dönüp" birincisi ben senin nerden yengen oluyom ikinciside ben bu ceketi giymicem." Adam" birincisi sen abimizin sevdiğisin yani bizim yengemiz sayılırsın. İkinciside Tolga abi eğer giymesse zorla gelir ben giydiririm dedi" şokla ona baktım." Adın ne senin bakım" " benim adım can yenge" elindeki ceketi alıp sinirle üstüne yürüdüm oda geri geri gidiyodu. Ben onun yanına koşmaya başladım oda kaçmaya başladı ben bağırarak" ben o canını almadan bas git" dedim hemen arabasına binip gitti. Kızlar anırarak bana gülüyodu. Yanlarına gittim " ne gülüyonuz bee" diye cırladım. Mavi" bence hemen ceketini giy kanka" maviye ' seni öldürürüm ' bakışı attım. Mavi" boşa öyle bakma ben bakışma şeylrini bilmiyom" Ecrin " seni öldürürüm bakışı attı knk" mavi bana dudak büzdü yerim. " Şaka şaka " diyip hemen giydim ceketi keşke bugün bu kıyafeti giymiyeydim off. Hemen sınıfa çıktık. Hoca geldi ve ders başladı. Dersi dinlerken telefonuma mesaj geldi. Mafya bozuntusundandı.
Gerçek Mafya: giydinmi ceketi.
Yasmin: heee. Neden beni takip ettiriyon
Gerçek Mafya: senin güvenliğin için.
Yasmin: ya sabırr
Gerçek Mafya: bizim canı kovalamışsın
Yasmin: hemen söyledi sana dilmi
Gerçek Mafya: evet.
Yasmin: oh olmuş kovaladıysam.
Gerçek Mafya: üstündeki ceketi çıkarma
Yasmin: tamammm...... Gidiyom ben ders dinlicem
Gerçek Mafya: tamam. İyi dersler
Bir süre sonra zil çalmıştı. Ben hemen tolete gittim. İşlerim görüp hemen sınıfaa çıktım. Sınıfta birde ne görim bizim kızlarla konişan bir adet Emirr. Koşarak üstüne atladım. Emir" ohaa belimi kırdın ağhh" " sus köpke nerdesin sen bakim kaçgün" dedim sırtı dan inerken. Oda" Allah'tan iki üç gündür okula gelmedim yasmin" ah size emiri anlatmadım. Emir de benim kardeşim gibidir. Benim gibi şakacıdır. Emire dönüp" emir tanıştınızmı siz maviyle" " evet" " peki olaylardan haberin varmı" " ne olayı anlat hele" anlatmaya başladım anlatmam bitince sahte bir ağlamayla" hüğkk beni nasıl aldatırsın yasminn " dedi kafasına bitane patlattım." Ağhh ne vuruyon be" " sen benim kardeşim sin lan" dedim. Oda" doğri ben senin kardeşinim" " mal" " eywallah" "sabırr" " amin" kızlar bize bakıp gülüyodular. Hoca geldi ve ders başladı.
Uzun bölüm oldu. Nasıldı yorumlarınızı bekliyorum canlarım öptümm 😘😘🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muazzam
RomanceYasmin cesur; cıvıl cıvıl,yerinde duramayan yaramaz ve bir okadarda başına birşey getirmeden duramayan , arkadaşları için canını bile vermeye hazır olan hayat dolu sıradan bir kız Bir güne okulda canları sıkılır ve eğlencesine numara sallamaya kara...