8 Bölüm

24 2 0
                                    

Gene sabah olmuştu uyandımda abim yanımda yoktu. Sanırım aşağıya inmiş. Ben bugün okula giymicektim çünkü ayağım çok kötü durumda. Of ya bugün utku abiden ders alcaktık. Orayada gidemicem. Hepsi o pi*in yüzünden. Yavaş yavaş odama girdim canım bişey istemiyordu. Yatama oturdum. Telefonumu elime aldım. Watsaba girdim gurup kurucaktım.

   Boş işler müdürlüğü gurubun kurdunuz

Kahvem kişisini eklediniz

denizim kişisini eklediniz

Deli emir kişisini eklediniz

Utku abim kişisini eklediniz

Mavişim kişisini eklediniz

Siz: merhaba millet ben bu gün okula ve dövüş dersine gelemicem😞

Anında mesaj geldi.

Deli emir: sebep

Siz: yaaa emirrr. Başıma gelmeyen kalmadı

Denizim: noldu. Niye gelmiyorsun

Kahvem: evet noldu anlat

Siz: anlatıyorum.

Kahvem: anlatt

Siz: ben abim ve aybüke dürümcüye gittik

Deli emir: aboo bensizz. Yazıklar olsun lanet olsun

Siz: susta devamını getiriyim dingil

Deli emir: birdaha dönme geriiii

Denizim: susta anlatsın

Kahvem: susta anlatsın kız merak ettim

Deli emir: TAMAM BEE

SİZ: dürümümüzü yiyoduk işte ben yerken serseri kılıklı biri hep bana bakıyodu

Deli emir: dahada söyli. Neee serseri kılıklı biri hep sanamı bakıyodu

Siz: evet.

Denizim: eeee

Siz : benim elim hep yağ oldu

Kahvem: taksitle anlatmasana ya

Siz: tamam tamam

Siz: bende lavoboya gittim elimi yıkadım. Tam kapıdan çıktımkiii

Deli emir: eee taksitle anlatma lan şunu!

Siz: TAMAM BEE

SİZ:  serseri kılıklı piç beni duvarla kendi arasına aldı.

Siz: bana güzellik filan dedi. Bende biyerlerine vurdum. Adam kıvranıyodu ben tam gidecekken kolumdan tuttu tolete hızla beni çuval gibi attı. Dizim kırıldı desem yeri.

Siz: adam kapıyı kitledi ve yanıma geldi. Bende yerdeydim kalkamıyodum. Bana doru eyildi bende eyildi an burnuna vurdum

Denizim: biryerine bişey olmadı dimi

Siz: olmazmı anlatıyorum okuyun

Siz: kalkıp gideceyim an kolumdan tuttu duvara yapıştırdı. Elimi ve azımı tuttu. Hareket edemiyodum bana dedi böyle olmadı güzellik dedi boynuma yaklaştı.

Kahvem: NEEE

Denizim: neee

Siz: ağzımı öyle bi sıkıyodu ki tırna yüzüme batıyodu. Ve yüzüm kanadı işte tam boynuma doğru ilerlidi ki can kapıyı kırıp geldi şükür ki adamı dövdü  filan abim geldi beni eve götürdü şuan çok kötüyüm

Denizim: oraya geliyoruz hemen

Kahvem: evet geliyoruz

Siz : tamam beklyorum

Siz: emir

Siz: Emirrr

Tamda zil çaldı. Sanırım geldiler ama ne çabuk. Yarım dakka sonra odama emir geldi. Aya kaltım ve yanına koşacam an yerle buluşmam bir oldu. Emir " yasminn" dedi ve yanıma geldi. Eyildi ve beni kaldırdı. Bir birimize sarıldık. Ayrıldıktan sonra " sana ne oldu kim yaptı bunu sana" dedi. Beni yatama oturttu. Bende" anlattım gibi kim oldunu bilmiyorum. Saten can beni kurtardı adamı dövdükten sonra alıp götürdü" emir sinirden deliye döndü. Yeniden zil çaldı. Ardından Ecrin ve nazlı kapımda göründü. Yanıma koştular onlarlada sarıldım. Ardından aybüke abim ve annem geldi. Odam iyice doldu. Abim" yasmin yemeye neden inmedin" dedi bende " aç dilim" dedim. Annem" hiç bişey yemedinki kızım" bende " aç dilim dedim ya anne" dedim emir" yasminn hemen yemeyini ye" dedi omuz silktim. Sonra abim ve emir bir birbirlerine bakmaya başladılar ve gittiler. Niye gittiler ki. Annem" ben gidiyorum daha fazla kalabalık olmasın burası" dedi ve gitti. Aybükede" bende senin kıremlerini getirdim" dedi gitti. Nazlı" oy kıyamam ben sana. " Dedi ecrinde" adam ilk sana baktında neden Eren abiye söylemedin" dedi tam azımı açıp söylicekken abim" evet niye bana söylemedin" dedi bende " önemsiz buldum " dedim abimde" bak söyleseydin bana böyle olmazdı " dedi ona doğru baktımda elinde tepsiyle gördüm. Emir" nazlı şu masayı getirsene" dedi ecrinde" dur sana yardım edim" dedi ve masayı yanıma çektiler emir" bunu hemen yiyosun itiraz istemiyorum" dedi . Tepsiyi önüme koydular. Tepsinin içinde en sevdim olan nadıl, tost, ve meyve suyu vardı.  Eh şimdi yemesem yemeklerime ayıp olur. Hemen çatalı nadıla dandıracam an abim" ilk tostunu ye" dedi. Bende mecburen tostumu yedim. Ben yerken de aybüke geldi. Oda hemen bacama kıremi sürdü. Yarım saat benim yemek yememle geçti. Ardından annem bize süt ve kek getirdi şuan onu yiyoduk. Ben" benim yüzümden  okulunuzda gidemediniz" dedim. Üçü kaşlarıını çattı. Ecrin" o nasıl söz bakim. Saten okula gitmek istemiyoduk" dedi. Bende kekime geri döndüm. Abim ve aybükeyide zorla okula postalamıştım. Benim yüzümden okullarından olmasın diye. Çok düşünceliyim dimi. Bir saat oldu ve Ecrin, emir ve nazlı evlerine gittiler. Canım sıkılmıştı. Elime telefonu aldımda toldga bana bir  mesaj attını gördüm. Hemen mesajlara girdim.

Gerçek Mafya: nasılsın daha iyimisin.

Siz: biraz daha iyiyim daha ayğım çok ağrıyoo

Gerçek Mafya: oy kıyamam. Gelimi yanına.

Siz: fırsatçı. Hayır gelme

Gerçek Mafya: niye ki seni görmek çok istiyorum ama

Siz : biraz daha bekle. Hem o adama ne yaptın

Gerçek Mafya: bekleyelim bakalım. O adama gereken cezasını verdim. Takma sen kafana.

Siz: tamam

Gerçek Mafya: hadi sen yat uyu

Siz: okeyy:)

Mesajlardan çıkarken guruba bi mesaj geldi utku abidendi girip baktım.

Utku abim: geçmiş olsun kim yaptı sana bunu. Merak etme iyleştin zaman dövüş derslerine başlarız.

Siz: sağol utku abi.

Utku abim: birşey diyil hadi iyi geceler

Siz: sanada

Ben yasmin cesur olarak ilk kez böyle davarnışlar sergiliyorum tebrik edin beni. Neyse. yatama uzandım ve uykuma daldım.

Bölüm biraz sadeydi ama diyer bölümler iyi  olucak hadi görüşürüz. Oy ve yorumlarınızı unutmayın

MuazzamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin